וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

צפו: אוהדי מכבי חיפה תוקפים את גולסה ומשומר

5.11.2012 / 23:11

עשרות אוהדים המתינו לשחקני הקבוצה מחוץ לחדרי ההלבשה וקיללו אותם. קיללו את המגן והקשר, שיצאו בליווי משטרתי

צילום: אדריאן הרבשטיין

מכבי חיפה ממשיכה לזייף. הירוקים סיימו הערב (שני) ב-1:1 מאכזב מאוד בבית מול בני יהודה, במסגרת המחזור השמיני של ליגת העל. לראובן עטר יש עד כה ניצחון ליגה אחד בלבד, וגם הוא מול תשעה שחקנים של הפועל רמת גן, והוא מתחת לקו האדום. מי היה מאמין שזה יהיה המצב של אליל האוהדים אחרי שמונה מחזורים?

שחקני מכבי חיפה מאוכזבים. אדריאן הרבשטיין
זה נראה רע. שחקני מכבי חיפה/אדריאן הרבשטיין

בסיום המשחק המתינו מאות מאוהדי הקבוצה לשחקנים מחוץ לחדר ההלבשה וליוו אותם בשריקות בוז צורמות, כאשר מכל היציעים נשמעו עם השריקה האחרונה קריאות לעטר להתפטר, פרט ליציע ג'. האוהדים אף צעקו לעבר השחקנים: "אין לכם כבוד", "לעלות עם הנוער" ו"תורידו את החולצות".

גולסה ומשומר יצאו מחדר ההלבשה ונכנסו לרכבם, כשבין האוהדים לרכב חצצו כ-50 שוטרי יס"מ ומאבטחים שליוו את השחקנים עד ליציאה מאיזור האצטדיון. האוהדים צעקו לעבר השניים: "תתביישו. איפה הייתם לפני מכבי חיפה?". חלק מהאוהדים פנו למגן שמואל שיימן וצעקו לעברו: "בושה וחרפה, איך זימנו אותך לנבחרת?". שיימן שתק ולא הגיב.

לאחר המשחק אירע עימות קצר בין עידן ורד לאוהדים שקיללו אותו ללא הפסקה. ורד התבקש לדבר איתם, נכנס לרכבו וסינן: "שקט". האוהדים המשיכו לקלל, אך ורד יצא בליווי השוטרים שפילסו את דרכו החוצה.

sheen-shitof

פתרון עוצמתי לכאב

טכנולוגיה מהפכנית לטיפול בכאבים אושרה ע"י ה-FDA לשימוש ביתי

בשיתוף Solio

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully