וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הפועל חיפה עשויה לעבור למתחם האימונים "אבי רן"

האדומים מהכרמל במגעים מתקדמים על מעבר אפשרי למתחם המזוהה עם מכבי חיפה. במועדון חוששים מתגובת האוהדים

one

הפועל חיפה עשויה לעזוב את מתחם האימונים בקרית חיים ולעבור למגרשים החדשים הנבנים במתחם "אבי רן", כך עולה משיחות בין החברה הכלכלית חיפה לבין ראשי המועדון. בחברה הכלכלית חיפה מנסים לסיים את כל ההכנות לקראת חניכת האצטדיון החדש בעונה הבאה ובתוך כך להביא להסכם עם הפועל חיפה על שימוש במתקנים.

כחלק מהשיחות בין החברה לבין המועדון, הוצע להפועל חיפה לארח את משחקי הבית שלה באצטדיון החדש, להעבירה את משרדיה למתחם האצטדיון כפי שעשתה מכבי חיפה, ובנוסף להפוך את המגרשים החדשים שנבנים במתחם אבי רן ביציאה הדרומית בחיפה למגרש האימונים של הקבוצה. גורם בחברה הכלכלית אמר כי לאור השיחות, נראה שהסיכויים שהעסקה תצא לפועל וחיפה תעזוב את קרית חיים, הפכו ללא רעים בכלל. בשיחות גם עלתה אפשרות של הקמת חנות מזכרות של הקבוצה

עם זאת בחיפה עדיין מתלבטים מה לעשות עם מחלקת הנוער. בחיפה מודעים לכך שעזיבה של קרית חיים עלולה להביא לנטישה המונית של ילדים ממחלקת הנוער שכן רוב הילדים מתגוררים בקריות. "אסור למחלקת הנוער לעזוב את הקריות, שם הכוח העיקרי שלנו", אמר גורם במועדון, "יש שיחות רציניות בנושא, חשוב שלמועדון כמו שלנו יהיו משרדים רציניים ומגרש אימונים עם כר דשא איכותי. בואו נקווה שיואב כץ יוציא את העניין לפועל".

חשוב לציין שבהפועל חיפה קיים חשש שהמהלך – במידה שייצא לפועל - לא ימצא חן בעיני האוהדים שכן מתחם אבי רן מזוהה עם מכבי חיפה ועם מחלקת הנוער שלה. מה שעלול להביא לבעיה בקרב האוהדים.

בינתיים בצד המקצועי, בחיפה קיימת אכזבה גדולה מהיכולת של השחקנים והמאמן ניר קלינגר צפוי לבחון כמה הרכבים במהלך השבוע. שחקנים בקבוצה אמרו שהמאמן חייב להחזיר את יוסי דורה להרכב, אך לא ברור אם כך יקרה. "יכול להיות שיוסי לא כוכב כדורגל, אבל את התרומה והמלחמה שלו אף אחד אחר לא נותן בהפועל חיפה", אמר שחקן בקבוצה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully