וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אביו של מאור בוזגלו מסרב לנהל מו"מ רק עם טביב

בסביבת טביב ביקשו להיפגש עם הקשר, אביו התנגד: ”לא מוכן שמאור ייתקע באמצע”. עימות בין אלי טביב לדובר גבע תלם

בהפועל תל אביב מאוד מעוניינים במאור בוזגלו, אבל בינתיים טרם התחיל המשא ומתן בגלל סירובו של הקשר לדון רק עם אחד הבעלים בנוגע לאפשרות מעברו. כבר לפני כשבועיים פנה קובי סידי, מי שהיה נציגו של מוני הראל בהנהלת האדומים, למכבי תל אביב כדי לנהל משא ומתן באופן רשמי עם בוזגלו וקיבל אור ירוק, אך בזמנו, לטענת סידי, אלי טביב לא אישר את המהלך.

בימים האחרונים, לאחר שהבינו בסביבתו של טביב כי הקשר מעוניין לעבור להפועל תל אביב, פנו מספר פעמים ליעקב בוזגלו וביקשו להיפגש איתו על מנת להחתים את הקשר במועדון האדום, אולם בוזגלו האב מסרב בשלב זה להיכנס למשא ומתן עם אחד הצדדים, ואמר היום (רביעי) לוואלה! ספורט: "אין לי שום דבר אישי נגד מוני הראל או אלי טביב. אני אוהב את שניהם, אבל אני לא מוכן שמאור ייתקע באמצע ויחתום רק עם אחד מהצדדים על החוזה. אם בהפועל תל אביב רוצים שהוא ישחק בעונה הבאה במועדון, הם צריכים להגיע להסכמה משותפת על העניין".

נציגו החדש של מוני הראל בקבוצה ג'ימדי טורק הוסיף בנושא: "הדיבורים בתקשורת מצד אנשי טביב כאילו מוני מעכב את החתמת בוזגלו הם לא יותר מספין חלש. מוני יחתום בשמחה על חוזהו של בוזגלו כאשר זה יוצג בפניו, וגם על חוזהו של דמארי שטביב שהבטיח שיגיע בקיץ. כל עוד בית המשפט לא הכריע לטובת אחד הצדדים, קיימים שני בעלים ויש להם את אותם אחוזים במועדון. לכן אנחנו אמורים להיות מעורבים בכל החלטה וצריכים לשבת במשאים ומתנים, כולל עם מאור בוזגלו. שני הצדדים רוצים לראות אותו במועדון. אם זה לא יקרה, מאור עצמו לא יסכים לחתום בהפועל תל אביב".

בסביבתו של טביב מנסים לשלוח מסרים לאנשי הראל שהקיפאון הניהולי מפריע להחתמת שחקנים, ולא רק בשל החתמת בוזגלו. אחד המסרים שניסו להעביר להראל הוא שייתן את ברכתו לשבת ולנהל משא ומתן עם בוזגלו ואם יגיעו איתו להסכמה, שתהיה מקובלת על שני הצדדים. חשוב להדגיש כי בין מכבי להפועל תל אביב קיימת הסכמה עקרונית לגבי מעברו.

כזכור, גולדהאר הודיע השבוע כי הצהובים לא בונים על בוזגלו, ואמר במסיבת העיתונאים הרשמית: "אני אכבד את החוזה של בוזגלו, אבל אני מתכנן למכור אותו, כשהסיבות לכך הן מקצועיות". מיד לאחר קיים יעקב בוזגלו מסיבת עיתונאים משלו, שבה אמר: "מכבי תל אביב ביטלה את ההסכם עם מאור. היא עושה נזק למאור. אם היא לא תכבד את השחקנים שלה, שלא תצפה שיכבדו אותה".

הערכה: הראל יסרב להכרעה מיידית בתוך שבועיים

בנוסף, המינויים האחרונים של טביב במועדון הכוללים את המנכ"ל והדובר נמצאים בסכנה, זאת משום שבדיון המשפטי אתמול ביקש עורך דינו של מוני הראל למנות נאמן למועדון עד אשר תתקבל הכרעה משפטית. כרגע בסביבתו של הראל מאוד מעוניינים לחקור על דוכן העדים את אלי טביב ולכן ההערכה היא שהראל יסרב להכרעה מיידית של בית המשפט בתוך שבועיים ללא מתן עדויות ובשל כך יש סיכוי גבוה שבית המשפט ימנה נאמן למועדון.

אם אכן הדבר יקרה, כל המינויים שאושרו לאחר הליך הבמבי הראשון יבוטלו, כלומר חוזיהם של ניר ענבר וקובי ברדה יבוטלו על פי חוק ואף מינויו של דרור קשטן יימצא בסכנה, אך בעניין המאמן קיימת הסכמה בין הצדדים

אלי טביב גירש את הדובר ממשרדו

הסכסוך הניהולי בהפועל תל אביב בין צמד הבעלים אלי טביב ומוני הראל ממשיך להרוס כל חלקה טובה במועדון האדום, כשהפעם מדובר בעימות בין טביב עצמו לדובר גבע תלם. כזכור, לפני למעלה משבועיים מינה טביב את קובי ברדה לדובר המועדון במקומו של תלם, אך מינוי זה היה ללא הסכמת מוני הראל כשהאחרון ביקש מתלם להישאר במועדון לפחות עד שיהיה פתרון משפטי בעניין הבעלות. כתוצאה מכך, תלם הפך לדוברו של הראל בקבוצה ואילו ברדה לזה של טביב, כשמשרד הדובר במתחם המועדון נשאר בידיו של תלם.

היום דרש טביב מתלם לפנות את משרדו בטענה שהוא לא עובד במועדון, ואילו תלם סירב בטענה שהוא נדרש, עד אשר תתקבל הכרעה בבית המשפט, לא לתת מפתח לאף אחד. זאת משום שתלם הוא גם האחראי גם על חנות המוצרים של הפועל תל אביב באינטרנט, ובחדרו מופקדים אלפי שקלים. לאחר שטביב שמע את טענתיו של תלם הוא סילק את הדובר מהמועדון ואמר לו: "אם מוני הוא בעל שלך אז עדיף שתלך אליו". מיד לאחר מכן ביקש ממנהל הקבוצה מורדי דדון להזמין פורץ מנעולים. מקורב לתלם אמר: "זה מה שאנשים נאלצים פה לעבור בשנתיים האחרונות מאז שטביב הגיע".

נציגו של טביב קובי ברדה מסר בתגובה: "הוסבר לגבע תלם כבר לפני שבוע כי תפקידו במועדון הסתיים ולכן התבקש למסור את המפתח. מר תלם סירב ולכן התבקש על ידי מר טביב לעזוב את המתחם".

sheen-shitof

פתרון טבעי

גבר, הגיע הזמן לשפר את התפקוד המיני ואת הזוגיות שלך

בשיתוף גברא

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully