וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

גבי קצרה החליט לעזוב את הפועל ת"א

מנכ”ל המועדון ויד ימינו של טביב צפוי לפנות לעסקים פרטיים. האדומים סבורים כי עשה זאת כדי לזעזע ולא מן הנמנע שישוב

הזעזועים והשינויים בצמרת מועדון הפועל תל אביב ממשיכים ולא מרפים לרגע. גבי קצרה, מנכ"ל המועדון האדום ואיש אמונו של אחד הבעלים אלי טביב, החליט לעזוב את תפקידו. על פניו הסיבות לעזיבתו של קצרה תלויות ברצונו להתמקד בעסקיו הפרטיים, כאשר לא מן הנמנע כי סיבה אחרת שתלויה בהחלטתו של קצרה קשורה ברצונו לחזור בתשובה.

כרגע את תפקידו של קצרה יאייש יו"ר המועדון אמיר לובין, כאשר עדיין לא ידוע אם טביב יביא מישהו אחר במקומו של המנכ"ל המתפטר. עם זאת, גורמים במועדון סבורים כי קצרה עשה את הצעד במטרה לזעזע את המערכת, וכי הוא עוד עשוי לחזור בו מהחלטתו להתפטר ולשוב לתפקידו בתור מנכ"ל.

במועדון מכחישים כי עזיבתו של המנכ"ל קשורה לעסקת העברתו של הבלם הברזילאי דגלאס דה סילבה לרד בול זלצבורג, וכן למאבקי הכוחות הפנימיים והמתמשכים בין צמד הבעלים של הפועל, טביב ומוני הראל. כזכור, בימים האחרונים נרקמה עסקת העברתו של דה סילבה לקבוצה האוסטרית על ידי קצרה את טביב, מבלי ידיעתם של אנשי הראל שזעמו על הסיכום ושקלו לטרפד את העסקה. בסופו של דבר התרצו כל הצדדים הקשורים לעסקה.

קצרה הגיע לנהל את הפועל לפני כשנתיים, בתחילתה של עונת 2008/9. כאשר עונה לאחר מכן חבר אליו טביב אז זכו בדאבל. השניים עבדו יחד בעבר שנים ארוכות בהפועל כפר סבא, לפני שעברו ביחד להפועל.

בתוך כך, רד בול זלצבורג פנתה להפועל תל אביב והציעה לרכוש, מלבד דגלאס דה סילבה, גם את הקשר ערן זהבי. האוסטרים קיבלו תשובה שלילית במקום מהאדומים. כמו כן, הנהלת הפועל תל אביב העבירה מסר לשאר השחקנים כי מלבד דה סילבה, הפועל לא מתכננת לשחרר אף שחקן בינואר.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully