וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

יובל נעים סיכם לעונה בהפועל פתח תקוה

16.10.2010 / 23:42

המאמן יחתום במהלך היום במקומו של אלי מחפוד, שפוטר אחרי התבוסה הכואבת בדרבי (4:1). עימות בין תומר סיני לפרדי דוד

אוהדי הפועל פתח תקוה לא ישכחו את הדרבי שנערך הערב (שבת) באיצטדיון רמת גן. גם אוהדי מכבי פתח תקוה לא ישכחו אותו. קבוצתו של אלי מחפוד התייצבה למשחק לאחר שאיימה השבוע לא להופיע אליו, עקב עונש ההרחקה שהטיל בית הדין של ההתאחדות על קשר הקבוצה ג'ונתן אסוס, וספגה את אחד ההפסדים המשפילים בתולדותיה. מכבי התפוצצה על הפועל עם 1:4 בלתי נשכח.

עוד במחצית המשחק היה ברור שמאמן הפועל אלי מחפוד לא ימשיך בקבוצה, וזאת לאחר שהמאמן שוחח עם הבעלים גל חצור. "מחפוד קיבל את ההודעה על פיטוריו מיד לאחר המשחק", אמר חצור, ומימש בכך את האולטימטום שניתן למחפוד לאחר ההפסד למכבי תל אביב לפני שבועיים - נצח בדרבי או שתפוטר. יש לציין שמתברר כי השיחות עם יובל נעים החלו עוד לפני הדרבי. בשיחה שהתקיימה לפני הדרבי בין חברי ההנהלה למקרה שמחפוד יפסיד, עלה שמו של גיא לוי, אבל דני לוי התנגד נחרצות לכך ואמר לחברי ההנהלה: "הוא לא יהיה כאן". בהנהלה מעדיפים את נעים, ובכל אופן הוא וגיא לוי זומנו לשיחות.

עם סיום המשחק אוהדי הפועל פתח תקוה התגודדו מחוץ למגרש, והפגינו נגד האפשרות להנחית על הקווים את יובל נעים. חלק מהנהלת הפועל פתח תקוה מעוניין בהבאתו של נעים, אולם אוהדי הקבוצה לא מוכנים לעבור לסדר היום. "זאת בושה וחרפה שאתם רוצים להחתים מאמן כזה", אמרו האוהדים לחברי ההנהלה, "לא ניתן לדברים כאלה לקרות כאן. אם תחתימו את יובל נעים נעשה לכם בלגאן באימונים". חצור, שנפגש עם המנכ"ל אפי צפריר וחבר ההנהלה תומר סיני, ענה לאוהדים: "אף אחד לא אמר שהוא מגיע".

כזכור, סיני וצפריר החליטו לפטר את מחפוד לפני כשבועיים לאחר ההפסד למכבי תל אביב, כשגם דני לוי היה בעד המהלך. בתום התבוסה בדרבי סיני וצפריר שוחחו עם חצור, כנראה על רקע הניסיון להוציא את ההודעה בצורה רגועה ומסודרת. השיחה בין הצדדים הייתה מלווה בכעס רב, ונראה כי עיקר המחלוקת הייתה בנוגע לזהות המאמן שימונה.

אלי מחפוד היה מאוכזב מאוד בסיום: "מבחינה מקצועית חשוב לי לקחת אחריות, אשב עם ההנהלה ואסגור את העניינים. מאמן צריך לשלם מחיר ויש לי אומץ לומר את זה, בכל העולם כשנכשלים אז מאמן לוקח אחריות. לא משנה מי יבוא אחריי, אבל ברור שכל הדברים שקרו במהלל השבוע משפיעים על מאמן שמכין הרכב, ולא יודע איזה שחקנים יהיו לו".

בסיום המשחק נפרד מחפוד מהשחקנים בחדר ההלבשה. "האחריות היא עליי, מאמן צריך לקחת אחריות במצבים כאלה", אמר להם מחפוד. דודו ביטון אמר למחפוד: "אתה לא אשם, תישאר". בשלב זה התערב המנכ"ל אפי צפריר ואמר: "האחריות היא עליכם, תראו איך נראיתם, לרגע הזה פיללתם אחרי המחזור השישי? ככה רציתם להיראות בדרבי?".

מיד לאחר המשחק אירע עימות בין מאמן מכבי פתח תקוה פרדי דוד לחבר הנהלת הפועל פתח תקוה תומר סיני. דוד צעק על סיני: "בשביל זה אתם משחקים, בשביל לשבור רגליים? לא חבל על הכסף שאתה משקיע?". סיני וצפריר הרגיעו את דוד, ואמרו לו כי שום דבר לא נעשה בכוונה.

פרדי דוד אמר על הניצחון הגדול: "עשינו את המחצית הראשונה קלה, מכבי יודעת לשחק אבל כשהיא נגררת לדברים שלא קשורים לכדורגל זה משפיע. עשינו את המשחק להכי קל בעולם. לא נהניתי מהמחצית השנייה".

עדכון ראשון: 20:42
עדכון אחרון: 23:42

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully