וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בית"ר ירושלים: "הגיע לנו תיקו"

דור בלך

30.8.2010 / 11:15

במועדון מהבירה ראו שיפור, מלמיליאן אמר לשחקניו: "אנחנו בבית"ר ולא בעוד מועדון". הקבוצה מעוניינת בבלם ומגן שמאלי

על אף ההפסד אתמול למכבי תל אביב (1:0) במחזור השני של ליגת העל, והעובדה כי היא הקבוצה היחידה שלא צברה אף לא נקודה אחת העונה, בבית"ר ירושלים קיימת סוג של אופטימיות זהירה. "נכון שאם לא הפועל רמת גן" (לה הופחתו נקודות - ד.ב.) היינו במקום האחרון, אבל ראינו שיפור גדול מאוד משבוע שעבר", אמר שחקן בקבוצה. "היה מגיע לנו לפחות תיקו, אבל זה לא העיקר, עוד כמה משחקים כשנתחבר נדע גם לנצח משחקים כאלו".

המאמן אורי מלמיליאן, שנזף בשחקניו במהלך כל השבוע החולף על חוסר המחוייבות שלהם, הסביר להם כי אמש הם נראו מחוייבים יותר, אך זה עדיין לא מספיק. "זה יותר טוב, אבל זה עוד לא שם", אמר להם. "אתם חייבים להבין שאנחנו בבית"ר ירושלים ולא בעוד מועדון. בבית"ר צריכים לרצות לנצח כל משחק ולעשות הכל בשביל זה".

בכל מקרה, מי שזכה למחמאות מקיר לקיר הוא אחיינו של המאמן, אביתר ברוכיאן, על יכולתו כמגן שמאלי אמש. בנוסף, עד למשחק מול מכבי פתח תקוה צפוי אבי ריקן להיות כשיר לחלוטין ויוכל גם הוא לפתוח כמגן שמאלי. עם זאת, בקבוצה עדיין מעוניינים להתחזק במגן שמאלי ובלם, אך אלה יבואו רק במידה שטוטו תמוז ימכר.

בבית"ר גם מרוצים מקצב החלמתו של כריסטיאן אלברז שסבל מדלקת בתוספתן ועבר ניתוח להסרתו. המגן הצ'ליאני, שלא שיחק בשני המשחקים הראשונים, צפוי להיות כשיר למשחק הקרוב מול מכבי פתח תקוה בווינטר (בעוד שבועיים). "לפי מה שהרופאים אמרו לי אחזור לאימונים מלאים כבר בתוך שבוע", סיפר אלברז. "אני לא רואה סיבה שלא אשחק במשחק הקרוב בעוד שבועיים".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully