וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הפועל ת"א בעננים: "שימחנו מדינה שלמה"

ערן זהבי והאדומים חגגו את ההעפלה לליגת האלופות. ורמוט: "לא נבוא לקבל תבוסות" טועמה, תמוז ושריקי מועמדים

קובי אליהו

צילום ועריכת וידאו: קובי אליהו

קשה להתחיל ולספר את מה שעבר על הפועל תל אביב מאז סיום עונת 2008/09 ועד לרגע בו נשמעה שריקת הסיום אמש (שלישי) בבלומפילד, רגע אחרי שער השוויון של ערן זהבי שנתן לאדומים 1:1 בגומלין מול רד בול זלצבורג, ושלח אותה לשלב הבתים של ליגת האלופות. אפילו זקני אוהדי הקבוצה לא זוכרים את הקהל האדום בימים כל כך מאושרים, ועוד לפני שיגלו מי יהיו יריבותיהן בשלב הבתים בהגרלה שתיערך הערב, יצאו השחקנים לחגוג את ההישג ההיסטורי.

"הכי חשוב ששימחנו מדינה שלמה". אמר ערן זהבי בעיצומן של החגיגות שנמשכו עד לשעות הקטנות של הלילה. "עכשיו שיצעקו לי 'איזה גול', לא יודע על איזה מהם, זה מול זלצבורג או זה מול בית"ר". במהלך החגיגות ניתן היה לחוש בחיבור המוחלט בין השחקנים, זה שהביא את הפועל תל אביב לפסגות חדשות, ואולי מעבר לשיטת המשחק של אלי גוטמן, אלו הדברים שעושים את הקבוצה לשמחה על המגרש ומחוצה לו. "אני רוצה להתחזק במסי", הצטרף הבעלים מוני הראל לחגיגה והוסיף: "אבל ברצינות, אין מאושר ממני".

"בשורה התחתונה עשינו את זה ועמדנו במטרה להעפיל לליגת האלופות", אמר גילי ורמוט אחרי שעזב את האצטדיון. "אבל אנחנו רוצים לקחת עוד אליפות וגביע העונה, ולשחק טוב בצ'מפיונס. לא העפלנו כדי לבוא ולקבל תבוסות. היום היינו לחוצים אבל במשחקים הבאים לא נעלה עם לחץ, נשחק בכדי להנאות ולהרגיש את ליגת האלופות, ואני מקווה שזה יהיה בבלומפילד".

על העתיד שלו באדום אמר הקשר: "אני מגיע לבמה הכי גדולה שיש, ואני רוצה להיות טוב, אבל הראש שלי רק בהפועל כרגע. אני אשחק במועדון לפחות עד ינואר ואני מרוכז רק בזה". לגבי חיזוק אפשרי שיגיע אמר ורמוט: "הסגל שלנו פשוט לא מספיק. אני לא אגע בנקודות, אבל אנחנו צריכים להתחזק".

ההנהלה מעדיפה את תמוז, גוטמן את שריקי

בעקבות ההעפלה לשלב הבתים וההכנסה הגדולה שתגיע בעקבותיה, ינסו בהפועל תל אביב להתחזק לפחות בשני שחקנים נוספים עד סגירת חלון ההעברות בסוף השבוע הבא. שלושת המועמדים העיקריים להצטרף כרגע הם סלים טועמה, טוטו תמוז ועידן שריקי.

בעניין טועמה, למרות שאין ממש התלהבות במועדון מהגעתו, הקשר הצליח להסדיר את ענייניו ביוון ויהפוך לשחקן חופשי, ונדמה שבמקרה כזה האדומים לא יוותרו עליו. בעמדת החלוץ מעדיפים בהנהלה את תמוז, בעוד שגוטמן מעדיף את שריקי.

העובדה ששריקי מסיים את חוזהו באשדוד בתום העונה גורמת לראשי הפועל להתלבט האם להחתימו עכשיו או לחכות עוד שנה כדי להימנע מלשלם לאשדוד על כרטיסו, בעוד שבנוגע לתמוז כבר נעשו גישושים ראשוניים עם בית"ר ירושלים ועם סוכנו של השחקן. לצד הרכש הישראלי, גוטמן עדיין מעוניין לראות מגן ימני זר. הבעלים אלי טביב ומוני הראל ייפגשו כבר היום בכדי להחליט על תקציב הרכש, והשניים אף ימריאו מחר להגרלת שלב הבתים במונקו. בימים הקרובים תודיע אופ"א האם בלומפילד יעמוד בכל זאת בתקן לאירוח משחקי הקבוצה בליגת האלופות.

עוד לפני ההגרלה שחקני הקבוצה כבר החלו לפנטז על היריבות המצפות להם. "אני מקווה שמסי יחלום עליי" אמר וינסנט אניימה, שכבר עצר את הכוכב הארגנטינאי במונדיאל. "אני אחלום הלילה על ריאל מדריד", צחק דגלאס דה סילבה, ועמרי קנדה חלם בגדול: "אני רוצה לעשות גליץ' למסי. רק שמנצ'סטר יונייטד לא תבוא לכאן, הם ייתנו לנו בראש". איתי שכטר הוסיף: "שגם מסי ורונאלדו יבוא, נדאג לפנק אותם", ורק אביחי ידין שמר על קור רוח: "מי שבא ברוך הבא".

דיווח: טולוז עוקבת אחרי שכטר

התקשורת הצרפתית מדווחת ביממה האחרונה כי איתי שכטר נמצא בין המועמדים להצטרף לטולוז. מאמן הקבוצה, אלן קזנובה, אישר בראיון לתחנת הרדיו RMC כי הוא עוקב אחרי חלוץ הפועל תל אביב. לפי הדיווח, שכטר הוצע למועדון על ידי סוכן שחקנים ומגעים כבר נפתחו.

בצרפת טוענים כי טולוז רואה בשכטר מחליף לחלוץ אנדרה-פייר ג'יניאק, שנמכר בשבוע שעבר למארסיי. יחד עם זאת, ההערכות הן ששכטר בן ה-23, שחוזר בקיץ על ידי מספר קבוצות אירופאיות ונשאר בהפועל, יעדיף להמשיך ולשחק בליגת האלופות מאשר לעבור לקבוצה שלא משחקת במפעל אירופי.

טולוז סיימה את העונה שעברה במקום ה-14, אך פתחה את העונה עם שלושה ניצחונות משלושה משחקים והיא מוליכה את הטבלה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully