וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הפועל ת"א: בן דיין לא בסגל לאקטובה

המגן לא עבר את מבחן הכשירות, גל שיש יפתח במקומו בגומלין (21:00, ספורט1). גוטמן אופטימי: "כבר עמדנו עם הגב לקיר"

קובי אליהו

צילום ועריכת וידאו: קובי אליהו

האם חלום ליגת האלופות של הפועל תל אביב יסתיים כבר עכשיו (שלישי, 21:00, ספורט1)? הדאבילסטית, שהפסידה 1:0 לאקטובה הקזחית במשחק הראשון מבין שניים בסיבוב המוקדמות השלישי של ליגת האלופות, יודעת שכל תוצאה פרט לניצחון מתאים תשלח אותה מאוכזבת וחפוית ראש למוקדמות הליגה האירופית במקום לשלב הפלייאוף של ליגת האלופות.

גל שיש בהרכב

דדי בן דיין, שהתלונן בסיום האימון על כאבים בשריר, לא ייכלל בסגל למשחק ולא ייקח בו חלק. בן דיין לא עבר הערב את מבחן הכשירות, ומי שיעלה במקומו יהיה גל שיש.

בן סהר יערוך הופעת בכורה בהרכב על חשבונו של מהראן לאלה ואילו יוסי שבחון ישוב לקישור ההתקפי כשרומן רוקי יירד לספסל וערן זהבי יוסט לקישור האחורי לצד אביחי ידין. "יש מתח לקראת המשחק, אבל אנחנו קבוצה טובה יותר ונקווה שנוכיח את זה על המגרש", אמר אחד משחקני הקבוצה.

בקבוצה לא התרגשו מההפסד של המחליפים לבני סכנין בגביע הטוטו (2:1), ובמסיבת העיתונאים לפני האימון המסכם התייחס המאמן אלי גוטמן לצפוי במשחק. "הפועל כבר עמדה לא מעט פעמים עם הגב לקיר במשחקים מאוד חשובים", פתח גוטמן את דבריו, "ותמיד הקהל הזה נתן לנו את דחיפה, ואנחנו ידענו להחזיר לו משחק בלי פשרות. ברוב המקרים הבאנו את התוצאות המבוקשות.

"התוצאה איתה חזרנו מקזחסטן לא משרתת אותנו, אבל קיבלנו את הגב מהבעלים, ואת השקט הנפשי שאנחנו זקוקים לו. אנחנו מבינים את השאלות של התקשורת לגבי התקציב והשקעות ולגבי השחקנים שהגיעו, אבל הבעלים נתן לנו שקט".

גוטמן דיבר על היריבה הקזחית ואמר: "יש לנו משחק נגד קבוצה טובה, קבוצה מאומנת ושחקנים טובים בעמדות מפתח. אנחנו מודעים לקושי, נעשה הכנה טובה, ונבוא לבלומפילד מרוכזים ומפוקסים, ובעזרת השם יהיה בסדר. אנחנו מתמקדים רק בכדורגל, בסגירות נכונות, בטקטיקה.

גוטמן התייחס לדיווחים שהקבוצה שלו "בטירוף" על מנת לנקום: "המילה 'טירוף' לא עושה עליי שום רושם. מוטיבציה צריכה לעודד, וכל שחקן צריך להיות כמה שיותר מרוכז. מה שחשוב זה שהשחקנים יידעו לתעל את המוטיבציה למקום הנכון. מה שקורה בתקשורת וביציעים זה פחות חשוב ממה שאנחנו נעשה על כר הדשא".

בינתיים, האוהדים קיבלו בשורות טובות כש-1,000 כרטיסים שהוקפאו על ידי המשטרה לשער 12 יצאו למכירה ואוהדי הקבוצה יוכלו לרכוש עד המשחק. הנהלת הקבוצה מבקשת מהאוהדים להקדים לאסוף את הכרטיסים בכדי למנוע עומס על הקופות. לשם כך, יפתחו הקופות כבר ב-8:00 בבוקר.

הרכב משוער: וינסנט אניימה, עמרי קנדה, וואליד באדיר, דגלאס דה סילבה, גל שיש, אביחי ידין, ערן זהבי, גילי ורמוט, יוסי שבחון, איתי שכטר, בן סהר.

נלחמים בהפועל תל אביב, ובשרב

אם יש דבר אחד ממנו חוששים באקטובה, זהו החום הכבד של ישראל. שחקני אלופת קזחסטן זוכרים את הגומלין מול מכבי חיפה אשתקד, כשאחרי 0:0 במשחק הראשון הגיעו לקרית אליעזר וכבר הוליכו 0:3, אך אז השרב התיש אותם והם חטפו ארבעה שערים שגרמו להם להפסד 4:3 והדחה.

הפעם, המאמן ולדימיר מוחאנוב מקווה כי חניכיו לא יפלו שוב מהרגליים בשלב מסוים. "למדנו מהשנה שעברה, אנחנו יודעים מה מחכה לנו", אמר מוחאנוב במסיבת העיתונאים. "נצטרך לראות איך אנחנו שומרים את הכוחות במשך 90 דקות בלחות המפלצתית הזו. זה מאוד קשה עבור השחקנים".

על תוכנית המשחק של קבוצתו, אמר מוחאנוב: "אסור להישאר רק בהגנה. אנחנו נצטרך ליזום ולגרום להפועל גם להזיע. ננסה להבקיע. יש להפועל מספר שחקנים דומיננטיים מאוד כמו גילי ורמוט ונצטרך לשמור עליהם חזק". המאמן התייחס גם לטענות של האדומים לגבי האירוח בקזחסטן ואמר: "לנו אין טענות, אצלנו הכל עבר חלק. אני חושב שאם הפועל יחפשו נקמה זה ייפגע בשתי הקבוצות. אני מאמין שיהיה משחק ספורטיבי".

אקטובה המשיכה המומנטום החיובי מהניצחון במשחק הראשון על האדומים, כשניצחה בליגה 1:2 את טראז בתחילת השבוע. סמאט סמאקוב, שהבקיע בפנדל לרשת של וינסנט אניימה, עשה זאת שוב גם בליגה וכזכור הבקיע פעמיים גם בסיבוב הקודם, כך שהפועל תל אביב צריכה לשים לב למנהיג של האורחים, כמו גם למראט חאירולין, שהצטיין בשבוע שעבר.

הרכב משוער: אנדריי סידלניקוב, חליפה בה, אליין בונו, פטר בדלו, אמיל קנז'סארייב, מראט חאירולין, סמאט סמאקוב, אנדריי קרפוביץ', ייבגני אברצ'נקו, איבן פריץ' (מוראט טלשב), טיטי אסומבה.

עדכון ראשון: 2/8 17:00
עדכון אחרון: 3/8 19:50

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully