וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

שחקן במכבי חיפה: "כדי לקחת אליפות צריך להתחזק"

26.7.2010 / 11:30

שחקן במכבי חיפה על גל העזיבה. נציגי תמוז אישרו: מחפשים קבוצה בחו"ל. לקראת מינסק: מימון זוכה להעדפה על בנאדו

"כדי להתמודד על האליפות עם מכבי והפועל תל אביב נצטרך להתחזק. הסגל הנוכחי לא מספיק ואין מספיק תחרות על עמדות מסוימות. אני בטוח שאלישע לוי ימצא את הפתרון". כך אמר הבוקר (שני) שחקן במכבי חיפה בעקבות גל העזיבות שכולל את דקל קינן, ז'ורז'ה טשיירה, בירם כיאל ושלומי ארבייטמן. לטענת שחקנים במכבי חיפה, הקבוצה זקוקה לחלוץ נוסף ברמה גבוהה כדי להגביר את התחרות. "עם כל הכבוד, אף חלוץ לא יגיע למספרים של ארבייטמן".

כפי שפורסם אתמול, נציגיו של טוטו תמוז הודיעו למכבי חיפה כי הם בודקים עבורו אופציות בחו"ל, ובכך למעשה קטן הסיכוי שיגיע למכבי חיפה. סוכנו רונן קצב אישר הבוקר כי הוא מחפש לתמוז קבוצה בחו"ל. בחיפה טוענים כי במידה ותמוז לא יפחית בדרישותיו הכספיות, הוא לא ישחק בקבוצה. בינתיים, החלוץ הגנאי מהטמה אוטו שעל מועמדותו פורסם בשבוע שעבר עשוי להגיע למבחנים בקבוצה ולחתום כהשקעה לטווח ארוך. כזכור, החלוץ הודיע כי יהיה מוכן להגיע למבחנים והוא מחכה לאישור המועדון.

לפי אימוני הקבוצה ומשחקי המבחן, נראה הבלם שי מימון זוכה להעדפה מסוימת על אריק בנאדו. אלישע לוי מתלבט מי מהשניים יפתח לצד איגנסיו קאנוטו, שלא נמצא בכושר משחק מלא, אבל מגלה יכולת טובה, ביום חמישי מול דינמו מינסק. השוער אמיר אדרי יפתח בשער, אבל ניר דוידוביץ' עשוי לשחק בגומלין. אייל גולסה הפצוע לא ייכלל בסגל הקבוצה עד פתיחת העונה. עוזר המאמן גיורגי דרסיליה עקב אחר הקבוצה היריבה ושוחח על כך עם המאמן אלישע לוי. החלוץ שלומי אזולאי, המיוצג על ידי דודו דהאן, ממשיך להתאמן בקבוצה וייתכן כי יצורף. הערב (17:30) ייערך בכפר גלים טקס הצגת השחקנים.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully