וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

כריסטיאן ורמס ייבחן במכבי חיפה

2.7.2010 / 12:55

בלם אוייפשט (25) יצטרף למחנה של הירוקים וייבחן במשחק מול אוסטריה וינה. גנט קרובה להגיע לסיכום על ארבייטמן

בלם מקבוצת אוייפשט ההונגרית, כריסטיאן ורמס, יצטרף מחר (שבת) למחנה האימונים של מכבי חיפה באוסטריה וייבחן במשחק האימון מול אוסטריה וינה. ורמס (25, 1.84) שיחק בעבר בספרטה רוטרדאם ההולנדית. מאמן הקבוצה אלישע לוי מתכוון להחתים בקרוב מאוד בלם זר אחד לפחות, זאת בעקבות העובדה שז'ורז'ה טשיירה עזב לפ.צ ציריך ודקל קינן צפוי לעזוב את הקבוצה גם כן, ככל הנראה לאירופה. במחנה כבר נבחן הבלם הגיאורגי גוראם קאשיה, אך הוא שוחרר בעקבות היכולת החלשה שהציג בשני משחקי המבחן (1:1 מול דינמו בוקרשט, הפסד 2:1 ללקומוטיב מוסקבה).

בתוך כך, מכבי חיפה וגנט הבלגית מתקרבות לסיכום על מעברו של שלומי ארבייטמן. הפער בין המועדונים עומד על 200 אלף יורו בלבד. בחיפה, כזכור, הציבו תג מחיר של מליון יורו עבור השחקן. הבלם דקל קינן עדיין מבוקש במספר קבוצות בליגה הרוסית, אך סוכנו גלעד קצב בודק עבורו אפשרות לעבור לליגה בכירה יותר. בימים האחרונים עלתה אפשרות לצרף את השחקן לליגה ההולנדית. אם קינן לא ימצא את מקומו בליגה בכירה יותר, הוא יממש את האופציות בליגה הרוסית, כשרוסטוב היא אחת מבין ארבע קבוצות המעוניינות בו.

בחיפה הבהירו כי הקשר אנדרס פרופלוטקינס שוחרר בגלל עומס בשחקני הקישור, כאשר אלישע לוי מעדיף להתרכז בשלב זה בהחתמת שני בלמים, קשר וחלוץ. הקבוצה עדיין לא ויתרה על האפשרות להחתים את הבלם תומר בן יוסף מבית"ר ירושלים. גם החלוץ עומר גולן, שהוזכר לאחרונה כמועמד לחזור לישראל, מועמד. חיפה תפנה לטוטו תמוז מבית"ר ירושלים רק אם ארבייטמן יעזוב והיא לא תמצא חלוץ זר ברמה גבוהה.

הקשר עידן ורד ינחת ביום ראשון בישראל כדי לחתום על חוזה, במהלכו ישתכר כ-130 אלף דולר בעונה הראשונה (מעט יותר ממספר שחקנים בכירים בחיפה), זאת כזכור בתמורה לויתור על סעיף היציאה לחו"ל, שיהיה תקף רק לאחר שנתיים בקבוצה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully