וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

גרגורי: "אני הרוס מעצב"

דור בלך

8.5.2010 / 17:47

מאמן אחי נצרת התקשה להשלים עם הירידה. חמד: "אין שום נחמה". צמח: "צריכים לנצח במחזור האחרון, ואז להתפלל"

ברני ארדוב

צילום ועריכת וידאו: איתי חסיד

מחזור אחד נותר לסיום העונה בליגת העל, ויורדת ראשונה כבר יש. תיאורטית עוד יש אפשרות שנועלת הטבלה, מכבי אחי נצרת, תשרוד בליגה כשנותרו שלוש נקודות בקופה, אך בגלל הפרש השערים העלוב שלה היא נפרדה היום (שבת) מעשית מליגת העל אחרי עונה אחת בלבד, בעקבות ההפסד 2:0 להפועל רעננה. המנצחת מהשרון, לעומת זאת, עלתה למקום הלפני אחרון עם 17 נקודות, וניצחון שלה על הפועל פתח תקוה במחזור הסיום עוד עשוי להקפיץ אותה מקום נוסף (במקרה שהפועל רמת גן תפסיד בעילוט לנצרת) ולאפשר לה להגיע למשחקי המבחן.

שחקני מכבי אחי נצרת מאוכזבים על הספסל, מימין רמי דואני. ברני ארדוב
פרידה מצערת. שחקני אחי נצרת/ברני ארדוב

חמד: "יום עצוב מבחינתה של נצרת"

במכבי אחי נצרת התקשו לדבר לאחר המשחק, למרות שהאוהדים המעטים שהגיעו השלימו עוד במחצית עם רוע הגזירה. "קיבלנו שני גולים במחצית הראשונה וזה גמר אותנו", הודה בסיום החלוץ תומר חמד, היחיד שהסכים לדבר. "זה יום עצוב מאוד מבחינתה של נצרת, כל מילה מיותרת, אין לי איך לנחם את האוהדים, הקבוצה זו החיים שלהם".

חמד ניסה למצוא את הגורם העיקרי לירידה: "עברנו עונה קשה, הרבה פציעות, זרים שברחו לנו באמצע ושחקנים צעירים שעשו את המקסימום. אני חושב שהניסיון מדבר, כי לרעננה ועכו אין שחקנים טובים יותר אלא מבוגרים וכאלה שמוכנים למאבקים כאלה. מבחינה אישית הייתה לי עונה טובה, שהייתה הופכת למושלמת אם היינו נשארים. אני מקווה שהקהל יצליח להעריך את כל מה שנתתי פה".

לאחר שעיכל את התוצאה, המאמן ג'ון גרגורי סיכם את החוויה העצובה שלו: "אני הרוס מעצב, חשבנו שנוכל לעשות את העבודה אבל נכשלנו. זה היום הכי קשה שלי בישראל, זה היה יום ארוך מאוד שנגמר לא טוב. גם היום יכולנו להוביל 3:0 עוד לפני שרעננה עברו את החצי בפעם הראשונה, אבל לא הצלחנו לכבוש, וזה ההבדל בנינו לבין קבוצה מנצחת. זה קרה יותר מדי פעמים העונה, זה מחיר חוסר הניסיון. לא האמנתי שהגעתי כמה צעירים השחקנים פה, ואפילו היום עלינו עם שני בלמים בני 20".

גרגורי המשיך במונולוג: "טעינו שלא הבאנו בלם מנוסה בחלון ההעברות ושילמנו על זה. אני רוצה להתנצל בפני כל תושבי העיר שתמכו בנו ותרמו מהכיס שלהם כשלקבוצה לא היה כסף לשלם לי ולשחקנים, ואני עצוב שאכזבתי אותם, אני בטח לא מצטער שהגעתי לכאן, אולי בנצרת מצטערים שהביאו אותי, אבל אני מקווה שלא. עברנו הרבה מאוד מכשולים העונה, חודשיים שלמים שיחקנו בלי לקבל משכורות, והשחקנים היו מקצוענים גדולים והמשיכו להגיע לעבודה, זה פשוט נס שהצלחנו לצבור 24 נקודות עד הפלייאוף בסיטואציה כזו, ואני גאה בשחקנים.

"הדבר החיובי היחיד מהעונה הזאת זה שכל הצעירים האלה צברו ניסיון ויהיו הרבה יותר טובים, חבל שזה כרוך בירידת ליגה. נשאר לנו עוד מחזור אחד בו אנחנו יכולים להשפיע על זהות היורדת ונעשה הכל כדי לשמור על רוח הספורט". על השאלה האם יישאר בעונה הבאה, השיב גרגורי: "לי נגמר החוזה עוד שבוע, אבל אני מעוניין להישאר בישראל. אותי חינכו לא לחשוב על כלום מעבר למשחק הבא".

sheen-shitof

עוד בוואלה!

פריצות הדרך, הטיפולים ומה צופן העתיד? כל מה שצריך לדעת על סוכרת

בשיתוף סאנופי

ביטון: "הצמד קצת מאזן, אחרי כל ההחמצות העונה"

מאמן הפועל רעננה, צביקה צמח, קיבל השבוע הודעה כי הוא יאמן גם בעונה הבאה, בכל ליגה בה תשחק הקבוצה. על המגרש הוא החזיר על האמון בו והוביל את הקבוצה לניצחון חשוב. "פתחנו את המשחק לא טוב, אבל לאט לאט השתחררנו והיינו יכולים להבקיע עוד", אמר צמח בסיום. "אני שמח על הניצחון החשוב מאוד, השחקנים הוכיחו בגרות. אנחנו במומנטום טוב בכל התקופה של הפלייאוף התחתון, עכשיו אנחנו צריכים לנצח במחזור האחרון ולהתפלל ששאר התוצאות יהיו לטובתנו. נעשה את מה שאנחנו מצפים ונגיע למבחנים".

האיש שסידר לצמח את הניצחון הוא מבקיע הצמד, דודו ביטון: "אישית יש לי עונה טובה, אבל זה יהיה מאוד מאכזב אם בסופו של דבר נרד ליגה, כי אני משחק בקבוצה ומה שחשוב לי כרגע זה שנישאר. אני שמח שהבקעתי, וזה קצת מאזן כי העונה גם החמצתי הרבה, אבל הפעם זה הספיק לניצחון".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully