וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ארבייטמן יזם שיחה עם אלישע לוי

22.4.2010 / 12:30

על פי גורמים במכבי חיפה, החלוץ, שתורגל מחוץ להרכב לקראת משחק העונה נגד הפועל תל אביב, ביקש לברר את מעמדו עם המאמן, ששיתף אותו בהתלבטות שלו. אלישע לוי לשחקנים: ”צריך ללחוץ בכל מקום במגרש”. בקבוצה נוטים לממש את זכות הראשונים על עטר

במכבי חיפה מדווחים על מתח חיובי לקראת המשחק מול הפועל תל אביב. היום (חמישי) המשיכו הירוקים להתכונן למשחק, כששחקנים בקבוצה אמרו הבוקר עוד לפני האימון: "יש כאן הרגשה טובה, כולם מדברים על זה שאנחנו צריכים לנצח את המשחק הזה ולקחת את האליפות כבר במחזור הקרוב. אלישע בעצמו אמר שבקריית אליעזר יהיה קשה מאוד לנצח אותנו".

שחקנים בקבוצה הביעו סקרנות לנוכח שיחה שקיים אלישע לוי עם שלומי ארבייטמן לפני האימון. לדברי גורמים במועדון, השיחה נועדה משום שארבייטמן מאוכזב שהוא לא פותח בהרכב למרות היכולת שלו ולכן יזם את השיחה. המאמן שיתף את ארבייטמן בהתלבטות שלו האם לפתוח עם חלוץ אחד או שניים. שחקנים אמרו כי מאז שארבייטמן יצא מהחדר, הוא לא החליף איתם מילה עד תום האימון. לשחקנים אמר לוי: "מעכשיו מתכוננים להפועל. אנחנו צריכים ללחוץ אותם בכל מקום במגרש".

לוי הפתיע כשלא תירגל היום הרכב וחילק את השחקנים לשלוש קבוצות. על פי האימון אתמול, אייל משומר יפתח כמגן הימני במקום עלי עוסמאן המורחק. אתמול גם תורגלו גוסטבו בוקולי וולדימיר דבאלישווילי בהרכב כשהמאמן, כאמור, עדיין מתלבט האם לפתוח עם ארבייטמן כחלוץ נוסף או לעבות את הקישור. בוקולי עדיין מחכה להתפתחויות בגזרה שלו, כשהפועל קריית שמונה ומכבי תל אביב נמצאות בתמונה. גם ג'ון קולמה, שבקרוב מאוד ישוחח עם אלישע לוי על עתידו, אמור לקבל הודעה לגבי המשך דרכו.

בחיפה הגיבו על הפרסום אתמול לפיו הקשר אייל גולסה יתגייס בחודש יולי ולא מוקדם יותר, מה שיגרום להתנגשות עם משחקי מוקדמות הצ'מפיונס. "נעשה הכל כדי שהצבא יתחשב בו", אמרו הבוקר במועדון, שם מתכוונים לשגר בקרוב בקשה מסודרת לצה"ל, אם יתברר שתנאי הגיוס שלו יקשו עליו להגיע לאימונים ומשחקים בקביעות.

בתוך כך, בקרוב מאוד צפויה פגישה בין אלישע לוי, הסקאוט אלון חרזי והמנכ"ל איתמר צ'יזיק בנוגע לעונה הבאה. הפגישה בין השלושה הייתה אמורה כבר להתקיים, אך היא נדחתה בשל אילוצים שונים. במכבי חיפה נוטים לממש את זכות הראשונים שהעניקה להם בני יהודה בנוגע לאלירן עטר, וזה אומר שייתכן מאוד שהצדדים יפתחו בקרוב מאוד במשא ומתן. הבעיה היא שעטר מחזיק בחוזה לעונה נוספת בבני יהודה והמאמן בעונה הבאה, דרור קשטן, ביקש להשאירו. כזכור, ההבטחה לזכות ראשונים על השחקן ניתנה למנכ"ל צ'יזיק במהלך שיחה עם משה דמאיו. גם ברק יצחקי ועידן ורד מועמדים. האפשרות שאבירם ברוכיאן יעבור לחיפה פחות ריאלית כרגע.

  • עוד באותו נושא:
  • מכבי חיפה

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully