וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הפועל ת"א: "במקום להרגיע אותנו, גוטמן השתולל"

בהפועל תל אביב עדיין עצבניים מה-1:1 מול הפועל פתח תקוה. השחקנים יודעים ש"בושה איך שיחקנו אתמול", אך גם מפנים אצבע מאשימה להנהלה ("איך שחררו את נאתכו?") ומבקרים את המאמן גוטמן ("חילופים תמוהים")

יותם רונן

צילום ועריכה: יותם רונן

הפועל תל אביב התעוררה מאוכזבת הבוקר (שלישי), אחרי ה-1:1 אמש מול הפועל פתח תקוה. תוך פחות מחודשיים הפסידו האדומים ארבע נקודות יקרות במאבק האליפות באורווה בפתח תקוה, ושחקני הקבוצה מודעים היטב לחלקם הגדול בתיקו אתמול. "לא סתם אלי שטף אותנו במחצית, זו בושה איך ששיחקנו", אמר אחד האדומים לאחר המשחק. "יש שחקנים בקבוצה שלא אכפת להם מכלום ורק חושבים על עצמם ואיך הם יבקיעו, וככה זה נראה גם במגרש, ואחרי זה כל הקבוצה מקבלת בראש".

"למה הסגל התקצר?"

שחקן אחר בקבוצה בחר לשלוח עקיצה להנהלה על כך ששחרה את ביברס נאתכו בשלב כזה קריטי של העונה: "בנו קבוצה לאליפות, ובמקום לחזק אותה במהלך העונה - הסגל רק הלך והתקצר. איך משחררים שחקן כמו ביברס אם רוצים לקחת אליפות? לא מספיק שגם יבואה, ווצ'יצ'ביץ' וזנדברג כבר לא פה, אז משחררים עוד שחקנים ומביאים שחקנים שלא יכולים לסיים 30 דקות. רק חסר שתבוא עכשיו ההצעה על שכטר או ורמוט, ואז בכלל אפשר לסגור את הסיפור העונה. שנה שעברה הייתה לנו את אותה בעיה של סגל קצר, אז במקום ללמוד ממנה ולתקן, חזרנו לאותו מצב שלגוטמן אין כמעט שחקנים על הספסל".

עוד בהפועל מספרים כי במשך כל העונה לא נראה גוטמן עצבני כפי שנראה אמש במחצית, אך גם ממנו לא נחסכה ביקורת על ידי השחקנים. "אנחנו מרגישים את הלחץ מכל מקום", טען אחד השחקנים. "ואלי, במקום שירגיע אותנו, השתולל בהפסקה ועשה חילופים תמוהים במחצית השנייה, שגם לקח לנו זמן להסתגל אליהם".

היחיד שניסה להרגיע את הרוחות היה מבקיע השער, דגלאס דה סילבה, שאמר לאחר המשחק לאתר הרשמי של המועדון: "ניסינו בכל הכוח ועשינו כל מה שאפשר כדי לנצח, אבל היה קשה מאוד לשחק על המשטח באורווה. חבל שהגול שלי לא החזיק מעמד הרבה זמן, אבל נגד גול כמו שקיבלנו אין הרבה מה לעשות. חשוב שגם אחרי משחק כזה נרים את הראש למעלה, שום דבר עוד לא נגמר ונתחיל להתכונן לבני יהודה ביום שבת".

לקראת המשחק מול הזהובים הצוות המקצועי ימשיך לנסות למצוא פתרונות טובים יותר לעזיבתו של נאתכו. שתי אפשרויות כרגע כנגד עיניו של גוטמן. הראשונה היא להמשיך ולנסות את ערן זהבי בתפקיד הקשר הבונה לצדו של אביחי ידין. האפשרות השנייה והיותר סבירה היא מתן קרדיט מחודש לשי אבוטבול, שנכנס אתמול במחצית השניה. בכל מקרה, בהפועל מאוכזבים מהיכולת שהציג זוראב מנטשאשוילי והוא צפוי לחזור לספסל. שחקני הקבוצה יקבלו היום מנוחה ומחר יחזרו להתאמן לקראת המשחק בשבת. בהפועל מקווים כי דניאל דה רידר, שגם אתמול לא היה בסגל, יהיה כשיר למשחק.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully