וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מכבי חיפה - הפועל כפ"ס: גולסה יגיע למשחק

9.2.2010 / 12:14

קשר מכבי חיפה יצפה במשחק, לאחר שהתנצל בפני האוהדים על שניסה לעבור ללאציו. בוקארי צפוי לפתוח (19:00, 5+ לייב)

מכבי חיפה

צילום: אדריאן הרבשטיין, עריכה: דורון שטיין

קשר מכבי חיפה, אייל גולסה, יגיע הערב (שלישי) למשחק בקריית אליעזר מול הפועל כפר סבא, במסגרת גביע המדינה. ההחלטה התקבלה אצל הקשר הבוקר, לאחר שאתמול שוחח עם נציגי ארגון "הקופים הירוקים" והתנצל על מעשיו. מוקדם יותר, כזכור, גולסה התנצל בפני האוהדים באמצעות הודעה רשמית שמסר לתקשורת במסיבת עיתונאים רשמית ביום שני. כזכור, השחקן לא הגיע למשחק האחרון של הקבוצה מול הפועל באר שבע ולא היה ברור מתי יגיע בפם הראשונה לאצטדיון מאז החלה הפרשה במסגרתה נסע בחשאי לאיטליה כדי לחתום בלאציו.

גורמים במכבי חיפה אישרו הבוקר את הפרסום שלשום לפיו סוכנו של הקשר ירון גלעדי הגיע להבנות עם עו"ד אודי שוכטוביץ' בנוגע לתנאי החוזה ל-4.5 שנים. גולסה אמור לחתום על החוזה בימים הקרובים. גלעדי אישר את הידיעה ואמר: "מבחינתי הכול סגור. גולסה יהיה שחקן של מכבי חיפה בחמש השנים הקרובות".

אמש גולסה הוציא הודעה רשמית ובה אמר: "אני רוצה להתחיל בהתנצלות כלפי מכבי חיפה. עד עכשיו לא דיברתי, אבל חשוב לי להתנצל גם בפני הקהל, בפני כל אוהד שנפגע. אני שמח שזה מאחורי. כולי מרוכז בחזרה מהפציעה ולחזור לכושר של תחילת העונה".

לאחר דבריו של גולסה, שוחח גם אלישע לוי עם התקשורת והתייחס תחילה לעניין הקשר הצעיר: "אני חושב שהפרשה מאחורינו. אייל אמר את מה שצריך ואין סיבה להוסיף ולדון בזה. אנחנו ממשיכים הלאה. אמרתי בכל כלי תקשורת אפשרי שאנחנו שמחים שהפרשה מאחורינו וצריך להתקדם".

בנוגע לישראל זגורי, הסקאוט של פיורנטינה, יצר קשר עם סוכנו של השחקן ושני הצדדים רוצים לקדם את ההצעה לזמנו להתרשמות בקיץ הבא.

לוי: "צריך למנות מאמן ישראלי"

לאחר שהסתיים עניין גולסה, עבר המאמן להתייחס למשחק הגביע נגד הפועל כפר סבא (שלישי, 19:00, שידור ישיר בערוץ 5+ לייב): "אנחנו אמורים להתמודד במשחק מאוד קשה. אם נלך אחורנית, ונבחן את האופי של משחקי הגביע, הרי שמדובר במשחקים מאוד קשים. יניב קטן הצליח לנצח את הפועל רמת גן רק בדקה ה-120 ולפני זה רמת גן העיפה את חיפה מהגביע. אנחנו צריכים להתכונן כדי שלא יהיו הפתעות ואני מקווה שלא יהיו כאלו. כפר סבא זו קבוצה שונה, אבל אנחנו מתייחסים אליה במלוא הרצינות. זו קבוצה עם הרבה פוטנציאל שתגרום לבעיות".

לוי התבקש להתייחס גם לניצחונה של הפועל תל אביב באשדוד (0:4) ואמר: "זה היה ניצחון קליל כי הפועל קבוצה מצוינת. אמרתי לא פעם שהמאבק יהיה עד הסוף, בין שלוש קבוצות. אני לא מקבל שהיריבות חלשות. הפועל התקשתה נגד נתניה וזה היה משחק שונה. במשחק כמו אתמול, או כמו זה שלנו נגד באר שבע, רואים את הפערים".

על הגרלת מוקדמות יורו 2012, במסגרתה נקבע כי ישראל תפגוש את קרואטיה, יוון, לטביה, גאורגיה ומלטה, הוסיף המאמן: "אבי לוזון בעצמו אמר שזו הגרלה סבירה. אין הגרלה קלה, אבל כשאתה מסתכל על שתי הראשונות אתה רואה שאתה לא יכול לקבל משהו יותר קל. דעתי לא קובעת, אבל אני חושב שצריך למנות מאמן ישראלי. אני לא פוסל מאמן זר - אם הוא מגיע מהרמות הגבוהות. יש לנו סגל מאמנים מקומיים ברמה גבוהה".

להפתעת רבים, לא תרגל לוי באימון לקראת המשחק בגביע את הכובש המצטיין של הקבוצה, שלומי ארבטיימן, אלא דווקא את חלוץ הרכש הזר סאדאת בוקארי. כזכור, ארבטיימן כבש שלושער במשחק הניצחון האחרון של חיפה 1:4 על הפועל באר שבע. בוקארי עשוי לפתוח בחוד, לצידו של ולדימיר דבאלישווילי. יניב קטן, בירם כיאל וג'ון קולמה ייעדרו עקב צהובים. בכל מקרה, קולמה, שנטש היום את האימון, לא היה אמור לפתוח.

הבלם שי מימון ימשיך לשבת על הספסל, כשבחיפה מסבירים זאת בכך שלוי רוצה לעלות עם ההרכב החזק ביותר שלו גם במשחקי הגביע. נראה כי מימון, שהציג יכולת טובה במשחקים בהם שותף העונה, הופתע מההחלטה.

חיפה תנסה להמשיך את השושלת שלה במפעל ולזכות בפעם השישית בתולדותיה בגביע המדינה, תואר בו לא זכתה ב-11 השנים האחרונות. עד היום התמודדה חיפה שלוש פעמים במפעל הזה מול הפועל כפר סבא. כל המשחקים הסתיימו בניצחונות של הירוקים מהכרמל. המפגש האחרון מבין השלושה היה ב-2003.

יניב קטן הוא שחקן הסגל היחיד ששיחק אז וחיפה ניצחה 0:1 משער של מיכאל זנדברג. קדמו לו שני מפגשים ב-1985 (1:0) ו-1995 (3:2). ואם כבר סטטיסטיקה, אלישע לוי יכול להיות רגוע מהנתון הבא: חיפה עוברת את השלב הראשון ב-44 השנים האחרונות. בפעם האחרונה שהודחה בשלב הזה, זה קרה בעונת 1964/65. המנצחת הייתה הפועל עכו מליגה א'.

הרכב משוער: ניר דוידוביץ', אייל משומר, דקל קינן, ז'ורז'ה טשיירה, פיטר מסיללה, עלי עוסמאן, גוסטבו בוקולי, מוחמד גדיר, ליאור רפאלוב, ולדימיר דבאלישווילי, סאדאת בוקארי.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

זה כל כך טעים ופשוט: מתכון לבננות מקורמלות

בשיתוף חברת גליל

מכה לכפר סבא: שלומי אזולאי פצוע ולא ישחק

אם יש שחקן אחד שבהפועל כפר סבא יכלו לסמוך עליו כמי שמסוגל להפתיע את ההגנה של מכבי חיפה, הרי שמדובר בסגן מלך השערם של הליגה שלומי אזולאי, שהבקיע העונה 11 שערים. אזולאי, שגדל במחלקת הנוער של הפועל טבריה, לא נטל חלק באימון היום והאמור לערוך הערב אימון ריצה בלבד. המאמן תומר קשטן מתלבט האם להכלילו בסגל.

. על פי התרגול באימונים השבוע, קשטן מתכוון לעלות עם רמי חליס וסמי אלקיים כמגנים. גם עומר שוורץ נלקח בחשבון, אבל קשטן משנה את התוכניות משום שמוחמד גדיר יפתח בהרכב הירוקים ומעדיף להוסיף מימד של מהירות בצד השמאלי. למאמן התלבטות נוספת באשר לבלם השני שיפתח לצדו של אלירן סיימון, כשג'ורג' בייסה אמור לעלות, אך גם נתן שקורי עשוי לפתוח.

בקישור האחורי מקומם של עידן שום ואוהד אלגרבלי מובטח. ההתלבטות היחידה היא בין אסי וסיהון לשקורי, במקרה שהאחרון לא יפתח כבלם. בעקבות העידרותו של אזולאי, המאמן צפוי לעלות עם טל משעלי או אחמד מרעי בחוד. חוליאן גרסיה, ששוחרר מהקבוצה וחזר אליה, לא צפוי לפתוח.

הקבוצה תצא מחר לבית מלון בחיפה שם תערוך הכנות אחרונות למשחק. במועדון זוכרים היטב שלמרות שהקבוצה נמצאת היום בליגה הלאומית, היא זכתה בגביע שלוש פעמים בעבר, הפעם האחרונה ב-1990.

הרכב משוער, הפועל כפר סבא: יניב מזרחי; רמי חליס, ג'ורג' בייסה, אלירן סיימון, סמי אלקיים; עידן שום, אוהד אלגרבלי, נתן שקורי (אסי וסיהון), פטריק דופלה, בן מלכה (שי דוד); טל משעלי (אחמד מרעי).

עדכון ראשון: 10:39, 08/02/10
עדכון אחרון: 12:14, 09/02/10

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully