וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בוקארי לא התאמן: "לא יכול לשים נעל, כואבת לי הבוהן"

29.1.2010 / 12:17

חלוץ הרכש הגנאי ביקש לא להתאמן כבר באימונו השני בקבוצה והודיע לצוות המקצועי: "נפצעתי באימון הבכורה"

חלוץ הרכש החדש של מכבי חיפה, סאדאת בוקארי, רק הגיע וכבר קיבל יום חופש מאימון מכבי חיפה. בוקארי הודיע לפני האימון לאנשי מכבי חיפה: "אני לא יכול לשים את הנעל, נפצעתי באימון אתמול ויש לי כאבים בבוהן. אני מעדיף לא להתאמן".

המאמן אלישע לוי פטר אותו מהאימון בתקווה שהוא יוכל להתאמן עד האימון המסכם מחרתיים, לקראת המשחק מול מכבי פתח תקוה ביום שני. בתוך כך, היום הגיע השחרור הבינלאומי של החלוץ הגנאי והוא יוכל לשחק באורווה אם יהיה כשיר. בוקארי בכל מקרה לא מתוכנן לפתוח בהרכב.

חשוב לציין שבוקארי כבר סבל ממספר פציעות בעבר ואוהדי אטויל דה סאהל הטוניסאית, במדיה שיחק לפני שהגיע לכפר גלים, אף סברו פעם כי על השחקן מוטל כישוף שגורם לו לאותן פציעות.

להפתעת השחקנים, אלישע לוי לא תרגל את ההרכב לקראת המשחק. שחקנים סיפרו לאחר האימון כי בוקארי אמר להם שהוא לא נמצא בכושר משחק ולא האמן באופן סדיר לאחרונה. גם הקשר ג'ון קולמה ערך אימון חלקי, אך בחיפה מאמינים שהוא יהיה כשיר למשחק.

הקשר הצעיר ישראל זגורי שוחח היום פעם נוספת עם אלישע לוי, שהבהיר לו שהוא לא ישוחרר מהקבוצה וזאת על אף שהוא הגיע לסיכום עם הפועל פתח תקוה שביקשה לשאולו.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully