וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הפועל פ"ת קיבלה פנייה מהפועל חיפה לגבי צרפתי

17.1.2010 / 21:53

המועדונים צפויים לדון בנושא העברתו. מחפוד לאחר התיקו עם סכנין: "כל צד פחד לטעות". בלבול: "כך אי אפשר להישאר"

יותם רונן

צילום ועריכת וידאו: יותם רונן

המשחק החלש הערב (ראשון) בין הפועל פתח תקוה לבני סכנין, הסתיים ב-0:0 עלוב שהותיר את שתי הקבוצות בתחתית הלחוצה והסביר מדוע הן נמצאות שם. גם שחקני ומאמני הקבוצות הודו בסיום כי ביכולת כזו יהיה קשה לשרוד בליגה לעונה נוספת.

מאמן הפועל פתח תקוה, אלי מחפוד, אמר בסיום: "לא היה כאן שום דבר מבחינת כדורגל. זה היה משחק תחתית שבו כל צד פחד לעשות טעות, וכך זה נראה - היה לחץ גדול על הקבוצות. אנחנו צריכים להתחזק בחלק הקדמי בדחיפות".

המגן שגיב כהן, שהיה אחת מנקודות האור הבודדות במשחק של המארחים, הסכים עם מאמנו: "נלחמנו, ניסינו, אבל כדורגל לא היה כאן היום. יש עלינו לחץ עצום ונקווה להשתפר בהמשך".

בהפועל פתח תקוה קיבלו לאחר המשחק החלטה עקרונית לשחרר את החלוץ הגיאורגי רבאז גוצירידזה, ששיחק רק שני משחקים בקבוצה. גוצירידזה נכנס הערב כמחליף וכבש שער שנפסל, אך לא הצליח להרשים את אלי מחפוד.

גם בצד השני לא ממש התלהבו ממה שראו. "הייתה הרבה מלחמה והיו לנו הזדמנויות טובות, אבל המשחק היה חלש", אמר מאמן בני סכנין, מרקו בלבול. "אנחנו נלחמים על מקומנו מול מספר קבוצות בליגה, אבל עם עשרה שערי זכות אי אפשר להישאר. יש לנו סגל קצר ואנחנו חייבים להתחזק".

צרפתי עשוי לעזוב, זגורי צפוי להצטרף

הפועל חיפה בודקת אפשרות לצרף לשורותיה את גיא צרפתי, והיא פנתה בימים האחרונים להנהלת הפועל פתח תקוה ובדקה אפשרות לפיה תסכים לשחרר את הקשר בתמורה לפיצוי. חיפה ביררה את העלויות ושני המועדונים צפויים לפתוח במגעים בהמשל הערב (ראשון) אחרי משחק הליגה של המלאבסים. גורם בהפועל פתח תקוה אישר: "הייתה פניה וניהלנו מגעים, אך לא בטוח שנשחררו. יש עוד קבוצות שרוצות אותו". צרפתי נעדר מהמשחק של הפועל פתח תקוה היום בגלל צבירת כרטיסים צהובים.

הקשר ישראל זגורי עשוי להצטרף לקבוצה במהלך השבוע, זאת לאחר שאתמול נעשו נסיונות לשכנע את נשיא מכבי חיפה, יעקב שחר, כי השחקן יוכל לצבור יותר דקות משחק ולהתקדם אצל אלי מחפוד. בין הצדדים, כזכור, קיים סיכום עד תום העונה. במכבי חיפה לא פוסלים אפשרות ששחר והמנכ"ל איתמר צ'יזיק יאפשרו לשחקן לעזוב, בעיקר משום שהשחקן לא זוכה לאשראי מאלישע לוי.

ביום שישי שלחה פתח תקוה אישור לסוכנם של הקשר ההתקפי מארגנטינה, פרננדו גאריזו (25), וחלוץ נבחרת אנגולה לשעבר, המחזיק באזרחות פורטוגלית וברזילאית, אלדון מרטינס מקוומבה (25), לפיו הם מעוניינים שיגיעו למבחנים. במהלך השבוע תונפק ויזה לפחות לאחד מהם. עדיין לא נפסלת האפשרות שגם הקשר פרנסיס בוסמן יגיע למבחנים בקבוצה.

עדכון ראשון: 19:57

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully