וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

עימות חריף בין עמוס לוזון לאוהד כהן

הנשיא גער בשוער: "הרגת אותנו, עדיף שתפרוש". כהן: "אין בעיה, בשבוע הבא לא אשחק". הוכנבוים: "האמונה והנחישות ניצחו"

עימות חריף במכבי פתח תקוה בין הנשיא עמוס לוזון לשוער אוהד כהן אירע בסיום משחק ההפסד להפועל עכו 3:2 בחדר ההלבשה של הקבוצה. הנשיא בחר לבקר את השוער בחריפות ושחקנים הביעו פליאה על הדרך בה עשה זאת.

"כל בעיטה, כל מצב זה גול. מה יהיה איתך? הרגת אותנו. עדיף שתפרוש". אוהד כהן לא נשאר חייב ובחר לענות לנשיא: "אין בעיה, כבר מהשבוע הבא לא אשחק". שחקנים הרגיעו את השוער, שנראה נסער, ואמרו: "בושה איך שמדברים בקבוצה הזאת. במקום לנבל את הפה, שיביאו לנו חיזוק. אם לא נתחזק באופן דחוף, עוד נרד ליגה. גם קאפלו לא יכול לעזור במצב הזה".

כזכור, ביום שישי ביקרו שחקנים את העובדה שהקבוצה בחנה אפשרות לצרף את דייהו דיוויס וזיטו אוגבונה: "מציעים לנו שחקנים גמורים. מה זה צריך להיות? אולי זאת בעיה של כסף?", אמרו.

במכבי פתח תקוה בחרו שלא להגיב לידיעה.

הוכנבוים: "האמונה והנחישות ניצחו לנו את המשחק"

מנגד, בעכו חגגו את הניצחון הגדול, שהמשיך רצף של תשעה משחקים ללא הפסד. אושרי גיטא (26), גבע ברקאי (45) ועומרי אלמקייס (48) הוציאו את עכו מפיגור והעניקו ניצחון שני העונה לירון הוכנבוים.

"היה לנו משחק טוב", סיכם הוכנבוים את המשחק. "התחלנו פחות טוב ורדפנו אחרי פתח תקוה. אחרי השוויון במחצית הוצאתי קשר אחורי והכנסתי חלוץ נוסף ואני שמח שזה השתלם לנו. מה שהביא לנו את הניצחון היום זו האמונה והנחישות של השחקנים. אמרתי ביום שישי שאני לא הולך לפרק את הקבוצה בינואר ורק להביא לחיזוק שניים או שלושה שחקנים. עם חיזוק כזה והיכולת הזו אני מאמין שנשאר בליגה".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully