וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

קולאוטי יפתח לצד ברדה

14.10.2009 / 13:55

קשטן פירסם את ההרכב לקראת שוויץ (20:00, ערוץ 2) ויפתח עם שלושה קשרים אחוריים. המאמן: ”גם לנו יש עניין במשחק”

ברני ארדוב

וידאו: רויטרס

עריכה ותרגום: ענת ברק

על רקע האכזבה הבלתי נגמרת מהקמפיין הנוכחי, בנבחרת ישראל יעשו הכל לפחות להמתיק את הגלולה המרה במשחק הנעילה הערב (רביעי, 20:00, שידור ישיר בערוץ 2) נגד שוויץ. מאחורי הקלעים כבר מדברים על נבחרת ודרך חדשים לקראת מוקדמות אליפות אירופה, אך עוד לפני כן יפגשו שחקניו של דרור קשטן את הנבחרת, שבסך הכל זקוקה לנקודה כדי להבטיח את עלייתה למונדיאל בדרום אפריקה.

"אנו מודעים לחשיבות של המשחק עבור נבחרת שוויץ, אבל כשחקני ומאמני כדורגל אנחנו באים לשחק את הכדורגל שלנו וגם לנו יש עניין במשחק הזה", אמר קשטן במסיבת העיתונאים שקדמה לאימון "חלק מהעניין הוא הכדורגל הספורטיבי והעניין שיש לנו בדירוג של הנבחרת".

קשטן הוסיף לגבי המשחק: "אני עוקב אחרי נבחרת שוויץ עוד מאליפות אירופה שנערכה כאן. זו נבחרת שהצליחה למרות ההפסד הביתי ללוקסמבורג בתחילת הקמפיין וסגרה את הפער. לא מצפה לנו משחק קל. שוויץ זקוקה לנקודה כדי להעפיל למונדיאל אבל גם לנו יש מה לומר, ואני מקווה שנראה את זה על המגרש". קשטן גם השיב ללא מעט ממבקריו והסביר לעיתונאים השוויצרים כיצד הוא מתמודד עם זה, כשאמר: "אני מקצועי מספיק ואני יודע איך העסק הזה רץ. אלה החיים של כל מאמן".

יוסי בניון התייחס גם הוא לכישלון בקמפיין הנוכחי, ואמר: "כמו שאר הסגל, אני מרגיש רע ומאוכזב מהעובדה שאיבדנו כמעט כל סיכוי להעפיל. מה אנחנו יכולים לעשות? כישלון הוא חלק מהמשחק ואנחנו רק מנסים להסתכל קדימה ולקוות להשתפר בקמפיין הבא. אפילו אם לא נסיים בין שתי הראשונות כמו שציפינו, עדיין נצפה לעצור את החגיגות של שוויץ בנוכחותנו".

"זו לא ההרגשה הכי טובה בעולם להתכונן למשחק בצורה הזו, אבל כל אחד מאיתנו צריך להסתכל לעבר הקמפיין הבא ולחשוב כיצד התוצאה עשויה להשפיע על הדירוג שלנו", הוסיף הקפטן הישראלי. "ניצחון בשוויץ יהיה הישג טוב עבורנו. כולנו יודעים שנכשלנו, אבל מה אפשר לעשות? להחליט לא להופיע? אני משחק בנבחרת הלאומית למעלה מ-11 שנים ובכדורגל לא תמיד מצליחים. אני נהנה לשחק עבור הנבחרת ובגיל 29 אני בשיא הקריירה שלי. אני יודע שדברים ישתפרו".

כל שחקני הסגל, 19 במספר, נטלו חלק באימון המסכם. אבי סטרול יפתח במרכז ההגנה, כפי שהיה ברור כבר שלשום, זאת לצידו של טל בן חיים. יואב זיו יפתח בצד שמאל של ההגנה וקלמי סבן יעלה בצד ימין. בקישור האחורי תירגל קשטן שלושה שחקנים: תמיר כהן, אביחי ידין ובירם כיאל, כשיוסי בניון משחק מאחורי החלוצים, אליניב ברדה ורוברטו קולאוטי. גיל ורמוט תורגל בהרכב לסירוגין כשקולאוטי נשאר בחוץ, אך הוא יפתח על הספסל.

הרכב משוער, נבחרת ישראל: דודו אוואט, קלמי סבן, אבי סטרול, טל בן חיים, יואב זיו, בירם כיאל, תמיר כהן, אביחי ידין, יוסי בניון, רוברטו קולאוטי, אליניב ברדה.

היצפלד: "ישראל נבחרת טכנית וחזקה"

בנבחרת שוויץ לא מקלים ראש במשחק מול ישראל. אמנם, השוויצרים פייבוריטים ברורים ודיבורי הפוליטיקלי-קורקט הרגילים די מאוסים, אבל בדברים שמשמיעים המאמן אוטמר היצפלד והחלוץ אלכסנדר פריי יש הרבה היגיון.

"המטרה שלנו חייבת להיות ניצחון במשחק בלי להשאיר את הסיכויים פתוחים", אמר היצפלד במסיבת עיתונאים שנערכה בפוסיסברג, "כי בסיום מתוח הכל יכול לקרות, כמו שראינו כבר בישראל. אפילו שנקודה אחת תספיק, ננסה לא לתת להם לעלות ליתרון, ישראל נבחרת טכנית וחזקה, מהירה ועמידה נכונה במגרש".

הקפטן אלכסנדר פריי הדגיש עוד יותר עד כמה עלולה הסיטואציה להסתבך מבחינת המארחים: "ברור שיש לנו את האיכויות, אבל זה תמיד מסוכן. אם אתה משחק בשביל תוצאה, יכול להיווצר מצב שפתאום מישהו נוגע בכדור ביד, יש פנדל וזה 0:1 אחרי 35 דקות, מצב שלא קל להתמודד אתו. זו הסיבה שאני תמיד אומר שכל משחק מתחיל ב-0:0".

בסגל השוויצרי חסרים יוהאן דז'ורו ולודוביק מאנין הפצועים, אבל סטפן גריכטינג חזר מהשעייה ויעמוד לרשותו של היצפלד. המאמן הגרמני התלבט לגבי ההרכב, אותו מגדירים בתקשורת השוויצרית כ"תעלומה גדולה", וקיבל הלם קשה שעות לפני המשחק, כשגילה כי השוער דייגו בנאליו לא עבר מבחן כשירות ונשאר מחוץ לסגל כשבמקומו ישחק שוער יאנג בויז ברן, מרקו וולפלי. גם אלכסנדר פריי ובנג'מין הוגל יכולים לשחק דקות מועטות ויחכו על הספסל, כשהם יוחלפו על ידי ארן דרדיוק ומרקו פדאלינו.

הרכב נבחרת שוויץ: מרקו וולפלי, סטפן ליכשטיינר, פיליפ סנדרוס, סטפן גריכטינג, כריסטוף ספייכר, מרקו פדאלינו, גלסון פרננדס, גוקהאן אינלר, טרנקילו בארנטה, ארן דרדיוק, בלייס אנקופו.

עדכון ראשון: 13/10/09 15:21
עדכון אחרון: 14/10/09 13:55

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully