וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הפועל ב"ש - בית"ר ירושלים: גרשון מחוץ לסגל של שום

הבלם ביקש להשתחרר מהמשחק בבירת הנגב בגלל סיבות אישיות. עזורי לשחקניו: "בגלל שאתם מדליפים, לא אדבר אתכם"

שמעון גרשון לא ייכלל בסגל של בית"ר ירושלים הערב בבאר שבע (שני, 20:00, ערוץ 1) במשחק שינעל את המחזור החמישי בליגת העל. הבלם הוותיק ביקש מהמאמן יצחק שום להשתחרר מהמשחק בגלל סיבות אישיות ונענה בחיוב.

לפני המשחק דיבר שום עם שחקניו על הצורך בהמשכיות ועל חשיבות הניצחון ליצירת מומנטום. "הייתם טובים מול הפועל פתח תקוה ומהדקה הראשונה הראתם שאתם רוצים לנצח, אבל חד פעמי זה כמו לזכות בלוטו וטוטו. בכדורגל חשובה ההמשכיות, וזה מה שאני מבקש מכם", הסביר להם שום. "במשחק מול הפועל פתח תקווה עשיתם מה שהייתם צריכים לעשות – לנצח ולקחת את מלוא הנקודות, וזה מה שאנחנו צריכים לעשות גם מול הפועל באר שבע".

שום ייאלץ להסתדר גם ללא עידן טל המורחק, כשפאולו דה לה האסה הפרואני צפוי לתפוס את מקומו ולערוך הופעת בכורה בליגה. ההתלבטות היחידה היא לגבי עמדת המגן הימני בה יתכן ולשמואל קוזוקין תינתן עדיפות על פני חן עזריאל בעקבות יכולותיו ההגנתיות. בקישור לצידו של דה לה-האסה ימשיך קובי מויאל שהצטיין בשבועות האחרונים, כשבחלק ההתקפי עידן ורד, אבירם ברוכיאן ועמית בן שושן, ישחקו יחד עם ברק יצחקי ששב לאימונים מלאים כבר בשבת. בין הקורות ימשיך אריאל הרוש שעד כה מגלה יכולת מרשימה.

"יש לנו משחק חוץ קשה מאוד מול הפועל באר שבע. מול הקהל הביתי שלהם הם ירצו לנצח את המשחק", הבהיר המאמן לשחקנים. "אבל תזכרו תמיד: הניצחונות הם אלו שמביאים אותנו למקומות שאנו שואפים. המטרה שלנו היא שבית"ר תהיה הכי איכותית בארץ מכל הבחינות. שם המשחק הוא לתת את כל מה שיש במשחק . יש שני דברים שאנחנו צריכים לעשות", המשיך המאמן בדבריו, "לרוץ יותר מהיריב ולרצות יותר מהיריב – זה שני דברים שתמיד מנצחים את המשחק ומלווים אותי לאורך כל הזמן. אם נעשה את שני הדברים האלה יהיה לנו הרבה יותר קל בבאר שבע".

הרכב משוער: אריאל הרוש, חן עזריאל (שמואל קוזוקין), איתן טיבי (תומר בן יוסף), אריק בנאדו, אבי ריקן, קובי מויאל, פאולו דה לה האסה, עידן ורד, אבירם ברוכיאן, עמית בן שושן, ברק יצחקי.

"בגלל שאתם כאלה מדליפים, אני מעדיף לא לדבר"

"בגלל שאתם כאלה מדליפים, ואני יודע שמה שאני הולך להגיד כבר ידלוף לתקשורת - אני מעדיף לא לדבר אתכם. היום לא תהיה אסיפה". כך פתח וסיים מאמן הפועל באר שבע, גיא עזורי, את אסיפת השחקנים שלו לקראת משחק הקבוצה נגד בית"ר.

עזורי זועם, וגם השחקנים יודעים שהם חייבים הכול כדי להשיב לעצמם את הכבוד. "המשחק הזה הוא מלחמת עולם. אף אחד כאן לא יקבל הפסד בהבנה. נצטרך להתעלות על עצמנו ולתת הכל כדי לא לבזות שוב את הקהל שבא לעודד אותנו", אמרו שחקנים בהפועל באר שבע לקראת המשחק. "לקהל שלנו אין סבלנות? גם לנו אין, גם אנחנו רוצים לנצח", הוסיף שחקן.

באימון ביום שבת אמר עזורי לשחקנים: "אתם מבינים לבד את חשיבות המשחק". כזכור, ביום חמישי אמר עזורי לשחקנים: "אם נבוא וניתן לבית"ר לשחק הם ייתנו לנו בראש. אם לא ניתן להם כבוד, הם ייכנסו לסרטים".

אוהד קדוסי צפוי לפתוח בהרכב על חשבונו של גיל בלומשטיין, שהפגין יכולת חלשה מול מכבי פתח תקוה, כמו שאר שחקני הקבוצה. אייל שן יפתח כקשר אחורי יחיד ויקבל גיבוי מהקשר השמאלי ארז מסיקה. בהגנה לא יהיה שינוי, כשדנילו מוריירה ופבל פרגל ינסו להוכיח שהתאום בניהם עובד.

עזורי לא יערוך אימון ביום שני בבוקר, כלומר מספר שעות לפני המשחק. ככל הידוע, עזורי התייעץ ושיתף שחקנים בהחלטה שלו. חלק מהשחקנים תיארו כי בפעם הקודמת שהוא עשה זאת, נגד הפועל תל אביב, הם חשו בעייפות קלה לקראת המשחק. אחרים טענו כי מדובר בצעד לגיטימי שנהוג באירופה.

הרכב משוער: טברטקו קאלה; אביתר אילוז, דנילו מוריירה, פבל פרגל, שמעון הרוש; אייל שן, דוד רביבו, מאור מליקסון, ארז מסיקה; אוהד קדוסי, ליאור אסולין.

עדכון ראשון 17:06
עדכון אחרון 21:20

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully