וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אלישע לוי: "נגיע לאקטובה במומנטום חיובי"

22.7.2009 / 23:18

מאמן חיפה מתמקד ביריבה הבאה במוק' האלופות. גורם במועדון: "בלו עשה לאלישע כאב ראש חיובי"

ידענו שזה לא כוחות עוד בתום המפגש הראשון, אבל מכבי חיפה לא עצרה גם בגומלין סיבוב המוקדמות השני של ליגת האלופות, והביסה את גלנטורן 0:4. שחקניו של המאמן אלישע לוי השלימו ניצחון כפול בתוצאה 0:10 על הצפון אירים. פערי האיכות ניכרו גם במשחק השני, ולמרות שמאמן גלנטורן הבטיח לחימה והביע אופטימיות, למכבי חיפה הספיקה יכולת פושרת, כדי לשלוט לחלוטין במגרש ולהחמיץ כמה מצבים שיכלו להגדיל את התוצאה.

במכבי חיפה הביעו שביעות רצון בעקבות הניצחון, ועוד לפני המשחק אמרו שחקנים בקבוצה כי לא יופתעו אם יביסו את הירבה גם במשחק הזה. במועדון היו שבעי רצון בעיקר משום שהקבוצה לא ספגה. "מהרגע הזה, הראש שלנו כולו בקזחסטן", אמר המאמן אלישע לוי בסיום. "אני חייב לציין את הבגרות שהשחקנים הראו, את המקצוענות. לא קל לשחק אחרי 0:6 במשחק הראשון".

חיפה נעזרה בצמד של ירו בלו (8, 53) ובשערים של פיטר מסיללה (61) ושלומי ארבייטמן (90) בדרך לניצחון, וזאת ללא יניב קטן הפצוע, שנשאר לנוח בארץ. במחצית הזהיר לוי את השחקנים מפני ספיגת כרטיסים צהובים ואמר להם: "שחקו בזהירות. חבל ששחקנים ייעדרו במשחק הבא נגד הקזחים". לוי החליט להוציא את ג'ון קולמה ואייל גולסה, שספגו כרטיס צהוב, מחשש שיורחקו ולא יוכלו לשחק במשחק הקרוב.

"מהרגע הזה, הראש שלנו כולו בקזחסטן. אני חייב לציין את הבגרות שהשחקנים הראו, את המקצוענות ולא קל לשחק אחרי 0:6 במשחק הראשון", אמר אלישע לוי לאחר המשחק. "הם באו ונתנו הכל, לא נראו זלזול או שאננות והתייחסנו למשחק בשיא הרצינות. למשחק מול אקטובה נגיע במומנטום חיובי".

המגן פיטר מסיללה שכבש ובישל אמר לאתר הרשמי של חיפה: "חשוב מאד שניצחנו. לא הגענו לכאן כדי לטייל אלא כדי להמשיך את התנופה מהמשחק הראשון. כרגע כל מעיינינו נתונים לקבוצה מקזחסטן. נלמד אותה וננסה לעבור גם אותה".

ורק דבאלישווילי מאוכזב

החלוץ הגיאורגי ולדימיר דבאלישווילי נראה מאוכזב מאוד בסיום מאחר שלא כבש, אבל זכה לעידוד מצד אנשי חיפה. בחיפה קיבלו את האנוכיות של השחקן במשחק ההתקפה בהבנה וטענו כי הוא רצה מאוד להוכיח שהוא מסוגל לכבוש משחק שני ברציפות. שביעות רצון נרשמה גם מכיוונו של שלומי ארבייטמן שעלה בפעם השנייה כמחליף וכבש.

למרות שני השערים של בלו, ניכר היה כי שיתוף הפעולה בינו לבין דבאלישווילי לא הצליח והשניים לא הירבו למסור זה לזה. יש לציין כי בלו קיבל הוראה לפני המשחק לשחק בעמדה אחורית יותר, כנראה משום שהשניים משחקים באותו תפקיד. כעת תהיה התלבטות לא קלה עבור לוי ומעניין לראות מה יקרה אם יחליט לפתוח עם חלוץ אחד מול אקטובה. גורם במועדון אמר על כך: "בלו עשה לאלישע כאב ראש חיובי".

בינתיים, ממשיכות להתגבר ההערכות כי אלון חרזי ימשיך בקבוצה עד תום העונה. חרזי לא שותף מול גלנטורן ואלישע לוי שוחח איתו בסיום המשחק. בחיפה טוענים כי עד שלא תצא הודעה רשמית בנוגע לחרזי, ההחלטה שיפרוש בתום הקמפיין עומדת בעינה. הנשיא יעקב שחר ישב ביציע לצד סוכן השחקנים פיני זהבי, שהתבקש להחזיר את ת'מבינקוסי פנטאני לדרום אפריקה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully