וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הפועל פ"ת החתימה את רפאל מלטינסקי

8.7.2009 / 18:34

מדובר בקשר יהודי בן 21 ששיחק בין השאר בליגה הברזילאית השנייה וחתם לארבע שנים. פ"ת במו"מ עם ולדימיר שאקוב

רפאל מלטינסקי, יהודי שגדל בהפועל פתח תקוה ושיחק בשנים האחרונות בין השאר בליגה הברזילאית השנייה, חתם במועדון לארבע שנים. מלטינסקי הוא קשר צעיר בן 21 ונבחן בשנה שעברה במכבי נתניה, שרצתה אותו, אבל בסופו של דבר העסקה לא יצאה אל הפועל והשחקן חזר לברזיל. הקיץ הוא התאמן בהפועל פתח תקוה והבוקר (רביעי) החליטה הקבוצה להחתימו.

הפועל פתח תקוה ומ.ס אשדוד ממשיכות לנהל הבוקר משא ומתן בנוגע לעסקת החליפין שעליה פורסם אתמול, במסגרתה גל כהן יעבור לאשדוד שמציעה שני שחקנים תמורתו. כזכור, אשדוד הבהירה לדני לוי שעליו לשחרר את הבלם גל כהן לאור ההסכם עימה, בעוד שהציעה לו בתמורה את הקשר-חלוץ אמיר לביא ואת מגן הנבחרת הצעירה, רחמים צ'קול.

האחרון היה מועמד לקבוצה בעונה שעברה וחבר העמותה רונן אלעד תומך בהחתמתו. "אנחנו מעוניינים בצ'קול ולביא, אבל לא נשחרר את גל כהן תמורתם", טוען בינתיים דני לוי, אבל מקורבים לעסקה טוענים כי עד הערב צפויים הצדדים להחליט האם עסקת החליפין תתבצע ובאילו תנאים. מקורב לעסקה אמר: "שתי הקבוצות הולכות להרוויח אם העסקה תתבצע. יוסי מזרחי מאוד רוצה את גל כהן, ופתח תקוה זקוקה למגן שמאלי ושחקן התקפה".

בינתיים, בקבוצה בודקים את מועמדותו של החלוץ הבלארוסי ולדימיר שאקוב (25, 1.89), והחלו במגעים עם סוכנו הישראלי שאישר כי "מדובר בחלוץ עם פוטנציאל גדול". שאקוב משחק העונה בפ.ק ויטבסק הבלארוסית, שם כבש שני שערים בעשרה מחזורים שחלפו מאז פתיחת העונה. החלוץ נחשב ללהיט החם של ליגת המשנה בבלארוס, לאחר שעלה שתי ליגות (מהשלישית לראשונה) בתוך שתי עונות בהן כבש 48 שערים ב-66 משחקים במדי סאביט מאהיליוב.

הבלם רמי דואני ביקש מראשי הקבוצה להגדיל את ההצעה שהוגשה לו אתמול, אחרת לא יוכלו הצדדים להתקדם במשא ומתן. הקשר דודי ליברמן קיבל הודעה על שחרורו מהקבוצה, לאחר שלא הרשים את הצוות המקצועי. הבלם הטוגולזי, עמנואל מטיאס, אמור לנחות הלילה בישראל.

עדכון ראשון: 12:27
עדכון אחרון: 18:34

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully