וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

חיפה: בונגאני קומאלו הצטרף למחנה האימונים

4.7.2009 / 13:20

הבלם הדרום אפריקאי ינסה להרשים את אלישע לוי. הירוקים ניצחו 0:1 את ספרטק משער של דבאלישווילי הנבחן

אחרי ההפסד לבני יהודה במשחק טרום העונה הראשון שלה בשבוע שעבר, פגשה אתמול (שישי) מכבי חיפה את ספרטק מוסקבה למשחק ידידות באוסטריה, והוכיחה כי כל המסקנות שהוסקו אחרי אותו הפסד לזהובים, היו מוקדמות. הירוקים הציגו הערב משחק טוב הרבה יותר, ועל אף שלא התעלה לרמה גבוהה במיוחד, הירוקים יצאו עם הניצחון, וגם זה משהו. זה נגמר ב-0:1 לאלופת ישראל על הקבוצה הרוסית.

אלישע לוי ניצל את משחק האימון על מנת לבחון שני שחקנים - הבלם הפורטוגלי, ג'ורג' טשיירה, והחלוץ הגרוזיני, ולדימיר דבאלישווילי. הפורטוגלי הציג משחק לא רע בכלל, בעוד הגרוזיני הרשים מאוד, כפי שעשה באימון שלפני המשחק. דבאלישווילי עלה כמחליף, והיה אחראי על השער היחיד במשחק, כשסיים מבצע יפה בדקה ה-77, שהתחיל בהטעיה והסתיים בבעיטה נהדרת אל החיבורים. הירוקים מנצחים 0:1 במשחק הראשון של מחנה האימונים באוסטריה, ויכולים להסתכל אל העתיד בתקווה.

מאמן הקבוצה, אלישע לוי, היה מרוצה מהיכולת של קבוצה. "תמיד טוב לנצח. שיחקנו נגד קבוצה מאוד טובה. היו דברים טובים במשחק, עשינו שער יפה וידענו לשמור עליו. באופן כללי יש עוד הרבה עבודה", אמר לוי, ומיהר להתייחס לשחקנים הנבחנים. "אין לנו מסקנות לגביהם, ניתן להם את הזמן ואחרי 2-3 משחקים נקבל החלטות".

קפטן הקבוצה, יניב קטן, הוסיף: "תמיד חשוב להתחיל ברגל ימין. שיחקנו נגד קבוצה מצוינת, יש להם יתרון עלינו אבל בסך הכל אנחנו עובדים טוב במחנה בשביל להגיע למשחק בליגת האלופות מוכנים. דבאשוילי הבקיע גול של שחקן, אבל המאמן מחליט מי ישחק פה ומי לא. תהיה לנו אחלה קבוצה השנה".

היום הצטרפו למחנה האימונים באוסטריה הנשיא יעקב שחר והמנכ"ל איתמר צ'יזיק, המגן פיטר מסיללה וחברו לנבחרת דרום- אפריקה, הבלם בונגאני קומאלו, שהגיע להתרשמות. החלוץ ת'מבינקוסי פנטאני לא הגיע יחד עימם כיוון שהקבוצה עדיין לא המציאה לו את הוויזה הדרושה, בקבוצה מאמינים כי כבר בתחילת השבוע תונפק לשחקן ויזה והוא יחבור למחנה האימון של הקבוצה.

בהמשך הבוקר התקיים האימון, אחרי שסמוך לחצות ואחרי ששבו מהעירייה קנדל בה התקיים המשחק מול ספרטק, התקיימה קבלת שבת אותה ניהל זקן השבט, אלון חרזי, שגם שימש כקפטן מול הרוסים.

עדכון ראשון: 3/7 21:20
עדכון אחרון: 4/7 13:39

  • עוד באותו נושא:
  • מכבי חיפה

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully