וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

גוסטבו בוקולי חתם לשנתיים נוספות במכבי חיפה

2.6.2009 / 18:30

הקשר הסכים לקצץ 30 אחוז משכרו וימשיך. האוהדים הדליקו אבוקות ב-1:1 עם בית"ר, ותובע ההתאחדות החליט להעמיד את הקבוצה לדין

ניר חורי

צילום ועריכת וידאו: נועם אשל

קשר מכבי חיפה, גוסטבו בוקולי, חתם היום (שלישי) לשנתיים נוספות במועדון לאחר שהסכים לקיצוץ של 30 אחוז משכרו. בוקולי בן ה-31 שיחק בחיפה בחמש השנים האחרונות, ואתמול במהלך חגיגות האליפות הצהיר כי יסיים את הקריירה במועדון. בוקולי אמר לאחר החתימה לאתר הרשמי של הירוקים: "אני מאושר ורוצה לסיים את הקריירה במכבי חיפה. ויתרתי למען המועדון כי רציתי להביע תודה ולסיים כאן את הקריירה במועדון שהעניק לי את רגעי השיא".

ולנושא אחר. תובע ההתאחדות לכדורגל, עו"ד שלום אבן-עזרא, החליט היום (שלישי) להעמיד את מכבי חיפה לדין, בגין התפרעות אוהדים. אתמול הדליקו אוהדי חיפה אבוקות במשחק קבוצתם נגד בית"ר ירושלים (1:1), פעולה הנוגדת את תקנון ההתאחדות לכדורגל. הדיון ייערך מחר (רביעי) בשעה 17.00.

בתוך כך, אלון חרזי התייחס לעונה שהסתיימה וגם לעתידו: "עונה קשה ומתישה שבתחילתה לא ספרו את מכבי חיפה ולא האמינו שנעשה את זה. העבודה הקשה משתלמת ואת הרוח הקבוצתית קשה מאוד לשבור. הקבוצה נחלשה מהעונה שעברה, עזבו אותנו שחקנים בעלי שם שבשנתיים האחרונות לא הצליחו ובמקומם הגיעו שחקנים שעובדים קשה, וכל אחד נתן אקסטרה. עשינו את הבלתי יאומן. אישית, אני מקווה להמשיך לשחק. בעונה הזו הוכחתי מה שאני יכול לתת במגרש ומחוצה לו. אם ירצו אותי, יגידו".

יורם רוזנברג, מאמן הכושר של הקבוצה, שוחח עם המאמן אלישע לוי, וסוכם כי יעזוב את המועדון בשל אילוצים אישיים.

  • עוד באותו נושא:
  • מכבי חיפה

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully