וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אוהדי בית"ר זועמים: לאן נעלמו 1,200 כרטיסים?

דור בלך

19.5.2009 / 12:12

אוהדי בית"ר הסתערו על הכרטיסים לגמר הגביע, טענו שההתאחדות הורתה לא להושיב אותם ביציע המערבי, ורמזו להעדפה למוזמני בנק דיסקונט

ועדת אישור הקבוצות לאירופה בהתאחדות לכדורגל צפויה לדון מחר (רביעי) שוב בעניינה של בית"ר ירושלים. כזכור, המועדון לא עומד בתנאי הסף להשתתפות במפעלים האירופאים לעונה הבאה וחייב להציג ערבויות בגובה 5 מיליון יורו בעקבות חובותיו אם ירצה להשתתף בשנה הבאה בליגה האירופאית, שתחליף את גביע אופ"א. עם זאת, נכון לעכשיו אין לבית"ר מהיכן להמציא את הסכום, והבקשה העיקרית שלהם היא מתן ארכה מתוך אמונה שהרוכש המיועד גומא אגייר או גורם אחר יוכל לממן את הסכום.

מהומה במשרד הכרטיסים

בבירה קיימת בהלת כרטיסים לקראת גמר גביע המדינה, ובתוך שעות ספורות מאז הגיעו הכרטיסים לירושלים הבוקר נמכרו כ-5,000 מהם. אוהדי האלופה היוצאת נחושים להגיע למשחק ההגנה על התואר האחרון שנותר בידיהם, ורכשו את כל הכרטיסים שהוקצו עבורם ליציע המערבי בשערים 3-4. כמו כן אזלו כרטיסי הנוער לשערים 9-10. כמעט כל 500 הכרטיסים שהוקצו עבור הקבוצה לתא הכסף, ונמכרים במחיר של 250 שקלים לכרטיס, עדיין זמינים.

במשרד הכרטיסים הירושלמי "בימות" מתנהלת מהומה גדולה כעת וכוחות משטרה נמצאים במקום. לטענת אוהדי בית"ר מוכרי משרד הכרטיסים סיפרו להם כי קיבלו הוראה שלא למכור להם כרטיסים ליציע המערבי כדי שלא יפריעו ל-1,000 המוזמנים של ההתאחדות לכדורגל אשר צפויים לשבת מתחת ליציע אוהדי בית"ר, ול-1,200 המוזמנים, רובם מבנק דיסקונט בין מנהליו נמנה אבי לוזון, אשר ישבו לצידם. על פי האוהדים רק כ-50 כרטיסי נוער נמכרו להם לפני שהודיעו כי נגמרו הכרטיסים.


השאלה שמטרידה את ראשי בית"ר כעת היא להיכן נעלמו 1,200 כרטיסים למערבי שהיו אמורים להיות מוקצים לאוהדי בית"ר. מתוך 5,000 הכרטיסים שיכולים להימכר ליציעים 3-4, למשרד הכרטיסים הירושלמי "בימות" הגיעו רק 2,800. גורמים במשרד הכרטיסים כאמור טענו בפני האוהדים כי יתר הכרטיסים נשמרים לאנשי בנק דיסקונט, אך בדיסקונט סיפרו כי ועד העובדים לא רכש אף לא כרטיס אחד למשחק הגמר, ואין באפשרותם לדעת האם בכירי הבנק קיבלו הזמנות למשחק.

בהתאחדות סיפרו כי הם מחוייבים בהענקת 2,000 כרטיסים לגורמים שונים, ואלה התחלקו שווה בשווה בין יציעי מכבי חיפה לאלה של בית"ר ירושלים, אך הדבר לא מסתדר עם 1,000 ההזמנות ליציע המערבי התחתון שכבר חולקו בנוסף ל-1,200 הכרטיסים החסרים ליציע אוהדי בית"ר. ראשי אירגוני האוהדים הירושלמים, אשר הודיעו אמש כי בכוונתם לשבת ביציע 3-4 בטוחים כי עקב כך הוחלט בהתאחדות לקצץ את כמות הכרטיסים שלהם.

יש לציין כי טרם החלה חלוקת ההזמנות לגמר הגביע, וכי על פי גורמים בהתאחדות כרטיסי ההזמנה עדיין לא הודפסו, אלא רק הכרטיסים המוצעים למכירה.

דובר ההתאחדות לכדורגל גיל לבנוני אמר בתגובה כי "לבקשת הקבוצות כל הכרטיסים נמסרו למשרדי "גרבר" בחיפה ו"בימות" בירושלים. בעקבות הביקוש הגדול יכול מאוד להיות שהכרטיסים אזלו, אך אם למישהו יש טענות שיפנה אל משרדי הכרטיסים שהם הזכיינים של הקבוצות. כשהכרטיסים נמכרו במשרדי "לאן" עפ"י בחירת ההתאחדות הכל היה מתוקתק ודאגו לא למכור יותר משני כרטיסים לאדם אחד. באשר ליתר הטענות - מדובר בשטויות שלא שוות יחס".

עטר עדיין מתלבט

כריסטיאן אלברז צפוי לפתוח בשבת נגד בני סכנין כדי שיצבור דקות משחק לקראת גמר גביע המדינה. המגן, כזכור, לא שיחק בחודשיים האחרונים עקב פציעה וקיבל דקות ראשונות במחצית השניה נגד קרית שמונה בשבת. ראובן עטר עדיין מתלבט האם לפתוח עם דוד אמסלם או תומר בן יוסף כמחליפו של אריק בנאדו שיחמיץ את המפגש עם סכנין בעקבות צהובים.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

קק"ל מעודדת לימודי אקלים באמצעות מלגות לסטודנטים צעירים

בשיתוף קק"ל

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully