וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

שחקן בהפועל ת"א: "לא עמדנו בלחץ"

איבוד הנקודות בצמרת גורם למתח רב בקרב שחקני הפועל ת"א, לקראת משחק העונה. ביקורת כלפי יבואה ("לא בעניינים") ובאדיר ("נראה מבוהל")

ברני ארדוב

צילום ועריכת וידאו: יותם רונן

הלחץ בהפועל תל אביב לקראת משחק העונה בשבוע הבא מתחיל לתת כבר את אותותיו. באימון הבוקר המשיכו שחקני הקבוצה לדבר רק על ניצחון במשחק נגד מכבי חיפה, ועל הטעויות אתמול (שני) במשחק: "לא עמדנו בלחץ", אמר אחד השחקנים אדומים היום. "עשינו הכל בכדי לכבוש, אבל לפעמים, כשרוצים יותר מדי זה גם לא הולך. אני מקווה שבשבוע הבא, מול חיפה, נעמוד בלחץ".

בקבוצה נשמעו גם ביקורות על התפקוד של סמואל יבואה והקפטן וואליד באדיר. "נכון שהשופטים העונה לא ממש עוזרים לנו, אבל זה לא תירוץ. סמי לא בעניינים כבר חודשיים ו-וואליד נראה אתמול מבוהל, כאילו הוא איבד את הביטחון. אנחנו חייבים אותם בשיא הכושר בשבוע הבא". אכזבה נוספת היתה כלפי חלוץ הרכש עדן בן בסט, שספג קללות מהאוהדים בסיום המשחק. מי שקיבל תשבוחות היה זה דגלאס דה סילבה ובמועדון אמרו: "חייבים לאזרח אותו. הוא יהיה נכס למועדון להרבה שנים". במועדון ביקרו את החלטת הקוון, שאישר לסכנין שער מעמדת נבדל, ואמרו: "לא יכול להיות שכל השנה שופטים יקפחו אותנו בהחלטות, ובמיוחד שזה מגיע לישורת האחרונה של הליגה, כשכל החלטה כזו יכולה לקבוע את גורל האליפות".

בתוך כך, אלי גוטמן מתכנן לקיים השבוע שיחות אישיות עם השחקנים, כדי להוריד את המתח לקראת המשחק בשבוע הבא. בינתיים, לא מסתמנים שינויים בהרכב לקראת המשחק בשבוע הבא, אך קיימת אפשרות שהאדומים יעלו במערך שונה לזה ששיחקו עד היום. השינוי המסתמן הוא הרכבתם של טלקיסקי, בן לוז ומהראן לאלה בהרכב, כשאביחי ידין ירד לספסל. אגב, לוז עדיין סובל משבר באצבעות הרגליים ואתמול עלה עם זריקה. הקשר יקבל מנוחה בהמשך השבוע ובסוף השבוע יעבור צילום, אז יוחלט אם יקבל זריקה באצבע לקראת המשחק מול חיפה.

להפועל תל אביב נותרו כמה מאות כרטיסים למשחק, שימכרו היום עד השעה 19:00 באיצטדיון בלומפילד. חלק מהאוהדים האדומים ינסו לרכוש כרטיסים ליציעי האוהדים הירוקים, משום שהכרטיסים שנותרו לאוהדי הקבוצה ככל הנראה יאזלו כבר היום.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully