וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

קרית שמונה-הפועל ת"א: האדומים חוששים מהמוקש בצפון

האדומים יצפינו בשבת לקרית שמונה ויפגשו את הקבוצה המסובכת של בן שמעון, אותה לא הצליחו לנצח העונה. גוטמן: "חייבים להיות יציבים"

הפועל תל אביב סיימה היום (שישי) בצהריים את הכנותיה לקראת משחקה החשוב מחר מול עירוני קרית שמונה (19:10, ספורט 2). בקבוצה מודאגים מהעובדה שקרית שמונה רואה במשחק הזה כמפתח להישארות בליגה. דאגה נוספת שאמורה להיות לאדומים היא העובדה הפשוטה שהעונה הם עדיין לא הצליחו לנצח את הצפוניים, וסיימו את שתי משחקיהם מול קרית שמונה בתיקו. אם נתעמק עוד בסטטיסטיקה נגלה כי בחמשת המפגשים שנערכו בין הקבוצות בליגת העל, הפועל ניצחה רק במשחק אחד, כך שנדמה כי מחר היא תצטרך לעשות מאמצים גדולים על מנת לצאת מהצפון עם נקודות.

לפני היציאה לאימון כינס אלי גוטמן את שחקניו ושוחח עמם בעיקר על יציבות. "קבוצה שרוצה להצליח חייבת להיות יציבה ולשמור על עקרונות המשחק שלה", אמר גוטמן, ולאחר מכן הראה לחניכיו את המחצית הראשונה של הדרבי והמשיך לדרבנם: "זו הדרך לשחק, ואנחנו צריכים לשמור על אותה יכולת לאורך כל המשחק. כל שחקן יודע בדיוק מה הוא צריך לעשות". כמו כן המאמן הראה לחניכיו את המשחק האחרון של קרית שמונה מול מכבי חיפה, ודיבר על סבלנות בהתקפה אם המארחים יפתחו שוב עם שלושה בלמים.

בכל הנוגע להרכב, גוטמן עוד מתלבט בין מהראן לאלה לבן לוז. לוז לא התאמן היום כדי לא לסכן את השבר באחת מאצבעות רגליו, ובמקומו תורגל לאלה בהרכב. למרות זאת, לוז הוא זה שאמור לפתוח בהרכב, ואילו לאלה, שהחלים משבר המאמץ ברגלו, יעלה כנראה מהספסל במחצית השנייה. דימיטאר טלקיסקי יחזור להרכב על חשבונו של ערן זהבי לאחר שנעדר בשבוע שעבר בשל חמישה צהובים.

"אף אחד לא חושב על הפסד", אומר אחד משחקני הפועל. "זה יכול לפגוע לנו באופן משמעותי במאבק האליפות. נגיע מחר ונשתדל לעשות את העבודה שלנו על הצד הטוב ביותר".

הרכב משוער: וינסנט אנימה, יגאל אנטבי, וואליד באדיר, אלין טופוזאקוב, דגלאס דה סילבה, ביבראס נאתכו, אביחי ידין, גילי ורמוט, בן לוז (מהראן לאלה), דימיטאר טלקיסקי, סמואל יבואה.

ההפתעה: סוויסה וסרור יחזרו להרכב

כמו הפועל, גם קרית שמונה סיימה היום את הכנותיה, כשהיא מבינה שזו אולי ההזדמנות האחרונה שלה לצאת לדרך חדשה שתבטיח לה את ההישארות בליגה. בנוסף לכך שקרית שמונה לא הפסידה העונה להפועל, היא גם נאחזת בעובדה כי העונה היא לא הפסידה בבית לשלושת המוליכות. השחקנים מחכים לאיצטדיון מלא ומבטיחים "להתאבד על המגרש" בכדי להביא את הנקודות.

רן בן שמעון אסף את שחקניו לפני האימון וביקש מהם בעיקר לשמור על ריכוז ואגרסיביות במשחק מחר. המאמן הראה לחניכיו קטעי וידאו מהדרבי האחרון והמשחק של קרית שמונה מול מכבי חיפה ואמר: "להפועל יש משחק מאורגן מאוד עם יציאה מהירה להתקפות מתפרצות. תהיו ערניים, אסור לנו לקבל שערים בצורה הזו כמו מול מכבי חיפה".

בן שמעון מתכנן מיני מהפכה בהרכב, כשיעבור לשחק עם ארבעה שחקנים בהגנה. במרכז ההגנה עדיין מתלבט המאמן בין יניב לביא שהחלים מפציעתו ללואיס גוטיירס. דני בונדר ישוב על חשבונו של רן קוז'ך בעמדת המגן הימני. דווקא בהחלטות לגבי מרכז השדה הפתיע בן שמעון: לפי האימון המסכם תומר סוויסה ועידן סרור - שהושעו בתחילת שבוע שעבר והיה נראה כי לא ישובו לשחק עד תום העונה - יקבלו צ'אנס בהרכב הקבוצה במקומם של יוסי ביטון ומיגל סבסקו. בהתקפה יחליף טודור קולב את ירו בלו שהורחק במשחק האחרון של הקבוצה מול מכבי חיפה.

הרכב משוער: דני עמוס, דני בונדר, לואיס גוטיירס (יניב לביא), סאלח חסארמה, עמיר נוסבאום, פול קסאני, תומר סוויסה, עידן סרור ( בני בן זקן), גיא צרפתי, יובל אבידור, טודור קולב.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully