וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

קורנפיין: "אם נצטרך לפתוח חזית נגד ההתאחדות, נפתח"

דור בלך

1.5.2009 / 12:39

איציק קורנפיין עדיין מקווה לבטל את עונש הפחתת הנקודה שהוטל על בית"ר: "לא שמעתי קללות גזעניות, אולי יש פה משהו מכוון נגדנו"

איציק קורנפיין התייחס הבוקר (שישי) לעונש הפחתת הנקודה בפועל שספגה בית"ר ירושלים בבית הדין של ההתאחדות לכדורגל בעקבות הקריאות הגזעניות של אוהדיה במשחק מול מכבי פתח תקוה. "ברגע שתובע ההתאחדות שולח פקס עם עיסקת טיעון זה לא יכול להיות שההתאחדות לא תקבל אותה", סיפר יו"ר בית"ר לרדיו ירושלים. "הדיין אמר שנוכל לקבל את עסקת הטיעון ללא התנאי שהרדיוס יהיה נגד סכנין, הוא בשום פנים ואופן לא אמר שהוא מסרב לעסקת הטיעון, ובסופו של דבר הוא פשוט התעלם ממנה. אולי יש פה משהו מכוון נגד בית"ר".

"אני הייתי באיצטדיון ולא שמעתי קללות גזעניות, וגם אבי לוזון שהיה במשחק התקשר אלי אתמול ואמר לי שגם הוא לא שמע קללות ואפילו הציע לי להזמין אותו להעיד בעירעור", חשף קורנפיין, "אבל הוא פולטיקאי יותר מדי חכם והוא יודע שאי אפשר להזמין אותו להעיד בעירעור. צריך להיות יחס בין חומרת העבירה לחומרת העונש, ופה זה חרג מכל פרופורציה וזו שערוריה שלא נעבור עליה בשתיקה. אם נצטרך לפתוח חזית נגד ההתאחדות נפתח".

קורנפיין גם התייחס לפירסום אתמול בוואלה! ספורט על תגובת השחקנים לעונש. "כבר אתמול בלילה שחקנים פנו אלי, והבוקר דיברתי איתום באימון. וזה הוציא מהם את כל האוויר והמוטיבציה. אחרי תקופה ארוכה שהשחקנים מצליחים לשים את כל הצרות צד במשחקים ומצליחים לספק כדורגל טוב, הדבר הזה הוציא להם את כל האוויר מהמפרשים. אני מקווה שזה לא יפגע בנו בהמשך הליגה כי לא ויתרנו על האליפות ולא על מיקום בטבלה כי כל מיקום בטבלה זה עוד כסף. הבהרתי לשחקנים שאנחנו נלחם בעוד הכוח והם צרכים להמשיך להילחם על המגרש, יש לנו עוד עשרה ימים חצי גמר ואני לא רוצה שההחלטה השערורייתית הזאת תפגע לנו בהמשך הדרך".

בית"ר תגיש עירעור על העונש ביום שני או שלישי, בו תדרוש לבטלו. "מעבר להורדת הנקודות והרדיוס, נערער גם על התנאי לעונה הבאה. אם היו רוצים להשתמש בתנאי ולהוריד לנו 4 נקודות אז זה היה כבר יותר מקובל, אבל עשו מישמש והענישו אותנו העונה, וגם הוסיפו לנו עוד תנאי לעונה הבאה, כשזה על כל סוג של התפרעות וזה יכול לפגוע בנו, ונדרוש לבטל גם את זה".

עטר: "אני בטוח שהערעור יתקבל"

בהמשך התייחס קורנפיין גם למצבה של בית"ר כרגע, וחשף שמבין שלוש האופציות שהיו בפני המועדון נותרו רק שתיים, ורמז כי ארקדי גאידמק לא ימשיך במועדון בכל מקרה. בשיחתו עם השחקנים אמר להם קורנפיין כי הוא מבין שזו הפרנסה של השחקנים וכי אינו רוצה להשאירם בערפל, אך יודיע להם כשידע בעצמו. "נעשה הכל כדי לא להגיע לפירוק, כי זה לא טוב למועדון. יש לנו שלוש אופציות - ארקדי עם שותפים חדשים, רוכש, או הליך משפטי שזו האופציה הגרועה מכולן. יש לי כבר תשובות לגבי חלופה אחת, לגבי החלופה השנייה אין לי תשובות עדיין, אבל אני רוצה להגיע למצב שבו אני יכול להגיד שבדקתי ועשיתי הכל ורק אז הלכתי לחלופה שתבחר

"בכל מקרה באף אחת מהחלופות אין ספק לגבי העונה הבאה - בית"ר תשחק בשנה הבאה בליגת העל. אבל לפנות לבית המשפט זה לא טוב למועדון, זה יפגע במוניטין שלו ונפתח את העונה עם 9 נקודות פחות. החלופה של חזרה לתקציבים שפויים שמצריך כמה שפחות כסף מבעל הבית והסתמכות מקסימלית על הכנסות המועדון היא אופציה שלאורך שנים הרבה יותר בריאה ומשאירה את המועדון במצב שהוא לא יכול להתמוטט ביום אחד".

"אני שמח מאוד שאיציק קורנפיין נתן תקווה לפיתרון לגבי העונה הבאה, זה טוב וזה מעודד", אמר המאמן ראובן עטר לשחקניו באסיפת הקבוצה הבוקר. "בואו נעשה את המאמץ לנצח מחר ונמשיך באותה הדרך של מחויבות, נחישות ושמחת חיים במשחק שלנו".

לגבי העונש שספגה הקבוצה אמר עטר לשחקנים: "אני בטוח שהערעור יתקבל ואני מבטיח שאם ננצח מחר הטבלה תראה אחרת. הפער ממכבי חיפה הוא שלוש נקודות אם ניקח בחשבון שאפשר לנצח אותם במחזור האחרון והפער מהפועל ת"א הוא ארבע נקודות, העונה שלנו לא גמורה".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully