וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בנתניה חוששים: דניאל יאמר בדרך החוצה

דור בלך

30.4.2009 / 19:01

מגמת הקיצוצים נמשכת וארבעה עובדים של המועדון קיבלו הודעה על פיטוריהם. הנשיא גיל לב כינס את השחקנים כדי לדבר איתם על המצב

יומיים בלבד לאחר שאיציק קורנפיין החליט על פיטורי עובדי בית"ר ירושלים, מכבי נתניה הולכת בדרכו כשהיום קיבלו עובדי המנהלה של המועדון הודעה על פיטוריהם. דובר מחלקת הנוער רומן רוזנבלט, מזכירת המועדון מלי פלד, קצין הביטחון רונן עמר ומנהל מחלקת הנוער דודו חטב קיבלו את הודעת הפיטורים הבוקר ויסיימו את תפקידם במועדון עם סיום העונה.

גורמים בנתניה מרגישים כי צעדים אלה מסמלים את סיום דרכו של דניאל יאמר במועדון וחוששים מעתיד זהה לקבוצתו הקודמת של הגרמני - סנץ הסלובקית, שפורקה ואיננה קיימת עוד. כמו בבית"ר ירושלים, גם בנתניה החוזים חתומים אל מול מכבי נתניה ולא דניאל יאמר, והערבויות שהפקיד יוחזרו לו בסיום העונה. אם אכן יעזוב, נתניה תתקשה מאוד לפתוח את העונה מבלי שאדם אחר יקנה אותה ותאלץ לעבור לידי כונס נכסים ולפתוח את העונה עם מינוס תשע נקודות. דובר הקבוצה איציק גניש ביקש להבהיר שיאמר לא מתכוון לעזוב את נתניה.

עוד טרם הפיטורים, בפתיחת אימון הערב של הקבוצה הגיע גיל לב על מנת לדבר עם השחקנים על המצב. הנשיא הבהיר להם כי נתניה תעמוד בהתחייבויותיה כלפיהם, אך כי קיצוץ עומד על הפרק. עם זאת, לב הבטיח להם כי עדיין לא הוחלט דבר וכשיוחלט יודיע להם.

"חשובה לנו מאוד ההצלחה הספורטיבית של המועדון", הבהיר לב לשחקנים. "דניאל יאמר תרם עשרות מיליוני שקלים למועדון בשלוש השנים האחרנות ואנו מצפים מהשחקנים שהם חוד החנית של מכבי נתניה להתמקד בהצלחות הספורטיביות וההנהלה תטפל בשאר הדברים".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully