וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ברק יצחקי בדרך חזרה לגנק

דור בלך

6.2.2009 / 12:55

האלופה לא העבירה תשלומים בסך 900 אלף יורו, וכרטיס השחקן של החלוץ עשוי לחזור לבלגים. אפשרות: יושאל לבית"ר בסכום נמוך

חלוץ בית"ר ירושלים, ברק יצחקי, בדרך חזרה לגנק הבלגית. כזכור, יצחקי נמכר לגנק בחודש ינואר 2008, אך לא התאקלם וחזר לישראל בקיץ האחרון. בעקבות המצב הכלכלי הרעוע בבית"ר, ובעקבות העובדה שהקבוצה עדיין לא העבירה תשלומים בסך 900 אלף יורו לגנק על השלמת העסקה, הועלתה אפשרות בתקופה האחרונה להחזיר את החלוץ לקבוצה הבלגית בתמורה לויתור על התשלומים.

בית"ר, ששילמה במועד ההעברה 300 אלף יורו, הייתה אמורה להעביר 300 אלף יורו נוספים לבלגים בחודש ינואר. בעונה הבאה, היו אמורים לעבור שני תשלומים נוספים בסך 300 אלף יורו כל אחד. בשל הקשיים הכלכליים, במועדון הציעו לבלגים לקבל את בתמורה את כרטיס השחקן של החלוץ בחזרה בתמורה לויתור על הכסף שלא הועבר. בגנק לא השיבו בתחילה להצעה, אך התקשורת הבלגית מדווחת היום (שישי) כי שני המועדונים קרובים מאוד לסיכום על חזרת החלוץ לגנק. על פי הדיווח, גנק לא צפויה להשאיר את יצחקי בשירותיה אלא למכור אותו מיידית לקבוצה אחרת.

בירושלים סיפרו כי אופציה בה דנים שני המועדונים היא השאלת יצחקי לבית"ר בעונה הבאה תמורת סכום נמוך. במקרה כזה, תהיה לגנק האופציה למכור את יצחקי מיידית לכל קבוצה שתחפוץ בשירותיו ותהיה מוכנה לשלם את הסכומים שידרשו הבלגים.

סוכנו של ברק יצחקי, רונן קצב, מסר בתגובה: "יש מספר רעיונות שמתגלגלים, ביניהם גם חזרה לבלגיה, אך בכל מקרה זה לא רלוונטי לעכשיו, אלא רק לקיץ. אם גנק ירצו להחזירו, זה תלוי גם בהסכמתו. גנק צריכים להחתימו על חוזה, כדי שכרטיס השחקן יהיה שלהם, גם אם זה במטרה למכור או להשאיל אותו".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully