וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

גאידמק מתחמק מחזרה?

דור בלך

27.1.2009 / 15:00

לפי התקשורת הרוסית, עורכי דינו של ארקדי גאידמק מבקשים לדחות את יציאתו מרוסיה ב-30 יום בגלל מצבו הרפואי. עוד בבית"ר ירושלים: יואב זיו נפצע באימון ופונה באלונקה, הנבחן הקמרוני משתולל

יואב זיו נפצע בברכו במהלך אימון בית"ר הבוקר (שלישי) ופונה על אלונקה. בצוות הרפואי של המועדון חשש מפציעה חמורה שתשבית אותו לזמן ארוך, אך בהמשך התברר כי מצבו של השחקן טוב ויציב. אגב, זיו, שמחזיק בהצעה מאירופה, נשם לרווחה כשגילה שהפציעה לא תטרפד מעבר אפשרי שלו ליבשת הישנה.

במועדון ממשיכים לנסות ולשכנע את כריסטיאן אלברז לעבור ניתוח בשרירי הבטן התחתונה, במידה ויסכים צפוי להיעדר למעלה לחודשיים, מה שיקפיץ את שמואל קוזוקין להרכב במידה ופציעתו של זיו תהיה חמורה. אחיו התאום של אלברז, איבן, החל להתאמן עם הקבוצה כדי לשמור על כושר בזמן שהוא מחפש קבוצה בישראל לחתום בה.

הנבחן הקמרוני, דניאל פאביה בן ה-19 ממשיך להותיר רושם בינוני, כשבמהלך האימון היום פצע את מיכאל זנדברג ואבירם ברוכיאן. הקשר מגלה יכולת סבירה, אך עדיין לא הוחלט אם להחתימו. שחקנים בקבוצה התלוננו על האגרסיביות שלו וסיפרו כי "זה בסדר גמור שהוא רוצה להרשים ומשחק חזק, אבל הוא ממש מתפרע וזה כבר לא לגיטימי".

תומר בן יוסף, שחזר מכחודש וחצי של טיפולים ברומא, ערך היום אימון ריצה וזכה לתשואות מחבריו לקבוצה. לקראת חודש אפריל צפוי הבלם להתחיל להתאמן עם כדור. בן יוסף מקווה לחזור ולשחק בשלהי העונה, על אף שההערכות גורסות כי סיים אותה.

מה שלום ארקדי?

התקשורת הרוסית מדווחת כי עורכי דינו של ארקדי גאידמק הגישו לבית המשפט בקשה לדחייה ב-30 יום בשלילת דרכונו הדיפלומטי בשל מצבו הרפואי. לטענת עורכי הדין, אשפוזו של גאידמק לא איפשר לו להתכונן כראוי לדיון, ובנוסף, רופאיו המליצו לו לא לטוס.

כזכור, השלטונות ברוסיה הודיעו לא מזמן שבתוך שבועיים יבטלו לגאידמק את הדרכון הדיפלומטי, ובכך יוכל לפעול נגדו צו המעצר הבינלאומי שהוציאה נגדו צרפת. ההערכות ברוסיה טוענות שגאידמק מנצל את מצבו הרפואי כדי להרוויח זמן ולדחות את ההחלטה בעניינו.

בבית"ר לא חוששים שהאישפוז יעכב את הליכי מכירת הקבוצה, בעקבות העובדה כי גאידמק מינה את עו"ד דוד נרודיצקי כנציגו בעניין המכירה. עם זאת, אם וכאשר יגיעו להסכם סופי, הוא יהיה מותנה בהסכמתו של האוליגרך.

עדכון ראשון: 14:00
עדכון אחרון: 15:00

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully