וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

חלוץ גנאי עם בעיה בלב נבחן בנתניה

דור בלך

14.12.2008 / 12:04

עמנואל קלוטי בן ה-21 מועמד להחליף את ג'ורג' בה. נשיאות בית הדין העליון של ההתאחדות דחתה את בקשת נתניה לערער על עונשו של מתיאוס

במכבי נתניה ממשיכים בחיפוש אחר מחליפים לג'ורג' בה ודניאל אומברטו לקראת חלון ההעברות בינואר, והיום (ראשון) הגיע למבחנים בקבוצה החלוץ הגנאי עמנואל קלוטי. השחקן בן ה-21 משחק בקבוצת אודנזה הדנית, בה שיחק בעבר אביו של מנהלה הספורטיבי של נתניה טומי נילסן, אשר שהביא את קלוטי לנתניה, ריצ'ארד מולר נילסן. גם אריק דג'מבה דג'מבה, אקס מנצסטר יונייטד, משחק כיום במועדון.

השחקן, שכרטיסו עדיין שייך לקבוצת אקרה גרייט אולי מפיקס הגנאית, נחשב בעבר לכישרון גדול, אך מאז שיצא לאירופה לא מצליח למצוא את מקומו. קלוטי סיים לפני שנתיים כמלך השערים של הליגה הגנאית, ורשם כ-20 הופעות בנבחרות הצעירות של המדינה, ואחת נוספת בנבחרת הבוגרת. בשנה שעברה שיחק באינסבורק האוסטרית, שירדה ליגה בסוף העונה, ועלה מספר פעמים מעוטות כמחליף. השנה באודנסה הוא שותף פעם כמחליף ושיחק רק 13 דקות.

הדנים ישמחו מאוד להיפטר מהשחקן, שסובל מבעיות לב. במהלך חודש אוקטובר השנה התגלו הפרעות חמורות בליבו, ועל השחקן נאסר להתאמן או לשחק מחשש שילקה בליבו בעת המאמץ וימות. רק לאחר חודש של בדיקות מקיפות בבתי חולים קיבל אישור לחזור ולהתאמן, אך באודנסה מעדיפים שלא לקחת סיכונים מיותרים והחליטו להחזירו לאקרה בחלון ההעברות.
היום במשחק הידידות מול בורוסיה מנשנגלדבך, קלוטי לא יקח חלק וככל הנראה גם לא יורשה להתאמן ע"י הצוות הרפואי עד אשר יעבור בדיקות מאמץ.

נשיאות בית הדין העליון של ההתאחדות לכדורגל דחתה את בקשתה של מכבי נתניה לערער על עונשו של לותר מתיאוס, מכיוון שעפ"י התקנון ניתן להגיש עירעור רק על עונשי הרחקה של למעלה מחודש.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully