וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

שחקנים בהפועל פ"ת שוחחו: "ההשעיה של אבוחצירא פוגעת בנו"

2.12.2008 / 14:03

הבכירים חששו לבקש לשנות את ההחלטה. זלצר: "יפגע בנו במשחק אחד? זה לא שיקול, אני בונה דברים לטווח ארוך". דג'קארידג'ה ינותח לפני הפגרה

מספר שחקנים בכירים בהפועל פתח תקוה שוחחו אתמול בעקבות עונש ההשעיה של שמעון אבוחצירא ושקלו לבקש מהצוות המקצועי לבטל את העונש בטענה שהוא יפגע בהם במשחק מול מכבי נתניה. אחד השחקנים שהשתתף בשיחה הסביר: "80 אחוז שנבקיע שער פחות בהיעדרו". יחד עם זאת, אותם שחקנים חששו לבקש מהצוות המקצועי לשנות את ההחלטה: "אין טעם לבקש כי אף אחד לא ישנה את ההחלטה בגלל דעה של שחקן זה או אחר. ראוי היה אם היו מגדילים את הקנס ומפחיתים את עונש ההשעיה". שחקנים אחרים היו דווקא בעד העונש שהוטל על השחקן: "שמעון היה צריך ללמוד שהמועדון הוא מעל הכל".

זאב זלצר הגיב הבוקר על הטענות. "מהלך שיפגע בנו במשחק אחד? זה לא שיקול אצלנו, אני בונה דברים לטווח ארוך", אמר המנהל המקצועי. "השיקול הוא אחר. יש לנו מועדון שהוא הרבה יותר חשוב מכל פרט. באנגלית יש פתגם שאומר:אין דבר כזה 'אני' בקבוצה. אנחנו מחנכים 500 ילדים במחלקת הנוער וקבוצת הבוגרים היא רק קצה הפירמידה. אנחנו עושים מה שטוב למועדון". לאור הפציעה של פטי נימבה, שייעדר חודשיים לפחות, עמנואל בנאיני ועומרי רון צפויים לפתוח בחוד. שני שחקני ההתקפה האחרים של הקבוצה, ארמון בן נעים ושחר בלילטי, סיימו טירונות והחלו להתאמן רק אתמול ולכן לא יהיו בסגל. גם השוער שביט אלימלך ייעדר ושניר דורי שגילה יכולת טובה מול קריית שמונה יפתח.

הקשר מחוף השנהב, קוני דג'קארידג'ה, יעבור ניתוח לקראת פגרת החורף ויתאושש במהלכה. התכנון היה שיעבור את הניתוח ביום ראשון הקרוב, אבל בצוות המקצועי מעדיפים לדחות אותו עד הוראה מפורשת של הצוות הרפואי לפיה הוא לא יכול לשחק.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully