וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מתיאוס: "אין לנו זמן להיות מאוכזבים"

דור בלך

18.11.2008 / 14:58

מאמן נתניה ניסה להרים את ראש שחקניו אחרי ההפסד לבית"ר. הקבוצה תעמוד לדין בעקבות זריקת כוס השתייה על בנאדו. בן דיין ייעדר כשבוע

שופט המשחק בין מכבי נתניה לבית"ר ירושלים, חיים יעקב, ציין את זריקת כוסות השתייה מיציע אוהדי נתניה אל עבר אריק בנאדו במחצית השנייה, ומכבי נתניה תעמוד לדין. גם במשחק מול הפועל תל אביב נזרקו חפצים מאותו יציע, ובנתניה חוששים מעונש חמור בעקבות כך.

דדי בן דיין שנפצע במהלך המשחק, סובל ממתיחה בשריר הארבע ראשי וצפוי להיעדר מהמשחק מול קרית שמונה בשבת. המגן שסוחב פציעה כבר מלפני המשחק מול מכבי חיפה ינוח ויעבור טיפולים בשבוע הקרוב, כשבנתניה מקווים להכשיר אותו עד למשחק מול מכבי פתח תקוה בעוד כשבועיים.

לאחר ההפסד אמש, החליט לותר מתיאוס שהשבוע לא יהנו השחקנים מיום חופשי, וכבר היום בבוקר (שלישי) התייצבו לאימון. אלא שהאימון היה חסר במיוחד בעקבות שחקני הנבחרות, ונכחו בו רק 14 שחקנים, כש-8 מהם ערכו אימון שחרור בלבד. "אין לנו זמן להיות מאוכזבים", אמר מתיאוס לשחקניו אתמול. "כבר בעוד ארבעה ימים יש לנו משחק חשוב מאוד. מה גם שאם היו אומרים לנו לפני תחילת העונה שבמחזור העשירי נהיה במצב הזה כולנו היינו שמחים". בצוות המקצועי של הקבוצה סימנו את נקודות האור של הקבוצה, והיו מרוצים מאוד מלירן שטראובר ומשלו מנשה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully