וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הכי רחוק מהיורו

21.11.2007 / 20:49

ברדה כבש, ישראל ניצחה 0:1 את מקדוניה, אבל חוץ מזה לא נזכור כלום מאחד המשחקים המשעממים ברמת גן בשנים האחרונות

גם מומחי הכדורגל הבכירים ביותר היו מתקשים להאמין ששתי נבחרות הכדורגל שהתמודדו הערב (רביעי) על כר הדשא באיצטדיון רמת גן השיגו רק לפני ארבעה ימים ניצחונות על רוסיה וקרואטיה. משחק כל כך עלוב של נבחרת ישראל כמו זה מול מקדוניה לא זכור ברמת גן כבר המון שנים.

בכדורגל בכלל ובכדורגל הישראלי בפרט קשה להימנע מאותן קלישאות שחוזרות על עצמן, במיוחד זו שמדברת על אופוריה אחרי ניצחונות גדולים. אז החלק היפה הוא שישראל ניצחה את מקדוניה 0:1 וסיימה את מוקדמות יורו 2008 עם טעם מתוק בפה. כמו כן, הניצחון הזה גם שיפר את מצבנו בדירוג האירופי לקראת מוקדמות המונדיאל. החלק הפחות יפה הוא שהכדורגל שהיה הערב ברמת גן היה פשוט מכוער. איזה מזל שיש את אליניב ברדה, שסיים את המשחק עם 100 אחוזי הצלחה, במילים אחרות ניצול של מצב ההבקעה היחידי של הנבחרת במשחק הזה - זה קרה בדקה ה-35.

אז אולי דרור קשטן יכול להיות מרוצה מ-23 נקודות מ-36 אפשריות בקמפיין, אבל בדרך לדרום אפריקה הוא יצטרך לחשוב על לא מעט דברים כמו למשל: איך משפרים את הכושר הגופני הירוד של השחקנים הישראלים, איך גורמים להם לעמוד בלחץ במשחקים החשובים באמת ואיך מורידים אותם לקרקע אחרי הבלחות חד פעמיות.

מהלך המשחק

דקה 15 - אחרי רבע שעה משעממת במיוחד הגיעה הבעיטה הראשונה לכיוון השער במשחק, כשגרוז'נובסקי המקדוני שיחרר כדור מ-20 מטר מעל למשקוף.

דקה 26 - השוער המקדוני יצא מהרחבה, אבל רוברטו קולאוטי הקדים אותו בצד הימני שלה, אלא שההגבהה שלו לרחבה לא מצאה אף שלקן ישראלי.

דקה 35 - גול! ברק יצחקי שלח מסירה קצרה ליובל שפונגין,שפרץ לרחבה מצד ימין, העביר שחקן הגנה והקשית לאליניב ברדה, שנגח מדוייק ממרכז הרחבה.

דקה 55 - עמית בן שושן קיבל כדור לתוך הרחבה, במצב הבקעה נוח, אבל לא הצליח להשתלט עליו וההגנה המקדונית הרחיקה.

דקה 67 - פולוז'ני המקדוני הצליח להשתחרר ולרוץ לבד לכיוון השער, אלא שהכדור שבעט מ-18 מטר היה רחוק מהמסגרת של אוואט.

דקה 71 - מצב מסוכן למקדונים כששמיליקובסקי בעט כדור חזק מ-16 מטר ואוואט הדף לקרן.

דקה 85 ו-87 - התקפות מתפרצות של הנבחרת מוצאות את בן סהר פעמיים חופשי מול השער, אלא שמישולשבסקי לא ממש התרגש מהחלוץ הישראלי ועצר אותו בקלות.

הרכב נבחרת ישראל: דודו אוואט, יובל שפונגין, טל בן חיים, דקל קינן, יואב זיו, משה אוחיון, תמיר כהן, ברק יצחקי (אבירם ברוכיאן, 72), מאור בוזגלו (עמית בן שושן, 46), אליניב ברדה, רוברטו קולאוטי (בן סהר, 55).

הרכב נבחרת מקדוניה: מישולשבסקי, נובסקי, פופוב, סבולסקי, מיטרסקי, גרוז'נובסקי (גראוגייבסקי, 66), שמיליקובסקי, לנובסקי, טאדסקי, מאזנוב (ריסטיץ' 60), סטויקוב.

הטוב, הרע והמכוער

הטוב - 2,736 הצופים שהגיעו לאיצטדיון רמת גן הם רק עשירית מכמות הצופים שהגיעו למשחק מול רוסיה ואחרי שלושה ימים קרירים וגשומים, מגיע להם צל"ש. לא רק שהם קפאו במרומי היציעים, הם גם נאלצו לסבול מ-90 דקות של כדורגל נוראי. מה אתם אומרים, הם יבואו גם למשחקים הבאים?

הרע - מאור בוזגלו. זה היה אחד מאותם משחקים שנועדו לאותם כוכבים עולים, אלה שמדברים עליהם כשאומרים "הצערת הנבחרת". דווקא הכוכב הגדול של בני סכנין לא ממש השתלב בתוך כל החגיגה הזאת של סיום הקמפיין. הוא לא היה גרוע, הוא פשוט היה אפור כמו כולם ורחוק מלשכנע.

המכוער - הכדורגל. בימים כאלה אנחנו מתגעגעים אפילו למפגש מרכז-תחתית חסר חשיבות בליגת העל. לא ברור מה הפך את המשחק הזה לכל כך מכוער. מה שבטוח, מזג האוויר לא היה אחראי לזה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully