וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

דדי בן דיין: "ניאבק על מקומות 2-4"

27.10.2007 / 21:59

למרות שמכבי נתניה נצמדה לבית"ר ירושלים, דדי בן דיין נשאר ריאלי לגבי היכולת של הקבוצה להתחרות בקבוצה מהבירה. טענות קשות בחיפה לשופט איתן תבריזי

ברני ארדוב

צילום ועריכה: דרור פיקלני

במכבי חיפה כעסו מאוד על השופט איתן תבריזי אחרי משחק ההפסד הערב (שבת) 2:1 למכבי נתניה. מאמן הקבוצה, רוני לוי, ניגש לתבריזי וטען בפניו כי ספק אם שני השערים שהבקיעה נתניה היו חוקיים. לטענת אנשי חיפה, בשער הראשון היה ג'ורג' בה בעמדת נבדל ובשער השני הטענה הייתה שהפנדל שנשרק לא היה. לוי אמר לתבריזי: "בחיים לא היה גול", אבל זה לא ענה ובסיום הוא אף סירב להתראיין.

לגבי המשחק אמר לוי: "בחצי הראשון החבר'ה שיחקו טוב והיינו צריכים לעשות גם את השני, אבל לצערי לא עשינו זאת. בחצי השני הלכנו אחורה מדי ויצרנו רק כמה מתפרצות. היינו רעים והשיפור בסוף היה מאוחר מדי וחבל. ננתח את המשחק, נסיק מסקנות ונתקדם".

לוי סירב לבקר את גוסטבו בוקולי, שאמנם כבש אך גם גרם לפנדל בצד השני: "גוסטבו נותן הכל וקודם כל מודדים אותו על שהוא נותן הכל, ואחר כך על הנתונים הסטטיסטיים".

מאמן מכבי נתניה, ראובן עטר, היה מרוצה מאוד מהניצחון: "לא קיבלנו את חיפה טוב. הם פרצו דרך אגב ימין שלנו. ניסיתי לשדר לשחקנים שיבואו יותר לעזור, אבל זה לא עבד עד למחצית. אנחנו הקבוצה הלוחמת ביותר בארץ, השחקנים נשמעו להוראות והניצחון הגיע לנו. אנחנו רוצים להיות בצמרת, אבל זה לא רציני לדבר עכשיו על מקום מסוים. אנו לא נאבקים כרגע נגד בית"ר, אלא נאבקים בליגה כולה כדי להיות בצמרת".

במחצית אמר עטר לשחקניו: "שחקו רק דרך אגף שמאל. חיפה העבירו את רוב שחקניהם לימין". הטקטיקה של המאמן פעלה כשבן דיין שהתבקש לעלות כבש את שער השוויון.

בן דיין עצמו אמר אחרי המשחק: "אני לא כל כך האמנתי שאפשר לחזור ולנצח, כי לא נראינו טוב במחצית הראשונה. אבל דיברנו על זה בחדר ההלבשה, השתפרנו והגיע לנו. בית"ר ירושלים זו קבוצה אחרת, עם הסגל שלה היא יכולה להקים שתי קבוצות שתתמודדנה על האליפות. לצערי, כששואלים אם אפשר לסגור את הליגה יש בזה משהו, אבל נילחם ואני והקבוצה באים לעשות את העבודה".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully