וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בן דיין: "אנחנו רוצים לחזור לגביע אופ"א"

אריק רחמיאן

6.10.2007 / 19:29

בן דיין חגג את הניצחון של מכבי נתניה: "לא במקרה יש לנו ארבעה שחקנים בנבחרת". עטר: "שכטר התנצל על ההרחקה". מזרחי: "שיחקנו בטיפשות"

מכבי נתניה הוכיחה היום (שבת) שגם בעונה הזו היא ראויה להיות בצמרת, אחרי שגברה 0:1 על מכבי פתח תקוה. סגנית האלופה התמקמה במקום השני בליגה, ונראה שחניכיו של עטר מתאוששים מפתיחת העונה המאכזבת.

אחד המצטיינים בקבוצה מפתיחת העונה, דדי בן דיין, אמר בסיום: "שיחקנו נגד קבוצה מצוינת שקשה מאוד לשחק נגדה גם עם 11 שחקנים, אבל כולם עשו עבודת צוות ברמה מאוד גבוהה". לגבי כיוון הקבוצה אמר המגן: "אנו רוצים להישאר ברביעייה הראשונה, אנו לא מתביישים לומר שאנו רוצים גם בעונה הבאה להשתתף בגביע אופ"א. צריך לומר דברים טובים לצוות המקצועי שבזכותו יש ארבעה שחקנים בנבחרת, משהו שלא היה בנתניה הרבה שנים".

מאמן נתניה, ראובן עטר: "כל הכבוד לשחקנים על רוח הלחימה, הנחישות והמלחמה על כל כדור. נכון שהלך לנו קשה, אבל בסופו של דבר עמדנו במשימה. שיחקנו נגד קבוצה טובה מאוד והצלחנו להתמודד מולה".

עטר התייחס להחקתו של איתי שכטר ואמר: "שכטר הגיע אלי מיד אחרי המשחק, והתנצל בפניי על שהשאיר את הקבוצה בעשרה שחקנים. זה קורה לכל שחקן, שכטר למד את הלקח, ואני מאמין שלהבא זה לא יקרה לו".

עטר נשאל לגבי האמון שהעניק לחלוצו ג'ורג' בה גם בתקופה שלא הרשים. "כבר באימון הראשון בחנתי אותו על מספר אלמנטים והוא הותיר בי רושם טוב. מאוחר יותר הוא סבל מפציעה, אבל הודעתי להנהלה שאני מאמין בשחקן הזה. אני שמח שבא השינוי וראיתם באיזה שחקן מדובר. הוא ייתן את שלו".

מזרחי: "נתניה ניצחה בצדק"

מאמן מכבי פתח תקוה, יוסי מזרחי, נשמע מאוכזב בסיום: "מכבי נתניה רצו יותר, נלחמו יותר והיו אגרסיביים יותר. הם ניצחו בצדק. לעומתם, היינו רכים יותר מדי, הלכנו אחורה, ובמקום לתקוף מהאגפים שיחקנו בטפשות וניסינו דרך האמצע, ונגד קבוצה שיודעת לצופף. היה ברור שלא נצליח והיה לנו קשה לשחק בצורה הזו".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully