וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מכבי פתח תקוה: "עוד הפסד אחד וההשלכות ברורות"

13.4.2014 / 7:56

המלאבסים חוששים משחזור עונת הירידה: "המצב קשה יותר מזה של לפני שנתיים". דיין: "שחקנים נמדדים במצבים כאלה"

one

אחרי ההפסד 4:2 להפועל רעננה אתמול (שבת), במכבי פתח תקוה שחזרו שוב ושוב את עונת הירידה מלפני שנתיים. השחקנים נראו שבורים בסיום ובמועדון יודעים שהפסד נוסף ברמת השרון בשבוע הבא עשוי להוביל את הקבוצה שוב לליגה הלאומית. "יש כאן לא מעט שחקנים שכבר חוו את הטראומה, האווירה קשה מאוד", תיאר אחד השחקנים את האווירה בסיום. "יש לנו שבוע קריטי. עוד הפסד אחד וההשלכות ברורות. נהיה חייבים לקחת את הנקודות בשיניים, גם ברמת השרון וגם מבני יהודה. אחרת אין לנו מה לחפש בשני המשחקים הבאים, באשדוד ומול הפועל חיפה".

בסיום המשחק נכנסו ייטב לוזון וקובי רפואה לחדר ההלבשה ועודדו את השחקנים. "המצב קשה, אבל אתם צריכים להרים את הראש. כלום עדיין לא נגמר", אמרו. גם היו"ר לשעבר שינו זוארץ עודד את השחקנים. במועדון נזכרו כי גם ההתרסקות לפני שנתיים החלה באותו מחזור בדיוק, המחזור ה-29. פתח תקוה הפסידה 3:2 בבית לבית"ר ירושלים, במחזור לאחר מכן (0:0 מול עכו) ירדה מתחת לקו האדום, ונותרה שם עד סיום העונה: "בירידה הקודמת עוד היו 16 קבוצות בליגה, יותר מחזורים עד הסיום. עכשיו המצב הרבה יותר קשה, אבל לא נרים ידיים. בשבוע הבא זאת מלחמת עולם".

מכבי פתח תקוה הפסידה 4:2 להפועל רעננה

שחקני מכבי פתח תקוה, במרכז השוער צחי גיגי. אדריאן הרבשטיין
"כלום עדיין לא נגמר". שחקני מכבי פתח תקוה/אדריאן הרבשטיין

חלק משחקני הבית - גולדנברג, ניצן דמארי, תומר אלבז ומרואן קבהא כבר חוו את הירידה הקודמת, ממש כמו עומר גולן שהיום משמש כנציג הבעלים. "אנחנו מאוד מאוכזבים, האווירה מאוד קשה", אמר גולן אתמול. "ידענו את החשיבות של המשחק הזה, אבל באותה נשימה אני אומר – זה לא נגמר עד שזה לא נגמר. אנחנו באמת מקווים, יודעים שהשחקנים מסוגלים להוציא את הקבוצה מהבוץ. אני והצוות המקצועי עומדים מאחוריהם. אף אחד לא יפגע בהם. יש להם את כל הביטחון להוציא את הקבוצה מהמצב הזה", סיכם. בפתח תקוה טענו כי העובדה שדווקא פדרו גלבאן פתח בחוד ההתקפה לא השפיעה על הקבוצה. "פדרו הבקיע את הגול הראשון בעמדה הזאת. צריך להשקיע יותר כדי להישאר בליגה", אמרו.

"מלכתחילה אסור היה לנו להפסיד", אמר רועי דיין שכבש את שערו השני העונה. "אחרי שהשווינו ל-2-2 בדקה ה-80 ציפינו לפחות להוציא נקודה. זה נגמר רע, אבל כל עוד יש סיכוי צריך להמשיך להילחם. לא קורה לנו בדרך כלל שאנחנו מקבלים שער אחרי שאנחנו כובשים. קיבלנו שלושה שערים במתפרצות בגלל שהלכנו קדימה מדי במקום לסגור ולשחק על תוצאה ושילמנו על זה ביוקר. אנחנו במומנטום לא טוב. התחלנו את הפלייאוף עם נקודה מתשע אפשריות, אנחנו שלוש נקודות מתחת לקו האדום. צריך לבוא ולתת את הנשמה ולנסות לנצח בכל משחק. אנחנו כבר לא יכולים לשחק על תיקו. במצבים כאלה נמדדים שחקנים".

בצל המצב אליו נקלעה הקבוצה, שחקני הקבוצה עדיין לא קיבלו את משכורות חודש פברואר. כרגע אין כוונה לערב את ארגון השחקנים בגלל הרגישות ומאבקי הירידה, ובמועדון אמרו אמש כי ככל הנראה המשכורות יחולקו עד כניסת החג, או במהלך חול המועד. יש לציין כי במהלך השבוע הנוכחי היו השחקנים אמורים לקבל את משכורות חודש מרץ. כפי שכבר פורסם בוואלה! ספורט, גם חלק ממענקי הניקוד לא שולמו, מה שגרם לשחקנים לפתוח במחאה שנמשכה יום אחד בלבד.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

התהליך המסקרן של מיחזור אריזות מתכת

בשיתוף תאגיד המיחזור תמיר
2
walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully