וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

באר שבע: פלט הורחק משני משחקים, מליקסון על הכוונת

19.3.2014 / 17:32

החלוץ שפגע ללא כדור ביניב לביא יחזור למשחק העונה. באר שבע תיפגש עם האקס בתום העונה. המטרה: חוזה ל-3 שנים

one

חלוץ הפועל באר שבע, גליינור פלט, עמד היום (רביעי) לדין משמעתי בבית הדין של ההתאחדות לכדורגל בסעיף של פגיעה בשחקן יריב, וספג הרחקה משני משחקים. המשמעות היא שפלט יחמיץ את המשחק מול בני סכנין בשבת ואת המשחק מול הפועל ראשון לציון בגביע המדינה, מה שיאפשר לו לשחק במחזור שלאחר מכן במשחק העונה מול מכבי תל אביב.

שחקן הפועל באר שבע גליינור פלט מורחק על ידי השופט דניאל בר נתן. יוסי ציפקיס
עונש קשה. גליינור פלט/יוסי ציפקיס

פלט טען כי מדובר באיבוד עשתונות של רגע, וכי לאור עברו הנקי הוא מבקש להתחשב בו. מנכ"ל הקבוצה אסי רחמים ליווה את השחקן לדיון. בינתיים, במועדון החליטו לדחות את ועדת המשמעת הפנימית של השחקן עד להחלטה של בית הדין.

בינתיים, במועדון מעלים הילוך לקראת העונה הבאה. במועדון החליטו לבדוק את אופציית מאור מליקסון, שעלתה מספר פעמים בעונה שעברה אך טרם נעשתה פניה רשמית לשחקן. קשרה של ולנסיין, שרשם העונה שני שערים וארבעה בישולים, עדיין לא החליט האם לחזור לישראל בעונה הבאה והוא מחזיק בחוזה לעונה נוספת. במועדון מעריכים שהשחקן יתפתה לחזור לארץ אם יוצע לו חוזה לטווח ארוך, כנראה שלוש שנים, בדומה להחלטה שלקח בתחילת העונה אליניב ברדה. מליקסון לא פתח במחזורים האחרונים וייתכן שאם ולנסיין תרד לליגת המשנה, זה יקל על המעבר. "אין ספק שאם מאור ישמח לחזור לישראל, נקבל אותו בזרועות פתוחות", אמרו במועדון. גם אלעד גבאי הוזכר כבר כמועמד.

sheen-shitof

במבצע מיוחד

הפטנט המתקדם בעולם שמבטיח שיפור עור הפנים מהטיפול הראשון

בשיתוף נומייר פלוס
שחקן נבחרת ישראל, מאור מליקסון. ברני ארדוב
באר שבע לא מוותרת עליו. מליקסון/ברני ארדוב

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully