וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בני סכנין: לחץ על מחמוד קנדיל לא לשחק מול בית"ר

10.3.2014 / 15:20

הרופאים ביקשו מהשוער הפצוע במפשעה לנוח עד פתיחת הפלייאוף העליון. כליבאת: "אנחנו שווים יותר ממקום שישי"

one

מחמוד קנדיל נמצא בספק גדול למשחק מול בית"ר ירושלים בשבת. רופאיו של שוער בני סכנין המליצו לו לנצל את העובדה שהקבוצה העפילה לפלייאוף העליון ולנוח במשחק הקרוב כדי להרגיע מעט את אזור המפשעה הפגוע שלו. כזכור, השוער סובל זה זמן רב מבקע במפשעה וממשיך לשחק למרות זאת, אלא שכעת על קנדיל מופעל לחץ גדול מהרופאים לנוח במשחק הקרוב ואולי גם בזה שאחריו כדי לא להחמיר את מצבו ולגרום נזק גדול.

אגב, בסכנין כעסו גם על כך שקנדיל קיבל כרטיס צהוב במשחק האחרון בשל בזבוזי זמן, וזאת לאחר שהשוער ביקש משחקן שדה לבעוט את בעיטת השוער בשל הבקע שהוא סובל ממנו והעובדה שאסור לו לבעוט כדור בחוזקה. עם זאת, השוער רוצה מאוד לשחק מול בית"ר ובשלב זה מתעקש לשחק, כשההחלטה תיפול לקראת סוף השבוע.

שוער בני סכנין מחמוד קנדיל. ברני ארדוב
מתעקש לשחק מול בית"ר. מחמוד קנדיל/ברני ארדוב

מלבד קנדיל, גם אלברט קרוסאט סובל ממתיחה חזקה במשפעה והוא יעבור צילום כדי ללמוד על חומרת הפציעה. למרות הפציעות, בסכנין עסקו היום בעיקר בהעפלה לפלייאוף העליון, כאשר ההערכה היא שהשחקנים יזכו לבונוסים של כעשרת אלפים שקלים על ההעפלה. שלושה שחקנים שזוכים למחמאות גדולות על יכולתם הם חברי השלישייה הקדמית, מוחמד גדיר, פיראס מוגרבי ומלך השערים של הקבוצה מוחמד כליבאת.

"כרגע רק סכנין מעניינת אותי", אמר כליבאת. "אני שייך למכבי חיפה אבל לא זה מה שצריך להדאיג אותי. ירדו לי מאה קילוגרמים מהגוף כשהבנתי שנסיים בפלייאוף העליון, אני ושחקנים אחרים חזרנו לעצמנו במשחק הזה ואני שמח שנתנו לאוהדים שסבלו במשחקים הקודמים סיבה לשמוח. אני מקווה שעד סיום הליגה נראה לכולם ולעצמנו שאנחנו שווים את המיקום שלנו".

sheen-shitof

פתרון טבעי

גבר, הגיע הזמן לשפר את התפקוד המיני ואת הזוגיות שלך

בשיתוף גברא
שחקן בני סכנין מוחמד כליבאת. יוסי ציפקיס
"ירדו לי מאה קילוגרמים מהגוף כשהבנתי שנסיים בפלייאוף העליון". מוחמד כליבאת/יוסי ציפקיס

"זה הישג מדהים לפי התקציב והגודל של המועדון", המשיך כליבאת. "אבל אם היו שואלים אותי לפני העונה לא הייתי שולל את האפשרות שנגיע לפלייאוף העליון. אנחנו שווים יותר ממקום שישי, אסור לנו לצאת בהצהרות אבל אנחנו יכולים להמשיך עם העונה המצויינת שלנו. עם האוכל בא התיאבון ואני מקווה שנסיים כמה שיותר גבוה. זה יכול לעזור לנו גם לקריירה ואני מקווה שנעשה כמה שיותר תוצאות בפלייאוף העליון".

כליבאת דיבר גם על העובדה שאף שחקן מסכנין לא זומן לסגל הנבחרת: "כל שחקן חולם להגיע לנבחרת, במיוחד אני, אבל יש צוות ומאמן שמחליטים ואני אעשה הכל כדי להוכיח שאני יכול להיות שם". על הקשיים של קבוצת האם שלו, מכבי חיפה, אמר: "מכבי חיפה זה מועדון גדול ולא כל שחקן יכול להתמודד עם הלחץ שם. אני לא יודע אם אני אתמודד, אסור לשפוט שחקנים שמתמודדים עם דברים. אני אישית לא ניסיתי לשחק בקבוצה כזו, הייתי במכבי חיפה ולא שיחקתי, אני היום יותר בשל ואם אני אגיע לקבוצה גדולה אני אצטרך להוכיח את עצמי. היום שחקן נמדד לפי מספרים ויש לי העונה 11 שערים ועוד בישולים, אני מקווה לשפר עוד את המספרים שיש לי".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully