וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אבי לוזון: "בואו נחלום על מקום שני"

3.3.2014 / 18:42

נבחרת ישראל התכנסה לקראת סלובקיה, יו"ר ההתאחדות לשחקנים: "אם לא נהיה שניים, אולי נסיים במקום השלישי ונלך לפלייאוף". גוטמן לשחקנים: "חשוב שנהיה יחד". הרוש מוכן לרשת את אוואט: "רוצה להראות שלדודו יש מחליף ראוי". רפאלוב ונאתכו הצטרפו לאחר שנחתו בארץ

צילום ועריכה: קובי אליהו

נבחרת ישראל החלה הערב (שני) בהכנות לקראת משחק הידידות מול סלובקיה ביום רביעי (19:30, נתניה) - המשחק הראשון של אלי גוטמן בקמפיין השני שלו כמאמן הנבחרת - קמפיין מוקדמות יורו 2016. את איתן טיבי הפצוע החליף בסגל טל בן חיים, כשמי שקיבל זימון בכורה בשבוע שעבר הוא אחמד עאבד, שעשוי לערוך הופעת בכורה במדים הלאומיים.

יו"ר ההתאחדות לכדורגל אבי לוזון. קובי אליהו
סיפק אמירה צינית, אבל גם הציב מטרה לשחקנים. אבי לוזון/קובי אליהו

גוטמן הגיע לאימון מלווה בעוזרו החדש אריק בנאדו ובמאמן הכושר החדש נאצ'ו טורנו. גם יו"ר ההתאחדות אבי לוזון הגיע לאימון וצפה מקרוב במתרחש. ליאור רפאלוב וביברס נאתכו ינחתו הערב בישראל ויצטרפו לנבחרת אך לא ייטלו חלק באימון. מלבד השניים הללו כל השחקנים התאמנו, כולל חלוץ קריית שמונה החולה אחמד עאבד.

המאמן הלאומי שוחח עם השחקנים ואמר להם: "חשוב מאוד שנהיה כולנו יחד בתקופה הקרובה. שחקנים שישקיעו יהיו פה". מאוחר יותר שוחח גם אבי לוזון עם השחקנים ואמר להם: "בואו נחלום על מקום שני, ואם לא אולי נסיים במקום השלישי ונשחק בפלייאוף. תהיו גאים שאתם שחקני הנבחרת". בהמשך הוסיף היו"ר בציניות מסוימת: "לא היו רואים את הליגה הבלגית אם לא לוזון ורפאלוב. ראיתי משחק שלו והוא היה הכי טוב".

sheen-shitof

בדקו התאמה לטיפול

פיתוח ישראלי: פתרון מדעי לאקנה בגוף עם מעל 90% הצלחה

בשיתוף מעבדות רבקה זיידה
מאמן נבחרת ישראל אלי גוטמן. קובי אליהו
ברוכים השבים. גוטמן/קובי אליהו

אריאל הרוש, שמיועד להיות היורש של דודו אוואט, אמר: "תחושה מאוד כיפית וטובה, כיף לבוא לפה, לכל החברים, אחרי הרבה זמן. יש אווירה של משהו חדש באוויר ונקווה שנישאר שמחים גם בסוף הקמפיין. מבחינה אישית אני מרגיש טוב מאוד, הכל תלוי בי ואני חייב להוכיח שמקומי הוא להיות שוער ראשון. יש לי המון עבודה והרבה להוכיח, ככה שאני לא רוצה לצאת בהצהרות מפוצצות. זו גאווה גדולה עבורי. הבית שקיבלנו קשה מאוד, אבל הפלוס הגדול שיש לנו זה שאפשר להעפיל מהמקום השלישי, שזה המקום בו סיימנו ברוב הקמפיינים שלנו. נקווה שהפעם פחות נדבר ויותר נעשה. למדתי הרבה מדודו אוואט, אני נכנס לנעליים וכפפות גדולות, ואני רוצה להראות שיש לו מחליף ראוי".

קשר ציריך אבי ריקן, שמגיע במעמד שונה לקמפיין הנוכחי, אמר: "מרגש לחזור לנבחרת, גם לאלה שבאים מבחוץ כמוני. אנחנו כבר מחכים להתאמן יחד ולעלות למגרש. בכל שנה דיברנו על ההגרלות ולא עלינו, בואו נתכונן כמו שצריך ונשתדל לעשות את המקסימום. אני נמצא בכושר טוב ורוצה לתרום, אבל מה שחשוב זה הנבחרת - אם אני יכול לעזור, אשמח לעשות את זה". ריקן נשאל מה דעתו על אי-זימונו של הקפטן יוסי בניון והשיב: "לא מתפקיד השחקנים להתעסק בזימון כזה או אחר, כל מי שכאן יעשה את המקסימום".

עוזר מאמן נבחרת ישראל אריק בנאדו. קובי אליהו
אימון בכורה כעוזר מאמן הנבחרת. בנאדו/קובי אליהו
מאמן נבחרת ישראל אלי גוטמן לצד מאמן הכושר נאצ'ו טורנו. קובי אליהו
אימון בכורה גם למאמן הכושר. נאצ'ו טורנו עם גוטמן/קובי אליהו

סגל השחקנים המלא

שוערים: אריאל הרוש (בית"ר ירושלים), גיא חיימוב (עירוני קרית שמונה), אופיר מרציאנו (מ.ס. אשדוד)

הגנה: אייל משומר (מכבי חיפה), אבי ריקן (ציריך), עומרי בן הרוש (מכבי תל אביב), שרן ייני (מכבי תל אביב), טל בן חיים (סטנדרד ליאז'), אוראל דגני (הפועל תל אביב), רמי גרשון (בוורן)

קישור: מהראן ראדי (מכבי תל אביב), ערן זהבי (מכבי תל אביב), מאור בוזגלו (הפועל באר שבע), חן עזרא (מכבי חיפה), ליאור רפאלוב (קלאב ברוז'), ביברס נאתכו (פאוק סלוניקי), מאור מליקסון (ולנסיין), ניר ביטון (סלטיק)

התקפה: אליניב ברדה (הפועל באר שבע), עומר דמארי (הפועל תל אביב), עדן בן בסט (טולוז), טל בן חיים (מכבי תל אביב), בן שהר (ארמיניה בילפלד), אחמד עאבד (עירוני קרית שמונה)

שחקן נבחרת ישראל אחמד עאבד. קובי אליהו
בכורה רשמית ביום רביעי? עאבד באימון/קובי אליהו
שחקני נבחרת ישראל. קובי אליהו
מתחילים לעבוד. שחקני הנבחרת/קובי אליהו
שחקני נבחרת ישראל. קובי אליהו
שחקני נבחרת ישראל/קובי אליהו
נבחרת ישראל באימון. קובי אליהו
נבחרת ישראל באימון/קובי אליהו

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully