וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הפועל תל אביב-רמת השרון: עומר דמארי חוזר להרכב

אחרי הפרידה משכטר, האדומים בלעדיו מול רמת השרון (17:00, ספורט2). דמארי ישוב ל-11, האורחים שוב בהרכב חסר מאוד

צילום ועריכת וידאו: יוסי ציפקיס
אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
אין תמונה/מערכת וואלה!, צילום מסך

טריוויה

* מפגשים בליגת העל: 7. הפועל תל אביב מובילה 1:4, עוד 2 משחקים הסתיימו בתיקו.

* כשהפועל תל אביב מארחת יש לה שני ניצחונות ותיקו. התוצאות: 0:0, 0:1, 0:2. כלומר: רמת השרון לא כבשה.

* רמת השרון עם שני ניצחונות חוץ רצופים. היא מעולם לא השיגה בליגת העל שלושה ניצחונות רצופים.

* זה יהיה המשחק הראשון של רמת השרון בבלומפילד העונה. בעונה שעברה היא הגיעה למגרש הזה שש פעמים, הפסידה חמש (רק עם בני יהודה היא יצאה בתיקו 2:2) וכבשה רק בשני משחקים (שניהם נגד בני יהודה).

* בהנחה שישחק, יש מצב לא רע שעומר דמארי יבקיע: יש לו שלושה שערים נגד רמת השרון, כולם במדי הפועל תל אביב – בשלושה משחקים שונים (שבכולם האדומים ניצחו על האפס).

נתונים: דריבליסט

חלוץ הפועל תל אביב עומר דמארי חוגג שער. ברני ארדוב
שוב יכבוש נגד רמת השרון? דמארי/ברני ארדוב

מפתחות והכנות

הפועל תל אביב:

אחרי שבוע סוער שכלל ניצחון מחמיא על בית"ר ירושלים, כמעט מעבר של עומר דמארי לסלטה ויגו, הדחה מגביע המדינה והמראה של איתי שכטר לצרפת, שם חתם הערב רשמית בנאנט - ערכה היום (שישי) הפועל תל אביב אימון מסכם ללא לקראת המשחק מחר נגד הפועל ניר רמת השרון. בהפועל חוששים שחלק מהאוהדים יגיעו לבלומפילד במטרה למחות נגד ההנהלה על עזיבתו הצפויה של שכטר, זאת בשל העובדה שבתחילת העונה הועלו מחירי המנויים כדי לסייע להנחית את שכטר בקבוצה.

בצד המקצועי, בהפועל לא חוששים בפגיעה בקבוצה בעקבות עזיבה של החלוץ. "דווקא התקופה הטובה שלנו הייתה בלעדיו בהרכב", אמר היום שחקן בקבוצה. למרות ההפסד בגביע באמצע השבוע, רן בן שמעון מתכוון לערוך רק שינוי אחד בהרכב, כשעומר דמארי יפתח במקום שכטר שכמובן לא ייכלל בסגל. ליאור לוי ושמעון הרוש עדיין פצועים ובן שמעון ייאלץ לפתוח שוב עם אברהם צ'וקול ויורחן קולין כמגנים. רן יצחק צפוי לחזור לסגל הקבוצה. "ניצחון וכל השבוע המשוגע הזה ישכח", אמרו היום בקבוצה.

הפועל ניר רמת השרון:

ברמת השרון ימשיכו לשחק בהרכב טלאים גם במשחק החוץ מחר נגד הפועל תל אביב. המאמן חיים שאבו רוצה להתחזק בבלם משמעותי עקב השחרור של מאיר גבאי ועשהאל בן שבת וכמו כן בחלוץ משמעותי במקומו של אמיר האדז'יץ' החולה במחלת הנשיקה, אך בשלב זה אין למועדון אפשרות כלכלית לעשות זאת וייתכן כי המאמן יצטרך לרוץ עד לתום העונה עם הסגל הנוכחי פלוס שחקן או שניים בשכר חייל.

מי שצפוי לחזור להרכב הקבוצה הוא הבלם הוותיק אבי סטרול. הבלם אינו כשיר במאת האחוזים אך במצבה של הקבוצה אין יותר מדי ברירות והוא צפוי לפתוח לצידו של גל בראל, שגם הוא הוסט מהקישור ונחשב לאילוץ. קובי מוסא יחזור לעמדת המגן הימני והדבר החשוב ביותר מבחינת הקבוצה הוא החזרה של בן בן יאיר לחוליית ההתקפה. בן יאיר נמצא בכושר הטוב ביותר מבין שחקני ההתקפה וחסרונו הורגש נגד מכבי תל אביב.

אברהם צ'קול שחקן הפועל תל אביב. ברני ארדוב
שוב יפתח כמגן שמאלי. צ'קול/ברני ארדוב

יעמדו למבחן

הפועל תל אביב: עומר דמארי

לאחר שבאמצע השבוע דמארי ביקש מבן שמעון לא לפתוח בגלל הימים הטרופים שעבר, מחר יהיה מעניין לראות אם הראש של דמארי במעבר לספרד שלא צלח, או בהפועל תל אביב בה הוא ישחק לפחות עד הקיץ.

הפועל ניר רמת השרון: תום מנשרוב

הפועל תל אביב תגיע שבורה ופגיעה אחרי ההדחה מהגביע ורמת השרון תצטרך לנצל זאת. הכח שלה הוא מרכז שדה נייד ואגרסיבי, ושם היא תצטרך לנצל את הדאון בו נמצאת הפועל ולגנוב נקודה ואפילו שלוש. תום מנשרוב היה המצטיין במשחק בו ניצחה רמת השרון בטדי ושלט באופן אבסלוטי במרכז השדה, משחק דומה שלו מחר יכול לתת לקבוצה נקודה או נקודות שלא ציפתה להן.

הרכבים משוערים

הפועל תל אביב: דני עמוס, יורחן קולין, ברנקו איליץ', אוראל דגני, אברהם צ'קול, לוקאס סאשה, שי אבוטבול, גילי ורמוט, ישראל זגורי, בסארט עבדורחימי, עומר דמארי.

הפועל ניר רמת השרון: איתמר ניצן, קובי מוסא, אבי סטרול, גל בראל, סאן מנחם, תום מנשרוב, מוחמד אזברגה, בן רייכרט, בן בן יאיר, קני סייף, יוסף אבו לאבן.


הפועל תל אביב בוואלה! ספורט

הפועל ניר רמת השרון בוואלה! ספורט

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully