וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

סלטיק מוכנה לשלם שני מיליון יורו על עומר דמארי

16.6.2011 / 10:49

חלוץ מכבי פתח תקוה מבוקש בסקוטלנד, ראשי מכבי פ"ת עודכנו בהצעה שמתייחסת למחצית כרטיסו. השחקן ביקש לשקול זאת

האם בקרוב יצטרף לבירם כיאל חבר נוסף בסלטיק? לאחרונה הגישה הקבוצה הסקוטית הצעה לרכוש מחצית מכרטיסו של עומר דמארי, חלוצה של מכבי פתח תקוה, תמורת שני מיליון יורו. לטענת גורמים שונים במועדון, הסקוטים הגישו הצעה בעל פה, אך השחקן עצמו מעדיף בינתיים שלא להעתיק את מגוריו לסקוטלנד.

כידוע, דמארי הוא אחד המלפפונים החמים ביותר הקיץ, כשהפועל תל אביב ומכבי חיפה מחזרות אחריו ומקוות לעבות את החלק הקדמי שלהן. למרות זאת, תג המחיר הגבוה שנקבע תמורתו - שלושה מיליון יורו - עדיין מהווה מכשול להשלמת עסקה כזו. בחיפה מוכנים לשלם תמורתו מיליון יורו, מה שגורם לסוכניו להמשיך ולבדוק אפשרות להעבירו לאירופה או לקבוצה ישראלית.

"ככל הידוע, האופציה הזאת עדיין קיימת", אמר גורם במכבי פתח תקוה. "עומר שלל בהתחלה את העניין בגלל שהוא לא מעוניין לגור במדינה, אבל מאוחר יותר הוא שינה את דעתו". אם דמארי יעבור לסקוטלנד או לקבוצה ישראלית, פתח תקוה תנסה למצוא חלוץ אחר שימלא את מקומו לצד עומר גולן וטל בן חיים.

על מנת להמחיש את רצינות ההצעה, בפתח תקוה דיווחו כי לאחרונה התקיימה שיחה בין דמארי לבירם כיאל כדי לבדוק את התנאים במועדון הסקוטי. כיאל מסר בתגובה: "זה נכון. דיברנו גם בינואר וגם לפני פחות מחודשיים. דמארי שאל אותי על ההצעה והמלצתי בחום. גם בסלטיק שאלו אותי מה אני יודע על השחקן. הבהרתי להם שעומר הוא אחד החלוצים הטובים בישראל, יש לו את כל הנתונים להצליח מבחינת המהירות והבנת המשחק, הוא יכול להגיע לרמות הגבוהות".

הקשר רועי בקל יחתום בימים הקרובים על חוזה רשמי בקבוצה, זאת לאחר שהביע נכונות להצעה שהוגשה לו בשבוע שעבר לחתום על חוזה לשלוש שנים. בקבוצה פנו רשמית לסוכנו של הבלם האורוגוואי כריסטיאן גונזאלס, לירן עטיה, וביררו פרטים לגבי העלויות הכספיות הכרוכות בהחתמתו.

גם משה אוחיון (בקבוצה אישרו את מועמדותו) ולירן כהן עדיין על הפרק. מרקו בלבול מחפש בלם, שני קשרים וחלוץ, למקרה שדמארי יעזוב. פתח תקוה ממשיכה במדיניות שלה לפיה לא תשלם גם העונה דמי השאלה או דמי העברה על שחקנים זרים. ייתכן והקבוצה תפתח את העונה עם שלושה או ארבעה זרים בלבד, ולא תמלא את המכסה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully