וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בן דיין: "משחק חלש? העיקר שעלינו שלב"

מגן נתניה שכבש ב-0:1 נגד מכבי פ"ת התעלם מהיכולת: "את מי זה מעניין?". אצל היריבה טענות קשות לשיפוט, זוארץ: "זו שערורייה"

ברני ארדוב

צילום ועריכת וידאו: נועם אשל

משחק בין שתי קבוצות בליגת העל צפוי בדרך כלל להיות יותר אטרקטיבי מרבים אחרים בסיבוב ט' בגביע המדינה, אבל זה בין מכבי נתניה למכבי פתח תקוה היום (שבת) לא מימש את הציפיות והסתיים ב-0:1 לזכות נתניה, במשחק חלש ביותר.

מתיאוס: "אני אקבע אל הלו"ז ולא התקשורת"

לותר מתיאוס אמר אחרי המשחק: "אני צריך לחזור על עצמי שוב ושוב. אני מרוצה מהתוצאה, אבל לא מהיכולת. אני לא מבין מה שאנחנו עושים באימונים לא בא לידי ביטוי במשחק. אנחנו צריכים לעבוד על זה מבחינה פסיכולוגית. אני לא מפעיל על השחקנים לחץ ותמיד מבקש מהם לבעוט. במחצית השנייה היו כמה מצבים לבעיטה ובכל זאת הכדור הגיע בחזרה עד לשוער שלנו. אולי אנחנו צריכים יותר אימונים".

על כך שהוא העביר רק שני אימונים במהלך השבוע החולף, אמר המאמן: "אני יודע מה אני עושה. אני אקבע את לוח הזמנים ולא התקשורת. זה לא גן ילדים והשחקנים צריכים לדעת להתאמץ בשביל עצמם לא רק כשהמאמן הראשי נמצא. יש לנו צוות אימון גדול והשחקנים יודעים להקשיב גם להם.

"השבוע זומנו 11 שחקנים שלנו לנבחרות הלאומיות, כך שיכולתי להרשות לעצמי לבלות עוד יום-יומיים בגרמניה שם מתנהלים החיים האישיים שלי. כמו שמחר אני נותן יום מנוחה לשחקני הנבחרות ואף אחד לא מעביר על זה ביקורת, כך גם אני יכול לצאת למנוחה בזמן שיש משחקי נבחרת".

על ראובן עובד, ששוב לא נכלל בסגל למשחק: "לא ראיתי אותו לפני זה וכולם אמרו לי שהוא שחקן טוב ומאוד מוכשר. אולי זה נכון, אבל הוא לא מוכיח את זה באימונים. הוא לא מראה שיש לו את מה שדרוש בשביל לשחק. הוא עדיין לא בכושר משחק, אבל יש לו כוונות טובות".

על כך שלמשחק הגיעו כמה מאות בודדות של צופים, אמר מתיאוס: "הבנתי שלקחו היום מחיר מופרז על כרטיסים למשחק וכנראה שבגלל זה הקהל לא הגיע. אין לי קשר לזה, אולי זה קשור ליכולת שלנו, אבל הפסדנו רק שני משחקים השנה".

חיימוביץ': "הגביע יוקרתי, אבל לא ויתרנו על הליגה"

דדי בן דיין, שכבש את השער היחיד במשחק ושוב הראה כמה הוא חשוב בכל חלק במגרש של נתניה, אמר: "אנחנו מאוד שמחים. ניצחנו קבוצה מאוד חזקה שמנצחת בליגה בשבועות האחרונים. היה משחק חלש אבל את מי זה מעניין? העיקר לעלות שלב. אנחנו כבר חושבים על המשחק נגד מכבי חיפה בליגה".

זאב חיימוביץ', שחזר לפעילות אחרי פציעה: "נכון שלא נתנו משחק גדול, אבל בגביע מה שחשוב זה מבחן התוצאה. אנחנו קבוצה קשה מאוד. אנחנו לא חוגגים יותר מדי, כולנו מרוכזים במשחק נגד מכבי חיפה. הגביע הוא תואר יוקרתי ואנחנו רוצים לזכות בו, אבל אנחנו לא מוותרים על הליגה".

sheen-shitof

עוד בוואלה!

פריצות הדרך, הטיפולים ומה צופן העתיד? כל מה שצריך לדעת על סוכרת

בשיתוף סאנופי

זוארץ: "הפסדנו אך ורק בגלל השיפוט"

סערה התרחשה בחדר ההלבשה של מכבי פתח תקוה בסיום המשחק. היו"ר משה זוארץ, חבר ההנהלה איציק לוזון ונשיא המועדון עמוס לוזון ניסו להגיע בסיום לחדר השופט אסף קינן במחאה על שיפוטו במשחק, אבל המשטרה הורתה להם להישאר בסיום בחדר ההלבשה. קינן אף הורה לשוטרים להרחיק את אנשי פתח תקוה מהמקום.

לאחר ויכוחים רבים עם המשטרה הורשה רק עמוס לוזון להיכנס לחדר השופטים על מנת לשוחח איתם והוא הביע את מורת רוחו על השיפוט. קודם לכן פנה לוזון למבקר השופטים במשחק ואמר לו: "מי זה בכלל אסף קינן, מה הוא חושב שהוא?, מורם מעם?".

"כל מי שהיה במשחק הזה יכול היה לראות שהשופט לא נתן לנו פנדל, לא שרק לנגיעת יד ושלף כרטיסים מיותרים. הוא הרג את המשחק", אמר לוזון אחרי המשחק. במהלך המחצית ניגשו עמוס ואיציק לוזון לקינן ואמרו לו: "גמרת אותנו, איך אתה שופט?". איציק לוזון אף השתולל ביציע הכבוד. בסיום צעק אחד מאנשי פתח תקוה לקינן: "גמרתם אותנו, שופטים ליגה ז'".

שינו זוארץ הוסיף: "זו שערורייה ממדרגה ראשונה. היום הודחנו אך ורק בגלל טעויות שיפוט ולא בגלל שום דבר אחר. בגלל שאנחנו לא קבוצה גדולה, לא עושים רעש סביבנו, אבל אנחנו מספיק גדולים בשביל שיתייחסו אלינו ולא כמו אסף קינן השחצן, שמושפע מהצעקות של הספסל של נתניה. הצהוב השני לגולדנברג היה רק בגלל צעקות מהספסל שלהם".

גם לרוני לוי היו טענות לשיפוט: "אם הבנתי נכון, קופחנו פעמיים בהחלטות שיפוט. גם הגיע לנו פנדל, וגם החלוץ שלהם נגע ביד לפני הגול. במשחק שמוכרע על שער אחד זה מאוד משמעותי, מה עוד שקיבלנו אדום והיינו צריכים לרדוף אחרי נתניה במשך כל המשחק".

לוי הוסיף: "זה היה משחק שלא התעלה לרמה שהצופים בבית אוהבים לראות. שתי הקבוצות הן קבוצות מסודרות, אבל נתניה היא זו שהבקיעה את הגול. רצינו ללכת רחוק בגביע, אבל קיבלנו הגרלה קשה. עכשיו נתרכז בליגה. עושה רושם שבכל פעם שדדי בן דיין רואה אותי הוא כובש. אולי אם יום אחד אאמן אותו, הוא יהיה מלך השערים".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully