וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

פוטבול: צ'אד ג'ונסון נעצר לאחר שנגח באשתו

12.8.2012 / 11:03

התופס ממיאמי נקלע לויכוח עם אשתו הטרייה לאחר שקבלה של קופסת קונדומים נמצאה ברכבו. ניצחונות לסיאטל ויוסטון

שם חדש-ישן, קבוצה חדשה, צרות ישנות. צ'אד ג'ונסון, הלא הוא אוצ'וסינקו בארבע השנים האחרונות, נעצר הלילה (בין שבת לראשון) בפלורידה, באשמה כי נגח באשתו הטרייה במהלך ויכוח שפרץ בין השניים מחוץ לביתם שבפרברי מיאמי. הויכוח אגב, החל לאחר שבמכוניתם של השניים נמצאה קבלה לקופסת קונדומים.

ג'ונסון החזיר את שמו המקורי לאחר שנשא לאישה את אוולין לוזאדה, כוכבת סדרת הריאליטי של VH1, "נשות הכדורסלנים". לוזאדה הייתה מאורסת לשחקן ה-NBA בעבר אנטואן ווקר, לפני שהחלה במערכת יחסים עם ג'ונסון והשניים נישאו ברביעי ליולי. היא סירבה להחליף את שמה לאוצ'וסינקו והוא בחר לחזור למקורות.

אולם כעת נראה כי הנישואין עלו על שרטון במהירות. לוזאדה נלקחה לבית החולים המקומי עם חתך במצחה ואילו ג'ונסון בן ה-34, שהצטרף בפגרה למיאמי דולפינס, העביר את הלילה בכלא המחוזי, שם ישהה עד שיובא בפני שופט, ככל הנראה לא לפני יום שני. ממיאמי מסרו: "אנחנו מודעים למצב ומנסים לאגור את כל האינפורמציה הדרושה", אך פרשנים בארצות הברית כבר טוענים שזוהי סוף דרכו הקצרה של השחקן בקבוצה ואולי סופה של הקריירה המפוארת שלו כולה.

עוד הלילה: שני משחקי אימון נוספים נערכו ברחבי הליגה. צמד הקוורטרבקים החדש של סיאטל, מאט פלין והרוקי ראסל ווילסון, נראו מצוין בניצחון 17:27 על טנסי. פלין סיים עם 11 מ-13, ווילסון עם 12 מ-16, כשהוא מוסר ל-124 יארד. מאט שאוב חזר מהפציעה שהשביתה אותו בסיום העונה שעברה והסתפק בדקות מועטות ב-13:26 של יוסטון בקרולינה. גם קאם ניוטון חימם מנועים עם הופעת בכורה קצרה אצל הפנת'רס.

בואו לדבר על פוטבול בפורום הספורט האמריקאי של וואלה!

פוטבול בוואלה! ספורט

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully