וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

פוטבול: אחים ללא נשק

25.11.2011 / 9:00

הרייבנס וג'ון הארבו גברו 6:16 על הניינרס ואחיו ג'ים, במשחק הגנתי ביותר. הפאקרס מושלמים אחרי 15:27 גדול בדטרויט

דטרויט (4:7) - גרין ביי (0:11) 15:27

ארון רוג'רס וגרין ביי עדיין מושלמים, ובמשחק הזה אפשר היה להבין בדיוק מדוע. ארבעה ימים לאחר נפילת המתח ההגנתית מול טמפה ביי, הפאקרס חזרו בגדול למשחק חג ההודיה, ועם שלוש חטיפות הכריעו את מת'יו סטאפורד והליונס.

זה לא היה משחק פוטבול גדול. הוא נפתח בסימני עייפות של שתי הקבוצות ובמיוחד התאפיין בעבירות. במצב של 0:7 לגרין ביי ביצע נדמוקונג סו מדטרויט עבירה אלימה, הורחק והפאקרס זכו בדאון ראשון על קו היארד של הליונס. זה הספיק להם כדי לרשום טאצ'דאון שני, לחטוף את סטאפורד עוד פעמיים ולגמור את המשחק.

רוג'רס לא היה במיטבו במחצית הראשונה, אבל סיים עם מאזן אופייני של 307 יארד ב-22 השלמות מ-32 ניסיונות מסירה ושני טאצ'דאונים. ג'יימס ג'ונס רשם 94 יארד באוויר, 65 מהם במסירה אחת שהסתיימה בטאצ'דאון. 276 יארד ושלושה איבודים לסטאפורד, שהתחבר עם קלווין ג'ונסון לטאצ'דאון היחיד שלהם בגארבג' טיים.

דאלאס (4:7) - מיאמי (7:4) 19:20

זה לא היה דרמטי כמו המשחק המפורסם בין השתיים בחג ההודיה של 1993, אבל עדיין, מפגש בין דאלאס למיאמי במועד הזה חייב להיות מעניין. הפעם זה הלך לדאלאס, למרות מאמץ אדיר של הדולפינס לקצור ניצחון רביעי ברציפות, משימה שבה כמעט עמדו. בסופו של דבר, טוני רומו הצעיד את קבוצתו לניצחון מספר 4 ולכיבוש בלעדי של ה-NFC מזרח, לפחות עד משחקה של ניו יורק ג'איינטס בניו אורלינס אור ליום שלישי.

הרוקי דן ביילי בעט שער שדה מוצלח שלוש שניות לסיום והקנה את הניצחון היקר לקאובויס. הדולפינס חטפו את רומו פעמיים בפתיחת המשחק ואיימו על האנדזון, אבל נאלצו להסתפק בשני שערי שדה, בעוד רומו חבר ללורנט רובינסון לטאצ'דאון והבוקרים ירדו למחצית ביתרון 6:10. לאחר טאצ'דאון מצוין של מאט מור וברנדון מרשל, הקאובויס חזרו להוליך, שוב מהצמד רומו-רובינסון, אבל הדולפינס שבו ליתרון 17:19. רומו הוליך את דאלאס לדרייב אחרון, בסיומו בעט ביילי היטב מ-28 יארד.

רומו סיים עם 226 יארד, שני טאצ'ים ושני איבודים. רובינסון רשם את הצמד יחד עם 79 יארד באוויר, כשעל הקרקע משריש דימארקו מארי 87 יארד. במיאמי, מור סיים עם 288 יארד, מרשל גמא 103 מתוכם.

בולטימור (3:8) - סן פרנסיסקו (2:9) 6:16

מבלי להפחית במאומה מההישג הגדול של הניינרס בחודשיים האחרונים, שעברו ללא הפסד והבטיחו לקבוצה מהמפרץ מקום בפלייאוף כמעט בוודאות, לאיש לא היה גם ספק שהקבוצה, שבשנה שעברה הייתה חלשה להחריד, עדיין לא עשתה שינוי של 180 מעלות וחובת ההוכחה עוד עליה במשחקים גדולים. הלילה, בבולטימור, עלו למגרש הניינרס הישנים, הזכורים לרעה, לפחות מבחינה התקפית, כשהקבוצה של האח הצעיר לבית הארבו ג'ים, השיגה רק 170 יארד ללא טאצ'דאון והפסידה 16:6 לרייבנס, הקבוצה של האח הגדול ג'ון, ב"הארבו בול 1".

באופן צפוי למדי, המשחק הזה ידע בעיקר הגנות. צמד שערי שדה של בילי קנדיף מצד אחד ושל דייויד אייקרס האורח מן הצד השני הן כל מה שהקבוצות הצליחו להשיג בשלושת הרבעים הראשונים, אלא שארבע שניות בתוך הרבע האחרון, ג'ו פלאקו מצא את דניס פיטה באנדזון לטאצ'דאון היחיד במשחק, קנדיף הוסיף שער שדה נוסף לקראת הסיום והניינרס ירדו מנוצחים לראשונה מאז ה-18 לספטמבר.

אלכס סמית', כמו שבוודאי כבר הבנתם, לא הבריק עם 15 מ-24, 140 יארד ואיבוד. פלאקו לא היה הרבה יותר טוב, עם 15 מ-23, 161 יארד וטאצ'דאון. פרנק גור נתקל בחומה של הרייבנס ורץ רק ל-39 יארד ב-14 ניסיונות, ריי רייס גם התקשה והפיק 59 יארד ב-21 ניסיונות. אנקואן בולדין המנצח המשיך את הכושר הטוב עם 63 יארד באוויר.

בסיום, ג'ון הארבו חלק שבחים לאחיו הצעיר ולעבודה שהוא עושה בסן פרנסיסקו: "אני לא יכול להסביר במילים עד כמה אני גאה בו על הדרך בה בנה את הקבוצה שלו. קשה מאוד לנצח אותם, ככה צריכה קבוצת פוטבול להראות". ג'ים אמר: "אנחנו עוזרים זה לזה ומחדדים זה את זה ואחי ג'ון הוא האדם הכי חד שפגשתי בחיי". כעת נותרו עם שאלה אחת- האם כמו בפרק המפורסם של הסדרה "חברים", ג'ון הארבו יזכה לפסל בדמות טרול מאביהם של האחים ג'ק, על ניצחונו במשחק חד ההודיה?

נאמדי אסומואה, מגן הפינה המוערך של פילדלפיה, נטש על רכב פינוי את אימון קבוצתו, המתכוננת למשחק המפתח עם ניו אינגלנד פטריוטס ביום ראשון. אסומואה סובל מפציעה בברכו, בשלב זה לא ברור לכמה זמן ייעדר.

פוטבול בוואלה! ספורט

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully