וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

טום בריידי עלול להחמיץ את 2009

28.12.2008 / 21:08

ההחלמה לא מתקדמת כמתוכנן והרצועות בברכו של השחקן עדיין רופפות. אם יזדקק לעוד ניתוח, לא יחזור בעונה הבאה. רות'לסברגר נפצע

הצרות של טום בריידי לא הסתיימו. הקוורטרבק של ניו אינגלנד פטריוטס, שנפצע במחזור הראשון של העונה מול קנזס סיטי בברכו ועבר מאז ארבעה ניתוחים, צפוי להחמיץ חלק ואולי אפילו את כל עונת 2009. טום קוראן מ-NBC דיווח כי החלמתו של בריידי לא מתקדמת בקצב טוב והוא נמצא בפיגור מהלו"ז המתוכנן, כשהרצועות שאוחו עדיין רופפות.

לבריידי אובחנה צלקת ברקמות הברך, וכעת האפשרות היא שהוא יעבור עוד ניתוח, מה שאומר בוודאות שגם על 2009 הוא יוכל לסמן איקס גדול. אם אכן כך, צפויים הפטריוטס להאריך את חוזהו של מאט קאסל, שמילא את מקומו של בריידי באופן סביר העונה. קאסל אמר בשבוע שעבר כי הוא מרגיש בבית בניו אינגלנד, אבל ברור שהפטריוטס ישדרגו את חוזהו הנוכחי, אם יחליטו להשאירו.

בפן הרכילותי: על פי השמועות התארסו בריידי וחברתו הברזילאית, הדוגמנית ג'יזל בונדשן בחג המולד. השמועות הללו טרם אוששו ולא ממש אכפת לנו אם יאומתו, אבל ככה, על הדרך...

בעיות גם עם הקוורטרבק של פיטסבורג, בן רות'לסברגר, שנפצע במחצית הראשונה במשחק מול קליבלנד לאחר תיקול של ווילי מקגינסט מהבראונס. האיבחון הראשוני הוא זעזוע מוח קל, דיאגנוזה שהסטילרס "ישמחו" לקנות".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully