וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

יצאת מוק

דודי זילברמן

29.3.2008 / 17:46

אף אחד עדיין לא התנדב לעשות מוק לדראפט הקרוב, אז שלינו את דודי זילברמן מאלמוניותו. אל תשכחו לצחוק עליו בעוד חודש

זהו, הספירה לאחור החלה. יש עוד חודש לדראפט, והגיע הזמן לנסות לנחש מה יקרה. חשוב לזכור, חודש הוא הרבה זמן (במונחים של NFL גם חמש דקות הן הרבה זמן כשזה קשור בדראפט), ולא לקחתי בחשבון טריידים על בחירות שכמובן יקרו וישנו את פני הדברים. הרעיון כרגע הוא לנתח את הצורך של הקבוצה הבוחרת אל מול הכישרון שנשאר. תיהנו.

1-8: מקפאדן, גולסטון וכל השאר

1. מיאמי – ג'ייק לונג –תאקל התקפי, מישיגן:

הדולפינס תקועים. אין קופצים לטרייד בגלל החוזה הצפוי לבחירה הראשונה, והשחקן שנחשב לבחירה ה"בטוחה" ביותר, כריס לונג, לא כל כך מתאים לשיטת ה 3-4 שפרסלס רוצה להנהיג. ג'ייק לונג הוא תאקל מצויין שנרשמו לחובתו רק שני סאקס בכל קריירת הקולג' שלו, ומיאמי צריכים עזרה בקו ההתקפי. אופציות נוספות – מאט ריאן - הקוורטרבק הכי טוב בדראפט, אבל הוא כנראה לא מספיק מיוחד ללכת פה. האופציה המועדפת על מיאמי לדעתי היא לעשות טרייד על הבחירה, ולקחת את ורנון גולסטון מאוהיו מאוחר יותר, אבל כמו שאמרנו - אין הרבה קופצים.

2. סט. לואיס – כריס לונג, קיצוני הגנתי, וירג'יניה:

הראמס יקחו את הלונג שיישאר אחרי הבחירה הראשונה. הבן של האווי הוא אתלט מצוין בעל מוסר עבודה מעולה. אם יקחו אותו הראמס, ישאירו את אדם קאריקר בעמדת התאקל ויבנו קו הגנה מצוין וצעיר. אופציות נוספות – אם ג'ייק לונג לא ילך למיאמי הוא יילך פה, יפתח בעמדת התאקל הימני עד שיחליף את אורלנדו פייס בצד שמאל. גם גלן דורסי מ-LSU הוא אפשרות וגם, כמובן, ורנון גולסטון.

3. אטלנטה – גלן דורסי – תאקל הגנתי, לואיזיאנה סטייט:

רבים חושבים שריאן יילך פה, אבל נראה לי שהפאלקונס רוצים בכלל את בריאן ברום מלואיוויל בתור קוורטרבק העתיד שלהם, וינסו ללכוד אותו בסוף הסיבוב הראשון או בתחילת השני. דורסי הוא כישרון ענק שחודר את קו ההתקפה על בסיס קבוע. אטלנטה בתהליך של בנייה מחדש, ובנייה מתחילים מהקווים.

4. אוקלנד – דארן מקפאדן – רץ אחורי, ארקנסו:

הכישרון ההתקפי הבולט בדראפט השנה, וכל הסימנים מראים שאוקלנד לא מתכוונים לוותר על מקפאדן, שבנוסף היה מצויין בקומביין. גם ג'רי ג'ונס מדאלאס חם עליו, אבל יהיה לו קשה לעשות טרייד ולבחור לפני אוקלנד. משחק הריצה של הריידרס היה סביר פלוס השנה, אבל השדרוג הזה יעזור מאד גם לבחירה הראשונה שלהם משנה שעברה – ג'מרקוס ראסל. אופציות נוספות – גולסטון וסדריק אליס מלואיזיאנה סטייט.

5. קנזס סיטי – מאט ראיין - קוורטרבק, בוסטון קולג':

הצ'יפס צריכים עזרה בקו ההתקפי, אבל בשלב הזה אין כנראה כישרון ששווה את הבחירה. נראה לי שבמקום זאת הם יכריזו על פרוייקט ברודי קרוייל ככישלון ויילכו על ראיין. הצ'יפס שלחו חמישה בכירים לראות את ריאן זורק ב-PRO DAY שלו והם חמים עליו. התוכנית הגדולה לדעתי היא לנסות לתפוס את גוסדר צ'רילוס – התאקל השמאלי של ראיין במכללה, בשלב מאוחר יותר של הסיבוב הראשון בעזרת טרייד. אופציות נוספות – אליס או ריאן קלאדי מבויזי.

6. ניו יורק ג'טס – וורנון גולסטון – DE/LB, אוהיו סטייט:

איך שהסילונים ישמחו אם גולסטון יגיע אליהם. במערך של הג'טס גולסטון ישחק כליינבקר חיצוני ויהיה צייד קווטרבקים מושלם. הם במיוחד ישמחו על כך שניו אינגלנד שבוחרת אחריהם מתה על גולסטון ולא תוכל לקחת אותו. גולסטון היה מדהים בקומביין, והמניה שלו עלתה מפרוספקט של סוף סיבוב ראשון למועמד לבחירה הראשונה בדראפט. אופציות נוספות – אם מקפאדן יפול לפה הוא יעשה כאב ראש רציני.

7. ניו אינגלנד – אקיב טליב, מגן פינה, קנזס:

אימפריית הרשע בוחרת פה בזכות טרייד עם סן פרנסיסקו בשנה שעברה. הם צריכים קורנר עם עזיבתם של סמואל ורנדל גיי. אין השנה פייבוריט ברור בעמדה הזאת, אבל לטליב יש גודל מצוין והוא בא מקולג' מוביל. יכול להיות שבעקבות הסופרבול ירצו בניו אינגלנד לשפר את קו ההתקפה, ובמקרה הזה הם יקפצו על קלאדי. אופציות נוספות: שני הקורנרים המובילים הנוספים, מקלווין ורודג'רס קרומארטי. הפאטס צריכים גם להצעיר את חוליית הליינבקרים שלהם, ויכול להיות שילכו על קית' ריברס מלואיזיאנה סטייט, למרות שזה מקום קצת גבוה בשבילו.

8. בולטימור – ריאן קלאדי, תאקל התקפי, בויזי סטייט:

בניגוד לדעה הרווחת, לא נראה לי שבולטימור תלך על קוורטרבק השנה. הרייבנס ירצו לתת סיכוי אמיתי לטרוי סמית. ג'ונתן אוגדן כנראה פורש וקלאדי הוא תאקל אתלטי מאד שיוכל לעזור מייד. העורבים צריכים גם עזרה דחופה בפינה, ויכול להיות שיקדישו את הבחירה לטפל בנושא המגן.

9-16: בעיקר התקפה

9. סינסינטי – סדריק אליס – DT, דרום קליפורניה:

הבנגלס העלובים צריכים עזרה דחופה בהגנה, ואליס הוא תאקל ענק שסותם חורים. הוא הרשים מאד באימונים בסיניור בול וביסס את עצמו בעשירייה הראשונה. אם הוא כבר ייבחר, הבנגלס יילכו על הכישרון ההגנתי הבא בתור, ריברס או דריק הארווי מפלורידה.

10. ניו אורלינס – ליאודיס מקלווין – מגן פינה, טרוי:

הסיינטס חייבים קורנר איכותי. זה יהיה אן מקלווין או רודג'רס קרומרטי. הסיינטס עשו כמה החתמות טובות בשוק השחקנים החופשיים, כולל רנדל גיי, אבל הם עדיין משוועים ל-COVER קורנר אמיתי. אופציות נוספות – קית ריברס בא בחשבון פה, ויוכל לחזק מאד את חוליית הליינבקרים.

11. בפאלו – מלקולם קלי – תופס, אוקלהומה:

הבילס סוף סוף מצאו קוורטרבק לגיטימי בטרנט אדוארדס, ועכשיו צריך לתת לו כלים. הם גם צריכים עוד רסיבר לגיטימי להוריד את הלחץ מלי אוונס. קלי הוא רסיבר בעל גודל יוצא דופן וידיים טובות, שעדיין צריך קצת ליטוש. הוא מתאים לאופנה החדשה של לתת לקוורטרבק מטרה גבוהה סטייל רנדי מוס או פלקסיקו. רסיבר אחר שאפשרי פה הוא לימס סוויד מטקסס, שהוא רסיבר מולטש יותר ומצטיין בראוטים. אופציות נוספות – צריכים גם קורנר, אבל השקיעו מספיק בהגנה בשוק השחקנים החופשיים. גם טייט אנד אפשרי פה אבל אין אחד ששווה בחירה כזאת גבוהה.

12. דנבר – דשון ג'קסון – תופס, קליפורניה:

הברונקוס שיחררו את ג'אבון ווקר וברנדון מרשל נפצע בצורה מוזרה השבוע. הם חייבים לתת לקאטלר כלים חדשים, אחרת התיסכול שלו ושל האוהדים יימשך. דשון ג'קסון הוא רסיבר מהיר ומחזיר בעיטות אפקטיבי מאד. הוא אמנם קצת קטן, אבל עדיין נחשב לפרוספקט יותר טוב מטד גין ג'וניור שנבחר תשיעי בשנה שעברה. אופציות נוספות – צריכים עזרה גם בקוו ההתקפה, ולכם אם קלאדי יהיה פנוי יקפצו עליו. גם ג'ף אוטה מפיטסבורג בא בחשבון.

13. קרוליינה – דריק הארווי – DE, פלורידה:

התלבטות קשה מאד. הפנתרים צריכים גם רץ אחורי, ורשארד מנדנהול עוד פנוי. הם גם צריכים תאקל התקפי, כי הם לא הצליחו לחתום על חוזה עם התאקל השמאלי שלהם והיו חייבים לתייג אותו. אבל הם היו גרועים מאד בלחץ על הקוורטרבק היריב בשנה שעברה, וצריכים מישהו שיעורר את ג'וליוס פפרס שנתן עונה מחרידה. הארווי הוא הקיצוני הגנתי הטוב ביותר שנשאר בשלב הזה. הפנתרס יכולים ללכת גם על פיליפ מרלינג מקלמזון, אבל הוא מתאושש מפציעה ולכן יהיה הימור.

14. שיקגו – רשארד מנדנהול – רץ אחורי, אילינוי:

שיקגו חייבת להיות קבוצת ריצה לפני הכל. בשנה שעברה הברס ויתרו על תומאס ג'ונס, נתנו לסדריק בנסון את המפתחות והוא נכשל טוטאלית. מנדנהול הוא רץ קשוח ופיזי שהרשים מאד בעונתו האחרונה בקולג' ונתן גם יופי של קומביין לבסס את עצמו כרץ מספר 2 בדראפט. אופציות נוספות – קו ההתקפה של הברס היה גרוע מאד והם צריכים עזרה. התאקל שהם הכי אוהבים הוא כנראה כריס וויליאמס מוונדי. כמו כן, הם צריכים רסיבר בעקבות עזיבתם של מוחמד ובריאן.

15. דטרויט – ג'ונתן סטיוארט – רץ אחורי, אורגון:

עוד התלבטות קשה. אני מרגיש שבריאן ברום יתאים להתקפה של האריות כמו כפפה ליד ויהיה מחליף מצוין לקיטנה המזדקן. אבל הליונס מרגישים שהם יכולים לנצח עכשיו, והחור הגדול שלהם הוא במשחק הריצה. סטויארט הוא רץ גדול ופיזי מאד בעל מהירות מפתיעה מאד לגודל שלו. הבעיה העיקרית היא שהוא עבר ניתוח ולא יוכל לחזור לאימונים בזמן. אופציות נוספות – אם מנדנהול יהיה פנוי יקפצו עליו. יש גם אפשרות שיילכו על חיזוק קו ההתקפה, ואז זה יהיה אוטה או וויליאמס.

16. אריזונה – קית' ריברס ליינבקר, דרום קליפורניה:

נראה לי שהקרדינלס היו מעדיפים להביא פה מחליף לאדג'רין ג'יימס, אבל שלושת הרצים הטובים כבר נבחרו ולכן אריזונה יילכו על שחקן ההגנה הטוב ביותר שנשאר. ריברס יהיה פרס ניחומים לא רע בכלל, ויסתום חור שנוצר עם עזיבתו של קלווין פייס לג'טס בפגרה. אופציות נוספות – תמיד צריכים עזרה בקורנר, ולכן אולי יילכו על קרומרטי או מייק ג'נקינס.

17-24: יש קונים לברום?

17. מינסוטה – פיליפ מרלינג - קיצוני הגנתי, קלמסון:

הויקינגים היו פעילים מאד בפגרה וטיפלו בסוגיית הסייפטי והתופסים. עקב מחלה קשה של הקיצוני הגנתי שלהם קנצ'י אודזה, הם צריכים עזרה מהקצה. מרלינג הרשים מאד באימונים אבל נפצע ולכן יפול עד לפה. אופציות נוספות – אולי בראד צ'ילדרס יבין שטרווריס ג'קסון הוא לא קוורטרבק לגיטימי ויקח פה את בריאן ברום.

18. יוסטון – ג'ף אוטה – תאקל התקפי, פיטסבורג:

הצורך העיקרי של יוסטון הוא במשחק הריצה, ואם ג'ונתן סטיוארט פנוי הם יקפצו עליו. אבל אם הוא באמת יילך לפני כן, הם יתפנו לטפל בקו ההתקפה בסיבוב הראשון. אוטה הוא תאקל מאסיבי ויעיל, ואולי סופסוף יצליחו ביוסטון לשמור על הקוורטרבק שלהם. אופציות נוספות – פליקס ג'ונס מארקנסו, אם יחליטו בכל זאת ללכת על רץ אחורי.

19. פילדלפיה – כריס ווליאמס - תאקל התקפי, וואנדרבילט:

מספיק לזכור את מופע האימים של האיגלס נגד הג'איינטס בשנה שעברה, כדי להבין שהם חייבים עזרה בקו. מקנאב אולי יצעק שהוא צריך רסיבר מספר 1 אמיתי, אבל נראה לי שתפילותיו לא ייענו בסיבוב הזה. אופציות נוספות – האיגלס צריכים סייפטי להחליף את דוקינס המזדקן, אבל הדראפט חלש מאד בכישרון בעמדה השנה. הסייפטי המדורג גבוה ביותר הוא קני פיליפס ממיאמי, והוא איכזב מאד בקומביין. לכן, אחרי שטיפלו בעמדת הקורנר עם סמואל, הם ישתמשו בבחירה לקו ההתקפה.

20. טמפה ביי – דוויין תומאס, תופס, מישיגן סטייט:

הבאקנירס חייבים רסיבר מוביל שיחליף את ג'ואי גלאוויי, שיהיה השנה בן מאתיים בערך. תומאס נתן עונה מצוינת בשביל הספרטאנס והוסיף הופעה חזקה בקומביין. כמו כן, הוא גבוה מאד, וכפי שציינתי, זה משהו שהקבוצות מחפשות היום. אופציות נוספות: יש שמועות שהקדילאק לא יוכל לשחק השנה, ואז פליקס ג'ונס הוא אופציה. כמו כן, בריאן ברום עדיין פנוי, ויהיה קשה לגרודן לוותר עליו למרות שיש לו כבר חמישה קוורטרבקים חתומים...

21. וושינגטון – קלאיס קמפבל – DE מיאמי:

הרומן בין הרדסקינס להוריקנס נמשך. בתחילת השנה קמפבל נחשב לפרוספקט מספר 1 בעמדה, אבל עונה בינונית שלו וחלשה של מיאמי, בשילוב עם תוצאות גרועות במבחני הכח בקומביין, דירדרו אותו בדירוג. קיצוני הגנתי הוא הצורך הברור ביותר של וושינגטון, ולקמפבל עדיין יש פוטנציאל גדול מדי בכדי שסניידר יוותר עליו. גם רסיבר בא פה בחשבון, אבל הסקינס החתימו את האקט מסיאטל ויכול להיות שיסתפקו בזה. אופציות נוספות: סייפטי, כמובן, בעקבות רציחתו של שון טיילור, כשקני פיליפס, גם הוא ממיאמי, יכול ללכת פה.

22. דאלאס – דומיניק רודג'רס קרומרטי – מגן פינה, טנסי סטייט:

הבוקרים צריכים עזרה בשלוש עמדות: CB, RB, ו-WR. למזלם יש להם שתי בחירות בסיבוב הראשון. אם קרומרטי יפול לפה, הם יהיו מאושרים. קרומרטי היה אלמוני למדי עד לפני חודשיים, אבל הופעה דומיננטית שלו בסיניור בול העלתה אותו על המכ"מ של כולם, ומאז המנייה שלו רק עולה. הוא בעל גודל טוב וידיים מעולות, ויכול להיות גם הקורנר הראשון שיבחר השנה. אופציות נוספות: דאלאס עובדת עכשיו על טרייד עם טנסי על פקמן ג'ונס, ואם הטרייד ייצא לפועל הם יקחו פה רסיבר, כנראה לימס סוויד מטקסס.

23. פיטסבורג – ברנדן אלברט – גארד, וירג'יניה:

הקונצנזוס של הדראפט. עם עזיבתו של אלן פנקה לג'טס, עמדת הגארד הפכה להיות הצורך הגדול של הסטילרס. אלברט נחשב לכישרון גדול, ויכול לשחק גם כתאקל עמדה בה שיחק לפעמים בקולג'. אופציות נוספות – רות'לסברגר דיבר אחרי העונה על הצורך שלו במטרה גדולה, רסיבר גבוה, אבל לא נראה שיקבל את מבוקשו. פיטסבורג יכולים לקחת פה גם רץ אחורי בעקבות הפציעה הקשה של ווילי פארקר, אבל נראה לי שזה משהו שהם ינסו לעשות בסיבובים הבאים.

24. טנסי – לימאס סוויד - תופס, טקסס:

נראה שזה התסריט האידיאלי מבחינת הטיטאנים. סוויד הוא תופס מלוטש מאד שיכול לפתוח מהיום הראשון. הם חייבים לתת כלים יותר טובים לוינס יאנג השנה, וסוויד אפילו הספיק לשחק איתו שנה בטקסס כך שהכימיה כבר שם.

sheen-shitof

פתרון עוצמתי לכאב

טכנולוגיה מהפכנית לטיפול בכאבים אושרה ע"י ה-FDA לשימוש ביתי

בשיתוף Solio

25-32: ג'ונס תמורת ג'ונס, כלום תמורת ספייגייט

25. סיאטל – פרד דייויס - טייט אנד, דרום קליפורניה:

זו בחירה של צורך. הסיהוקס עמוקים בכל העמדות, חוץ מעמדת הטייט אנד. בשנה שעברה משחק הריצה היה גרוע, אבל הם מילאו את החור בדמות ההחתמה של ג'וליוס ג'ונס מדאלאס. המנייה של דיוויס במגמת ירידה, אבל לדעתי הוא עדיין השחקן המוכח ביותר בעמדה זאת. הוא בא מקולג' רציני ומוכן לשחק עכשיו. לקבוצה עם שאיפות אליפות כמו סיאטל זה פרמטר חשוב. אופציות נוספות – יש טייט אנד אחד או שניים שיכולים להיבחר פה, כמו מרטלוס בנט. כמו כן יכול, להיות שהסיהוקס ירצו להשקיע בקוורטרבק לעתיד, ובמקרה כזה יילכו על ברום או ג'ואי פלאקו מדלאוור.

26. ג'קסונוויל – קנטוון באלמר, תאקל הגנתי, צפון קרוליינה:

הצורך הגדול ביותר של הג'אגוארס הוא בקו ההגנה. הם יקחו פה קיצוני הגנתי אם יישאר מישהו בעל ערך על הלוח, אבל נראה לי שבשלב הזה יצטרכו להסתפק בבאלמר. גם קוונטין גרובס מאובורן הוא אופציה, אבל הדיעה הרווחת היא שהוא קטן מדי לשחק כקיצוני במקצוענים ומתאים יותר להיות ליינבקר חיצוני במערך של 3-4. אופציות נוספות: אולי יבחרו לשפר את קו ההתקפה, ויקחו את גוסדר צ'רילוס מבוסטון.

27. סן דייגו – גוסדר צ'רילוס – תאקל התקפי, בוסטון קולג':

קשה למצוא צורך אמיתי בקבוצה הזאת (חוץ ממאמן), אבל צ'רילוס מתאים פה כי הוא מצטיין בעמדת התאקל הימני שצריכה חיזוק אצל הצ'ארג'רס. אופציות נוספות: אולי יילכו על קורנר, ואז מייק ג'נקינס ייתן ערך מצויין פה, או שיילכו על רץ במקום מייקל טרנר שחתם באטלנטה, וכאן פליקס ג'ונס הוא הכישרון הבולט שנשאר.

28. דאלאס – פליקס ג'ונס – רץ אחורי, ארקנסו:

כמו שאמרנו, ג'רי ג'ונס, הבעלים של הקאובויס ובוגר ארקנסו, מת להביא את דארן מקפאדן. אם זה לא יילך, הוא יסתפק בפליקס ג'ונס שימלא את החור שנוצר עם עזיבתו של ג'וליוס ג'ונס לסיאטל. יש הטוענים שהוא מוכשר יותר ממקפאדן וייתן תפוקה טובה יותר במקצוענים. אני לא אחד מהם. אופציות נוספות: אם ג'ונס כבר יילקח, הקאובויס יילכו על רסיבר, כשהבחירה ההגיונית תהיה ארלי דוסט מלואיזיאנה סטייט או ג'יימס הארדי מאינדיאנה.

29. סן פרנסיסקו – ארלי דוסט – תופס, לואיזיאנה סטייט:

הניינרס בוחרים פה בגלל טרייד בשנה שעברה עם ניו אינגלנד. לדעתי הצורך הגדול ביותר שלהם הוא קוורטרבק, אבל כנראה שהם לא חושבים כך ונתנו לאלכס סמית הנוראי הארכת חוזה רצינית. אם כבר השאירו את סמית צריך לתת לו כלים, ודוסט הוא אתלט מצויין ופוטנציאל אדיר שהתדרדר לפה בגלל עונה מוכת פציעות. הם יכולים ללכת גם על הארדי, שהוא פריק מבחינת הנתונים הפיזיים אבל צריך זמן ללמוד.

30. גרין ביי – מייק ג'נקינס – מגן פינה, סאות' פלורידה:

לגרין ביי שני קורנרים מעולים אבל מזדקנים, וג'נקינס הוא הפרוספקט הטוב בעמדה שנשאר. אם הוא ייבחר לפני כן, יילכו על אנטואן קייסון או ברנדון פלאורס. אופציות נוספות – קני פיליפס ממיאמי יחזק את עמדת הסייפטי שבה אין לפאקרס עומק.

31. ניו אינגלנד – הבחירה נלקחה מהם בעקבות SPYGATE.

32. ניו יורק ג'יאנטס – דן קונר – ליינבקר, פן סטייט:

הג'איינטס איבדו מספר שחקני הגנה בפגרה, שהבולטים שבהם הם קוויקה מיטצ'ל והסייפטי ג'יבריל ווילסון. לכן הם צריכים עזרה בשתי העמדות. הם יכולים ללכת פה על קני פיליפס, אבל קונר הוא פרוספקט טוב יותר לדעתי, ויערום תאקלים מיומו הראשון בליגה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    4
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully