וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

פספוס גדול של פאר

12.10.2006 / 14:22

הישראלית נגעה בניצחון גדול על דמנטייבה, אבל איבדה נקודת משחק, והפסידה בשמינית הקרמלין קאפ. מוראסמו הצטרפה ל-5 רוסיות ברבע

בעוד הכדורגל הישראלי מתחיל להראות סימני חיים עם תוצאות טובות עד נפלאות של הקבוצות והנבחרות, שחר פאר ממשיכה לעשות את שלה ולהתקדם אט אט בדירוג העולמי. היום (חמישי) זה כמעט היה עוד יום גדול של הטניסאית הישראלית, שהייתה כל כך קרובה לניצחון גדול על המדורגת שביעית בעולם אלנה דמנטייבה, במסגרת שמינית גמר טורניר גביע הקרלמין, במוסקבה.

זה נגמר אחרי שעתיים ו-45 דקות במפח נפש, עם ניצחון של דמנטייבה 6:4, 6:7, 3:6, אבל עם הרבה מילים טובות לפאר המצוינת, ששלטה במערכה הראשונה, איבדה מץ' פוינט במערכה השנייה, והמשיכה להילחם בשלישית למרות פגיעה בגב. סביר להניח ששחר לא תתנחם במחמאות, וטוב שכך.

המאזן בין השתיים עומד כעת על 1:2 לדמנטייבה, שתפגוש ברבע הגמר את פטי שנידר.

מהלך המשחק

המערכה הראשונה נפתחה בשליטה מוחלטת של שחר, והקהל הרוסי ההמום לא פצה פה בזמן שהישראלית שברה פעמיים את הטניסאית המקומית בחמשת המשחקונים הראשונים, ועלתה ל-1:4 מרשים. שתי הטניסאיות שמרו על ההגשות שלהן בדרך ל-2:5, ולפאר אף הייתה נקודת מערכה כשהוליכה 30:40, אבל דמנטייבה נראתה מפוקסת יותר, הריצה את פאר ולבסוף אף שברה אותה. משם הדרך הייתה קצרה ל-4:5, כאשר המדורגת שביעית נראית פתאום חדה יותר. במשחקון העשירי, במצב של 30:30, הגיע ראלי מצוין שהסתיים בהנחתה של פאר ונקודת מערכה שלישית. טעות בלתי מחייבת של דמנטייבה גמרה את הסט, 4:6 לפאר.

דמנטייבה הצליחה להתגבר על חבטות ההגשה החלשות שלה במערכה השניה ולהמשיך במומנטום שכמעט ועשה את המהפך בראשונה. הפעם, היא הצליחה לשבור את פאר פעמיים כדי לעלות ליתרון מבטיח של 1:4. פאר לא ויתרה, בדיוק כמו שעשתה במפגש הראשון בין השתיים מול הרוסיה וצימקה ל-5:4. והיא לא עצרה כאן, ניצחה שלושה משחקונים רצופים, עם כמה נקודות יפהפיות, הפכה ל-5:6. במשחקון ה-12 היה לישראלית מץ' פוינט, אבל דמנטייבה נותרה במשחק, ושלחה אותנו בעזרת חבטות אימתניות מהקו האחורי לטיי ברייק. שחר כבר הוליכה 0:3, אבל חמש נקודות רצופות של הרוסיה, ששלטה מהקו האחורי בזכות דיוק ועוצמה, הפכו את התוצאה. ובפיגור 6:4 ביצעה הישראלית שגיאה כפולה, 1:1 במערכות.

המערכה השלישית החלה לא טוב עבור שחר, ואחרי שנפלה לפיגור 4:1 ונראתה לא טוב, ירדה לחדרי ההלבשה, וקיבלה טיפול בגב על מגרש. ההפסקה כנראה הוציאה את דמנטייבה מריכוז, וזו חזרה לשחק באנמיות. פאר ניצלה את החולשה של יריבתה, הוסיפה כמה חבטות מעבר מרשימות, ושברה את הרוסיה על האפס, 4:2. אבל אחרי שצימקה ל-4:3 תש כוחה של שחר, ודמנטייבה גמרה את הסיפור עם ווינר נפלא, ו-3:6 במערכה השלישית.

חמש רוסיות ברבע הגמר

מלבד דמנטייבה, גם אמילי מורסמו העפילה לרבע לאחר שניצחה את אלנה וסנינה המקומית 7:5, 3:6 ו-6:7. ברבע הגמר תפגוש המדורגת מספר אחת בעולם את הצ'כית ניקול וידסובה, שניצחה את סמנתה סטוסור האוסטרלית בשמינית הגמר 4:6, 1:6. מורסמו מצטרפת בכך לחמש טנסיאיות רוסיות שעלו לשלב רבע הגמר.

טנסיאית מקומית נוספת, אנה צ'קאבטדזה, העפילה לרבע אחרי ניצחון על סקיאבון האיטלקיה 6:7, 4:6 ברבע הגמר היא תתמודד בדרבי מקומי נגד השלישית בעולם ו-2 בטורניר, מריה שארפובה שניצחה את ביצ'קובה 4:6, 5:7.

בקרב כל רוסי נוסף תפגוש נדיה פטרובה הרוסיה, שגברה על ליחבצובה 3:6, 5:7 תתמודד מול ורה זבונרבה.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

הטיפול שמאריך את חייהם של חולי סרטן ריאה

בשיתוף העמותה הישראלית לסרטן ריאה

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully