וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

לאטימר מחוץ לגבעת שמואל

שגיא ניר

19.10.2006 / 21:33

אחרי שכמעט ולא שותף בגביע ווינר, הוחלט בגבעתשמואל להיפרד מהזר הפורטוריקני. היו"ר מוטי אמסלם: "אנחנו מחפשים מחליף"

ההופעה המוצלחת יחסית של גבעת שמואל בגביע ווינר לא הסתירה מראשי הקבוצה את קשיי ההתאקלמות של הזר הפורטוריקני, אנטוניו לאטימר. הפורוורד, שהיה הזר האחרון שחתם בקבוצה אחרי הופעתו במדי נבחרתו הלאומית באליפות העולם, איבד בסיום הטורניר את מקומו בקבוצה.

"הבחור לא התאקלם מבחינה חברתית, ואנחנו במשא ומתן לסיכום על התרת ההסכם עימו. אנחנו מחפשים מחליף", אמר יו"ר גבעת שמואל, מוטי אמסלם, על לאטימר ששותף אתמול מול ראשון לציון 4.5 דקות בלבד. הערב, במשחק מול ירושלים, לאטימר כבר לא נכלל בסגל. "אם המאמן לא נותן לשחקן זר לשחק זה סימן שהוא לא מאמין בו, וזה מחייב אותנו לדאוג למישהו אחר. יש לנו שלושה זרים טובים, ככה שאנחנו לא מחפשים שחקן רביעי בלחץ".

שחקן אחר של הגבעה, הגארד בו דיוויס, המשיך לסבול מעליות וירידות ביכולתו גם בגביע ווינר. ברבע הגמר מול נהריה (77:87) הוא הדהים עם 26 נקודות, בחצי הגמר מול ראשון לציון (109:102) הוא נעצר על 4 בלבד. "הוא שחקן צעיר עם פוטנציאל ענק, ואנחנו צריכים להתרגל לזה שיהיו לו עליות וירידות. הסבלנות שלנו תשתלם", קבע אמסלם, שטען כי מעמדו של השחקן יציב. מול ירושלים שוב המריא דיוויס, וקלע 35 נקודות.

עדכון ראשון: 19.10.06 12:17
עדכון אחרון: 19.10.06 21:33

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully