וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

גרשון לאולימפיאקוס?

קזלאוסקאס התפטר מהקבוצה וביוון טוענים כי המאמן הישראלי מועמד להחליפו. אתר "ספורטיים": וויצ'יץ' יסכם במכבי בימים הקרובים

יונאס קזלאוסקאס, מאמנה של אולימפיאקוס פיראוס בעונה החולפת, הודיע היום (ד') במפתיע כי הוא מתפטר מאימון הקבוצה. הסיבה היא, ככל הנראה, דרישתם של אנשי התאחדות הכדורסל הסינית, שם משמש קזלאוסקאס כמאמן הנבחרת הלאומית, שיעסוק באימון הנבחרת במשרה מלאה לקראת משחקי האולימפיאדה ב-2008, ולא יאמן קבוצה נוספת במקביל. העונה החולפת סימנה את תחייתה המחודשת של אולימפיאקוס, שהעפילה לראשונה מאז שנת 2000 לרבע גמר היורוליג (שם הודחה, כזכור, ע"י מכבי ת"א), וכן סיימה כפיינליסטית הליגה היוונית.

כעת עוסקים ביוון בשאלת זהות מחליפו של קזלאוסקאס. המועמד המוביל לתפקיד הוא פנאיוטיס ינאקיס, מאמן מארוסי לשעבר ונבחרת יוון, כשגם ג'יאניס ספרופולוס, עוזרו של קזלאוסקאס באולימפיאקוס, נחשב לבעל סיכויים לא מעטים לרשת את מקומו של הליטאי. ביוון טוענים כי גם פיני גרשון נמצא חזק על הכוונת של האדומים מפיראוס. מאולימפיאקוס נמסר כי החלטה סופית תתקבל עד תחילת השבוע הבא.

וויצ'יץ' דחה סופית את הצעתה של פנאתינייקוס

פורטל הספורט היווני, "ספורטיים", דיווח הבוקר כי ניקולה וויצ'יץ' דחה סופית את הצעתה של פנאתינייקוס, שעמדה על כ-1.5 מיליון יורו לעונה וחוזה לשנתיים. הסיבה הרשמית לדחיה, כך מפרסם האתר, נעוצה באשתו של וויצ'יץ', איבונה, שמסרבת לעזוב את החברים והחיים הנוחים בתל אביב ולעבור לאתונה.

אולם לטענת האתר הסיבה האמיתית היא אחרת לגמרי: וויצ'יץ' זכה להצעה חדשה ומשודרגת ממכבי, שמתקרבת ל-1.5 מיליון דולר, וכן מכבי, בניגוד לפנאתינייקוס, אף הסכימה להוסיף לחוזה סעיף יציאה ל-NBA עוד הקיץ, לפיו וויצ'יץ' יוכל להשתחרר ללא תמורה לליגה הטובה בעולם עד ה-2 באוגוסט. "ניקולה הוא שחקן שמשחק הרבה שנים במכבי, מרגיש נפלא אצלנו ורוצה להישאר", אמר שמעון מזרחי לאתר היווני. "כל זה משולב בהצעה טובה מאוד שהגשנו. שום דבר עוד לא סגור, אבל הכיוון הוא חיובי".

פרסומים בליטא: יסאייטיס קרוב לסיכום במכבי

סימאס יסאייטיס, הגארד\פורוורד הצעיר והמוכשר של ריטאס וילנה,
קרוב לסיכום במכבי ת"א, כך לפי פרסומים שונים בליטא. יסאייטיס
היה מהבולטים שבשחקני ריטאס העונה, והעמיד ב-20 משחקים ביורוליג ממוצעים של 10.7 נקודות (58% ל-2, 39.5% ל-3), 5 ריבאונדים ו-1.2 אסיסטים. עוד פורסם כי ביסאייטיס הביעו עניין גם פנאתינייקוס וברצלונה.

עדכון ראשון: 21.6 21:39
עדכון אחרון: 22.6 09:47

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully